Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 05, 2009 12:05 pm

Vedette-10- schreef:Everton is geen subtop, maar grijze middenmoot. Aston Villa, Tottenham en Manchester City zijn beter, evenals Liverpool, Arsenal, Chelsea en Manchester. En Ajax is niet een club die niet miljoenensalarissen uitschrijft, ik denk dat hij een 2 miljoen wil. 8 Miljoen vind ik wel een buitenkansje voor zo'n talentvolle 22-jarige verdediger die Ajax absoluut versterkt.
Je zit fout, de afgelopen twee seizoenen is Everton 5e geworden achter de 4 traditionele topclubs. 2 Miljoen salaris lijkt me aan de lage kant voor een speler als Senderos, Everton betaalt meer.
Ajax!

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door sander » wo aug 05, 2009 12:24 pm

Ajaciedjuh schreef:In de VI vandaag:

Ajax onderzoekt haalbaarheid terugkeer van topspelers.

Er is geïnformeerd naar KJH, VD Vaart, Babel, maar ook naar een aantal buitenlandse toppers. 'Wij willen weten of dit soort spelers een haalbare kaart is. Dus we hebben alleen geïnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het financieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet in kaart hebben en dat later blijkt dat een van deze spelers wel haalbaar was', vertel Miel Brinkhuis (Manager van de afdeling pers&communicatie).
Volgens Ajaxmedia is Ajax bezig te onderzoeken naar de mogelijkheid om Chivu terug te halen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 05, 2009 12:37 pm

sander schreef:
Ajaciedjuh schreef:In de VI vandaag:

Ajax onderzoekt haalbaarheid terugkeer van topspelers.

Er is geïnformeerd naar KJH, VD Vaart, Babel, maar ook naar een aantal buitenlandse toppers. 'Wij willen weten of dit soort spelers een haalbare kaart is. Dus we hebben alleen geïnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het financieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet in kaart hebben en dat later blijkt dat een van deze spelers wel haalbaar was', vertel Miel Brinkhuis (Manager van de afdeling pers&communicatie).
Volgens Ajaxmedia is Ajax bezig te onderzoeken naar de mogelijkheid om Chivu terug te halen.
Het heeft even geduurd, maar daar is het gerucht rond Chivu. :ajaxsmiley.gif:

Ik weet niet meer wie dat pas geleden nog op dit forum schreef :smallgrin.gif:

ps: het zou natuurlijk wel prachtig zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door joey » wo aug 05, 2009 12:44 pm

Laten we Zlatan polsen. :hypocrite.gif:

Topspelers komen niet terug naar Amsterdam, of ze moeten dik in de dertig zijn. Daarvan weet ik zo snel geen voorbeeld.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 05, 2009 12:50 pm

joey schreef:Laten we Zlatan polsen. :hypocrite.gif:

Topspelers komen niet terug naar Amsterdam, of ze moeten dik in de dertig zijn. Daarvan weet ik zo snel geen voorbeeld.
Seedorf, maar die kwam helaas ook niet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door joey » wo aug 05, 2009 12:55 pm

Ja, dat is waar. Maar Seedorf is een apart verhaal. Die is altijd daar waar de prijzen gewonnen worden en dat is dus niet bij Ajax.

Ik vind het een beetje raar dat ze nu nog met dit soort dingen bezig zijn. Het is al augustus, de competitie is begonnen, dus wordt het tijd om spijkers met koppen te slaan.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door LucaS » wo aug 05, 2009 1:23 pm

Je vindt dat Ajax pas eens moet gaan rondkijken en informeren als de competitie is afgelopen?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 05, 2009 1:42 pm

VI schreef: Ajax onderzoekt haalbaarheid terugkeer topspelers

05/08/2009 13:30

Ajax is bezig in kaart te brengen óf en wélke topvoetballers die bij hun club buiten de boot vallen, geïnteresseerd zijn in een overstap naar Amsterdam.

In dat kader heeft de leiding geïnformeerd naar prominente ex-Ajacieden als Klaas-Jan Huntelaar, Rafael van der Vaart en Ryan Babel (foto), maar ook naar een aantal buitenlandse toppers. Deze spelers willen koste wat kost mee naar het WK, volgend jaar in Zuid-Afrika, en realiseren zich terdege dat ze daartoe wekelijks moeten spelen. Ajax hoopt van deze situatie te profiteren.

'Wij willen weten of het een haalbare kaart is dit soort spelers te halen. Dus we hebben alleen geïnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het financieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet kaart hebben en dat later blijkt dat een van deze spelers wél haalbaar was', vertelt Miel Brinkhuis, manager van de afdeling pers & communicatie aan Voetbal International.

Zo heeft Huntelaar geen perspectief meer bij Real Madrid. De 25-jarige spits speelde van januari 2006 tot de winterstop van het seizoen 2008/09 voor Ajax, waarop hij naar Spanje vertrok. Hij werd al gelinkt aan diverse clubs, zoals VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur en AC Milan.

Ook zijn ploeggenoot Van der Vaart heeft geen rugnummer meer bij de Koninklijke. De 26-jarige middenvelder kwam van 19 april 2000 tot 27 mei 2005 uit voor Ajax, waarna hij naar Hamburger SV overstapte. Precies een jaar geleden ging hij naar Real Madrid.

Babel komt bij Liverpool weinig aan spelen toe. De 22-jarige aanvaller verruilde op 12 juli 2007 Ajax voor de Engelse grootmacht. Babel kwam vorig seizoen in de Premier League tot 28 optredens waarin hij drie keer scoorde.

Zowel Huntelaar, Van der Vaart als Babel maakt trouwens wel deel uit van de voorlopige Oranje-selectie voor het oefenduel met Engeland volgende week woensdag in de Amsterdam Arena.
Een gedeelte van het bericht staat nu ook op de website van VI. In de VI staat verder dus nog een stukje over de spelers die er buiten vallen en welke verhuurd mogen worden. Oleguer staat er niet bij.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door joey » wo aug 05, 2009 1:48 pm

LucaS schreef:Je vindt dat Ajax pas eens moet gaan rondkijken en informeren als de competitie is afgelopen?

Ik vind het onzin allemaal. Het is een hele stap voor dit soort spelers om terug te keren naar Nederland. Als ze daarvoor openstaan, laten ze dat wel weten. Zorg dat je een beetje contact houdt, meer is niet nodig.

Mijn vriendin toen ik haar vertelde dat Ajax volgens de geruchten Chivu benaderd had: 'Hahahahaha'.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door LucaS » wo aug 05, 2009 1:52 pm

Dat is dus ook precies wat hier staat, een beetje contact onderhouden en peilen hoe ze tegenover een terugkeer (en per wanneer) staan. Niet meer, niet minder. Prima actie lijkt mij
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door joey » wo aug 05, 2009 2:00 pm

Daar hoef je niet zo ingewikkeld over te doen. Of wil je me vertellen dat dit in het verleden nooit is gebeurd?

Dit soort dingen moet je niet naar buiten brengen. Supporters gaan meteen ik weet niet wat denken. Die gaan dromen over Chivu en zo. Terwijl die jongen er niet over péinst om de eerste drie, vier jaar bij Ajax te komen spelen. Je staat er zelfs een beetje mee voor gek, want erg realistisch komt het niet over.
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 05, 2009 2:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door Michael_B » wo aug 05, 2009 2:01 pm

Als je de berichten moet geloven niet nee.

Prima zaak. Beter laat dan niet.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door 999 » wo aug 05, 2009 2:07 pm

Zo is dat !!! ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door joey » wo aug 05, 2009 2:24 pm

Ik vind het best, maar erg serieus neem ik het niet. Ik neem tenminste niet aan dat we een van die spelers op korte termijn mogen verwachten.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door 999 » wo aug 05, 2009 2:27 pm

joey schreef:Ik vind het best, maar erg serieus neem ik het niet. Ik neem tenminste niet aan dat we een van die spelers op korte termijn mogen verwachten.
Tja, maar daar heeft niemand het over ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door joey » wo aug 05, 2009 2:44 pm

Exact. Dat bedoel ik.
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door M.. » wo aug 05, 2009 2:51 pm

Ach.. zolang niemand er al te veel vanuit gaat dat die spelers ook meteen terug naar Amsterdam komen rennen zie ik er geen kwaad in om het zo af en toe eens aan ze te vragen. Nee heb je.....

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door 999 » wo aug 05, 2009 2:51 pm

joey schreef:Exact. Dat bedoel ik.
Nou, nog niet zolang geleden kon ik toch van jou hier lezen dat je niet begreep dat AJAX niet zo af en toe een lijntje uitgooid.Nu doen ze dat, op basis van " vissen wie niet dan vangen we nooit niks " en nu proef ik toch een beetje uit je posting dat dat allemaal vergeefse moeite is ..

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door Toppie » wo aug 05, 2009 3:28 pm

Babel is haalbaar maar geen prio , liever een goed aanspeel punt voorin die lang en sterk is die kan koppen (VGOH :blush.gif: ). En een sterke centrale verdediger, Douglas vond ik gisteren toch erg sterk achterin als voorin. Maar ja, dan heb je weet te maken met monsterman. Maar als het goed is, zal Jol nog een spits en centrale verdediger voor 31 aug aanschaffen.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door goodfella » wo aug 05, 2009 4:50 pm

Joey gaat wel verzuurd door het leven.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door wimpey » wo aug 05, 2009 10:15 pm

Ajaciedjuh schreef: Ik weet niet meer wie dat pas geleden nog op dit forum schreef :smallgrin.gif:
Dat was wimpey.

'Leuk' dit soort luchtkastelen. :excited.gif:

Ajax moet kampioen worden en CL spelen. Dan is er geld en wordt Ajax ook wellicht weer sportief interessant voor spelers uit een bepaald echelon.

De grote inzinking vond plaats onder Henk the Creep: geen CL, geen inkomsten en je wordt als club oninteressant voor topspelers. Met dat patroon moet Jol zien te breken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door joey » wo aug 05, 2009 10:31 pm

Willem, dat proces is al een jaar of tien bezig, hoor. Je moet je favoriete trainer niet teveel eer geven. :smallgrin.gif:

Of Jol er iets aan kan veranderen? Uiteindelijk niet, vrees ik. Want de Nederlandse competitie wordt steeds oninteressanter en Ajax gaat mee naar beneden.

@999: zoals ik al zei, ik vind het best. Maar zoals het nu wordt gebracht, lijkt het meer op een pr-stunt dan op beleid dat (tenminste in de komende tijd) concrete resultaten gaat opleveren. Terwijl de suggestie is ('spelers willen koste wat kost naar het WK') dat dat wel het geval is.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41190
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door Marillion » wo aug 05, 2009 10:46 pm

Ik vind het prima als Ajax bij die spelers informeert of ze interesse hebben in een terugkeer. Een beetje contact houden kan geen kwaad. Je moet alleen wel beseffen dat de kans daarop zeer klein is en dat je dus haalbare alternatieven in kaart moet brengen.

Het kan niet zo zijn dat je op het einde van de transferperiode tot de conclusie komt dat je posities in je selectie niet kunt invullen omdat je gewacht hebt op spelers uit deze categorie.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door joey » wo aug 05, 2009 10:57 pm

Helemaal mee eens, Marillion. :biggthumpup.gif:

Ik hoop niet dat ze bij Ajax écht denken dat ze spelers als Huntelaar of VDV kunnen krijgen als ze maar lang genoeg wachten.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen 2008/2009 SUGGESTIES

Bericht door Lionel » do aug 06, 2009 12:05 am

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef: Ik weet niet meer wie dat pas geleden nog op dit forum schreef :smallgrin.gif:
Dat was wimpey.

'Leuk' dit soort luchtkastelen. :excited.gif:

Ajax moet kampioen worden en CL spelen. Dan is er geld en wordt Ajax ook wellicht weer sportief interessant voor spelers uit een bepaald echelon.

De grote inzinking vond plaats onder Henk the Creep: geen CL, geen inkomsten en je wordt als club oninteressant voor topspelers. Met dat patroon moet Jol zien te breken.
Ja want onder Blind, Co, Jan Wouters enzo werden bergen prijzen in de wacht gesleept... ga toch weg joh met je haat tegen HtC. Begin er een beetje moe van te worden!
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie