Hangt er vanaf. Vind jij berichten over belangstelling voor Aimar en Benayoun nieuws? Ik heb de neiging om dit geen nieuws te vinden.brigade zuid schreef:Nog geen nieuws zo te lezen...
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Ajax is offering £5million? Maybe we should offer £7.5 million for Huntelaar?joey schreef:Ik geef er de voorkeur aan dit soort geruchten (Benayoun, Aimar) niet te geloven. Het kan niet zo zijn dat Ajax in deze fase bezig is met onhaalbare projecten. Toch?
Tussen haakjes, de supporters van Liverpool willen wel ruilen...
By the way, for £5million I would rather keep him. He is a Super-Sub.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Cluijffert
Eerder Maurizio Peccarisi. Daar hij is de absolute leider van de defense.Peter schreef:Wellicht gaat Blind Ricchiuti wel halen!
Wie hoor ik u denken? Een aanvallende middenvelder van Rimini.
Type Krol, solid defender met charisma, passing game en met een drive naar voren, kan ook goed koppen. Hij is 1.92, dus een echt kerel.
Maar sommig Serie A clubs ze willen hem ook hebben...

Nah... de Italian John de Wolf at most.
Als Blind hij kan op vakantie, ik verwacht we kunnen snel alle aankopen verwachten. Zo'n professional en topper als Van Basten hij zou naturlijk nooit accepteren dat het werk nog niet af is en mensen ze gaan al op een niet verdiende vakantie. Zelfs de marrionetten

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Er kan een streep door mogelijke aankoop nummer 27
Van AN
Douglas verlengt contract bij FC Twente
De Telegraaf meldt dat FC Twente het contract van Douglas Franco Teixeira heeft opengebroken en verlengd tot 2012. Ajax had nadrukkelijk belangstelling voor hem voor de opengevallen positie van Heitinga. De verdediger besloot echter dat het het beste voor zijn ontwikkeling is om bij FC Twente te blijven.
Van AN
Douglas verlengt contract bij FC Twente
De Telegraaf meldt dat FC Twente het contract van Douglas Franco Teixeira heeft opengebroken en verlengd tot 2012. Ajax had nadrukkelijk belangstelling voor hem voor de opengevallen positie van Heitinga. De verdediger besloot echter dat het het beste voor zijn ontwikkeling is om bij FC Twente te blijven.
De keuze is niet altijd aan Ajax! Is hij echt zo goed (weet ik niet, ik heb hem nooit zien spelen) dan wordt hij echt wel voor een enorm bedrag gekocht en kan hij direct naar een groot voetballand/Duitsland?Jabu schreef:De verdediger besloot......of Ajax wachtte te lang?
Hoeveel hij moest kosten? Ik dacht enkele miljoenen en dat voor een speler die maar net komt kijken. Ik herinner me de discussies nog over Ryan Donk, dat Ajax die weer had laten lopen enz. ens. De Nieuwe Jaap Stam. Ik denk dat hij nu wel te koop is.
Milano Koenders van RKC naar AZ, ook weer iemand die Ajax had laten lopen, maar hij is in ieder geval te koop. Hoe goed is Ron Vlaar ondertussen (ook iemand die Ajax liet lopen) Ajax kan niet een verdediger de tijd geven om fouten te maken, bij Ajax moet je er direct staan.