Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Zucht. Ik zeg alleen dat Manco net als Claasen binnenkomt en begint in het tweede. Wie zijn wij om te voorspellen welke van de twee het snelst aansluit bij het eerste? Ik heb Claasen nog nooit zien spelen, jij wel? Ik moet het met verhalen doen. Zoals jij het ongetwijfeld ook moet doen met verhalen over Manco.
PNPSV heeft vervangers Farfan al in huis
BRON: De Telegraaf
In De Telegraaf weerspreekt Reker dat er al sprake is van een transfer van Farfan. Komt die echter rond, dan zal PSV geen vervanger meer aantrekken. "Wij hebben al op een eventueel vertrek van een aanvaller geanticipeerd door Nordin Amrabat en Reimond Manco vast te leggen", vertelt algemeen directeur Jan Reker.
Lijkt me toch dat Farfan nú vervangen moet worden en niet over een tijdje. Manco zal dus wel bij de selectie komen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Wat niet wegneemt dat ik de laatste tijd Bertje en Thomas weer heel schoolmeesterachtig vind overkomen.. ze hebben allebei veel verstand van voetbal dat zie ik ook wel maar dat betweterige is gewoon irritant.Jesse schreef:Vermoeiend figuur.Kilroy schreef:Schei toch uit met je schoolmeesterachtige gedoe, Clown. D_skilled weet tenminste waar hij het over heeft.
Er lopen hier wel meer van die zo genaamde wijsneuzen rondbrigade zuid schreef:Wat niet wegneemt dat ik de laatste tijd Bertje en Thomas weer heel schoolmeesterachtig vind overkomen.. ze hebben allebei veel verstand van voetbal dat zie ik ook wel maar dat betweterige is gewoon irritant.Jesse schreef:Vermoeiend figuur.Kilroy schreef:Schei toch uit met je schoolmeesterachtige gedoe, Clown. D_skilled weet tenminste waar hij het over heeft.

-
- AT Toto winner 10/11
Beste Toppie, geheel off-topic, mijn excuses daarvoor, maar hoe oud ben jij eigenlijk? Heel benieuwd. Alvast bedankt!Toppie schreef:Er lopen hier wel meer van die zo genaamde wijsneuzen rondbrigade zuid schreef:Wat niet wegneemt dat ik de laatste tijd Bertje en Thomas weer heel schoolmeesterachtig vind overkomen.. ze hebben allebei veel verstand van voetbal dat zie ik ook wel maar dat betweterige is gewoon irritant.Jesse schreef: Vermoeiend figuur.
-
Eerder zei Van Basten dat het wellicht zwaar zou zijn om direct na het EK bij een club te beginnen. Hiddink had dit ook tegen hem gezegd. Dit was nog voordat hij bij Ajax tekende.
Al kun je hier eigenlijk twee conclusies uit trekken: Van Basten vindt dat, als je bij een club tekent, je er zo snel mogelijk bij moet zijn of Van Basten vindt dat je na een zwaar toernooi eerst wat rust moet nemen.
Al kun je hier eigenlijk twee conclusies uit trekken: Van Basten vindt dat, als je bij een club tekent, je er zo snel mogelijk bij moet zijn of Van Basten vindt dat je na een zwaar toernooi eerst wat rust moet nemen.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Maar goed, dat weet je, om met Blind te spreken. Blind hoeft niets te doen, want alle versterkingen zijn al binnen.Jesse schreef:Heeft Van Basten eigenlijk even vakantie na het EK of is die gelijk aan de slag gegaan? Blind zat immers gister nog lekker wijn te drinken.

Van Basten zal wel op 1 juli beginnen. Dat lijkt me tenminste logisch.
Het stinkt aan alle kanten!
Heeft hij niet iemand benoemt op om de zaak te letten? Zijn zaakwaarnemer?joey schreef:Ik hoor er niets van dat hij al met Ajax bezig is.
Het lijkt erop dat iedere topic verzandt in een MvB-discussie! Ik zal me wel vergissen.
Aankopen? Wacht tot de winterstop!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Bertje had het over voor het EK, Joey. En aangezien jij daar op reageerde nam ik aan dat jij dat ook bedoelde. Inmiddels is het EK afgelopen en zal Van Basten bepaalde werkzaamheden weer gewoon overnemen van Blind.
Het zou ook wel erg dom zijn als Van Basten tijdens het EK zou laten merken dat hij zo nu en dan met Ajax bezig is, denk je niet?
Het zou ook wel erg dom zijn als Van Basten tijdens het EK zou laten merken dat hij zo nu en dan met Ajax bezig is, denk je niet?