Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 09, 2008 9:18 am

Zijn ze bij Ajax echt zo stom om miljoenen uit te geven voor Bruno Silva en dan ook nog eens op dit moment? In de zomer haal je hem voor een prikkie!

En ik vind het ook gewoon een smerige actie van die Jaakke. Nooit commentaar op transfers en dan nu het heet wordt ff doen alsof ie Seedorf terug kan halen! Oprotten met zulke mensen. Alleen maar zand in de ogen strooien maar daadwerkelijk actie ondernemen? Ho maar!
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 09, 2008 9:20 am

maar het is zo moeilijk, de clubs doen ook zo gemeen!! :sad.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 9:23 am

Je zou er gewoon boos om worden. Belachelijk dat de voorzitter durft te vragen aan Clarence of hij wil terugkomen. Hij had hem het beste kunnen negeren.

Zoals het verslag is opgebouwd komt de input van Seedorf (naar VI toe). Daarna komt de reactie van Jaakke pas (door VI gevraagd?). Maar of het zo in de werkelijkheid is gegaan, is natuurlijk de vraag.

Maar goed, waar maken we ons druk om. Het belangrijkste is dat er iets gebeurd. Nu MvG nog :1evil.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 09, 2008 9:35 am

Er is niks gebeurd!

Het is puur toeval dat hij Seedorf tegenkomt. Als hij hem nou eens persoonlijk was gaan opzoeken of hem had gebeld was het een ander verhaal. En Seedorf wist ook wel dat hij welkom is bij Ajax. Zelfs Frank Verlaat is welkom :ajaxsmiley.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 09, 2008 9:35 am

Met alle respect, maar wat gebeurt er dan? Jaakke maakt een praatje met Seedorf, en dat komt (toevallig) in de media. Seedorf heeft een contract tot 2011, die komt op zijn vroegst in 2010 naar Ajax, als hij al komt. Ik kan me de reacties van Maurice en Rishi goed indenken. Volgens mij is dit inderdaad bedoeld om ons de indruk te geven dat er wel degelijk wat gebeurt bij Ajax.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 09, 2008 9:45 am

Zelfde met zo een Bruno. De scouting loopt niet, Van Geel doet maar wat en nu komen ze dan aan met zo een Bruno Silva. Je weet van tevoren dat Groningen de hoofdprijs wilt en dat ze al niet erg blij zijn met Ajax. Dan zorg je er toch voor dat je al in oktober met zo een club zaken kan doen zodat deze ook meer tijd hebben voor een vervanger.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 09, 2008 9:57 am

Mee eens, nu nog eens met Bruno Silva komen aankakken slaat nergens op. Als je deze speler écht wilt (God verhoede), zorg dan dat ze zaak 1 januari beklonken is.
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 10:13 am

Brabants Dagblad schreef:Als Ajax me als verdediger wil hebben, ook met plezier hoor'
door Marry Bouman

09 jan 2008, 02:56 - WERKENDAM - Voor Samuel Scheimann (20) breekt er een spannende tijd aan. De speler van hoofdklasser Kozakken Boys is door Ajax uitgenodigd om stage te komen lopen.

"Ik heb geen idee wat me daar te wachten staat. Stel dat ik daar mag blijven... Dat is wel iets waar ik op zit te wachten", zegt de 20-jarige Rotterdammer.

Scheimann maakte in de bekerwedstrijd Kozakken Boys - Ajax grote indruk op de Amsterdammers. "Toen ging het heel goed. Dat hebben ze natuurlijk gezien en waarschijnlijk heb ik daar de stage ook gedeeltelijk aan te danken." De linkspoot is vooral benieuwd hoe het zo dadelijk tussen al die mannen bij Ajax draait. "Ze zullen willen zien hoe mijn niveau is. En ik wil ook graag zien hoe ver ik zelf ben. " In de bekerwedstrijd tegen Ajax viel vooral de manier waarop hij vanuit de achterste linie telkens opkwam en veel gevaar stichtte op. " Ik speel eigenlijk het liefst links op het middenveld. Maar als ze me als back willen hebben, ook met alle plezier hoor." Een paar maanden terug kreeg Scheimann, die zowel de Nederlandse als de Israëlische nationaliteit bezit, ook van RKC Waalwijk een verzoek. Kozakken Boys antwoordde negatief. De Speler was daarover flink teleurgesteld. " Bij Kozakken Boys vonden ze dat verzoek niet serieus. Ajax heeft het nu serieuzer aangepakt. Ze hebben eerst de club gebeld. Daarna heb ik schriftelijk de uitnodiging ontvangen. Kozakken Boys vindt dat als een club als Ajax belt, ze dan geen nee kunnen zeggen. Als je daarop nee zegt, jaag je natuurlijk een speler in het harnas."

De stage zal in de laatste week van januari zijn. "Ik zie wel hoe het gaat verlopen. Als het niets wordt, vervul ik gewoon mijn taken bij Kozakken Boys. Het zou wel een droom zijn die dan uitkomt."

De droom om nog eens in zijn geboorteland Israël te gaan voetballen, is voorlopig weg. "Ik ga rechten studeren. Israël vergeet ik daardoor even", zegt Scheimann, die begin vorig seizoen bijna bij Hapoel Haifa speelde. Door de oorlogsdreiging zette hij daar echter zelf een streep door, waarna hij bij Kozakken Boys belandde.

Scheimann voetbalde vanaf de F'jes tot aan de B-junioren bij Feyenoord. Bij de Rotterdammers vertrok hij uiteindelijk om naar NAC Breda te gaan. Daar nam hij afscheid vanwege zijn Israëlische avontuur. Die droom spatte dus uiteen. Bij Kozakken Boys ontwikkelde hij zich goed. Zijn spel vertoont veel gelijkenissen met Giovanni van Bronckhorst. "Hij is mijn grote voorbeeld. Ik had bij de F'jes van Feyenoord dezelfde trainer als Van Bronckhorst toen hij zo oud was."
Als we de hoogste categorie niet kunnen halen en ook niet bij Groningen, dan halen we onze verdedigers uit deze regio. Misschien dat dat wel lukt :1evil.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 09, 2008 11:22 am

Nijland is mijn held! Hou maar lekker vast aan je BS!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » wo jan 09, 2008 11:33 am

Inderdaad, Bertje! Blijf af van de spelers van Groningen! Schijtziek word ik van die mannetjes van rijke clubs die denken wel even een spelertje weg te kunnen lokken. Shut the fuck up en leave Grunn alone!

Go Nijland! :1evil.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 09, 2008 11:37 am

Go Sylvia! :headbang.gif: Bruno moet blijven!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » wo jan 09, 2008 11:54 am

Maurice schreef:Ajax is nooit zo open over transfers, en nu, als de kolen heet zijn, komt jaakke naar buiten met een eventuele grote transfer voor over een paar jaar... Volgens mij is dit puur om de fans wat rustiger te houden en zijn eigen positie te ´´verstevigen´´.
Misselijk.
Heel doorzichtig inderdaad. :excited.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » wo jan 09, 2008 12:09 pm

Brabants Dagblad schreef:Als Ajax me als verdediger wil hebben, ook met plezier hoor'
door Marry Bouman

09 jan 2008, 02:56 - WERKENDAM - Voor Samuel Scheimann (20) breekt er een spannende tijd aan. De speler van hoofdklasser Kozakken Boys is door Ajax uitgenodigd om stage te komen lopen.

(...)
Dus zo ziet de scouting er van Ajax er dus uit. Pas als we ergens tegen spelen vallen hun spelers ons op. Had onze fantastische scouting deze Scheimann ook gezien als wij niet tegen K-Boys hadden geloot? De vraag stellen is de vraag beantwoorden.

Het begint inmiddels erg genant te worden. Waar is Van der Zee? Is die inmiddels overleden zonder dat wij het weten?
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 1:16 pm

Melchiot vond/vindt het nog te vroeg om naar Ajax te gaan: zie VI filmpje.

Thom

Bericht door Thom » wo jan 09, 2008 1:33 pm

Ik mag hopen dat mario niet terug komt.

Toppie

Bericht door Toppie » wo jan 09, 2008 1:58 pm

Thomvak425 schreef:Ik mag hopen dat mario niet terug komt.

Beter dan Ogararu :ajaxscarf.gif:

Thom

Bericht door Thom » wo jan 09, 2008 2:02 pm

da's waar

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 2:47 pm

VI schreef:Landzaat heeft niet bedankt voor Ajax

woensdag 09 januari, door SV, Amsterdam, 14:43u, VI
Ajax en Danny Landzaat zijn wel degelijk met elkaar om tafel gegaan. Echter, op de hoge salariseisen van Landzaat is een eventuele transfer op de lange baan geschoven.

Dat zegt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens in de Voetbal International. In eerste instantie was in de media naar buiten gekomen dat Landzaat geen trek had in Ajax. 'Ik schrok een beetje van het salaris dat Denny in Engeland verdient, maar we zouden hem graag naar Ajax halen. Dus heb ik gezegd: Wat mij betreft houden we het de komende tijd in de gaten. Misschien kunnen we over een paar weken tot elkaar komen, of anders wellicht komende zomer', zegt Van Geel in de VI.

De directie van zijn club Wigan stond open voor een transfer, maar de manager stond het nog niet toe. Van Geel zegt dat zijn relatie met Denny door AZ en Willem II goed is en dat hij het idee heeft dat Denny er wel open voor staat, maar dat het op dit moment gewoon wat lastig is.
Opvolger van Maduro. Maduro is einde verhaal bij Ajax als je de VI vandaag leest (contractaanbieding is ingetrokken). Ajax heeft aangegeven dat ze op zoek gaan naar een opvolger.
Met Davids/Perez/Gabri op het middenveld is de verwachting dat hij buiten de boot gaat vallen: dat maakt de beslissing makkelijker zegt Maduro.

Het zou mijn niet verbazen dat Maduro in diverse wedstrijden op de rechtsback plaats komt te staan.

Aristides

Bericht door Aristides » wo jan 09, 2008 3:46 pm

Het zou mijn niet verbazen dat Maduro in diverse wedstrijden op de rechtsback plaats komt te staan.
Het liefst in Lucky Ajax, want meneer kan niet verdedigen op niveau!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » wo jan 09, 2008 5:04 pm

Ajax gaat back van Kozakken Boys testen
09/01/2008 16:26

Samuel Scheimann krijgt de kans zich te bewijzen bij Ajax. De verdediger van Kozakken Boys begint eind januari aan een stage in Amsterdam.

Scheimann dankt zijn stage aan zijn sterke optreden met Kozakken Boys tegen Ajax. De zaterdaghoofdklasser maakte het de Amsterdammers flink lastig. De linksback speelde in de jeugd van Feyenoord en NAC.
Bron: nu.nl

De verlossing!!! :drecul.gif:
Op naar de vierde ster!

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 09, 2008 5:07 pm

Nou ja, geef hem tenminste een kans. Misschien blijkt hij inderdaad wel goed te zijn.
Ik ben

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 09, 2008 5:09 pm

Tenminste nog iemand die bij Ajax wil spelen, en duur zal hij niet zijn. Geef hem gewoon een kans, wie weet...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jan 09, 2008 5:11 pm

Oke hij moet wel een kans krijgen maar volgens mij bestaat het niet dat als je echt goed bent dat je dan nu nog bij Kozakken Boys speelt.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 09, 2008 5:15 pm

Ik weet niet precies hoe oud hij is, maar Stam speelde op zijn 20e ook nog bij de amateurs. Nu zal hij niet direct een Stam zijn, maar Ajax zal hem toch ook niet zomaar gevraagd hebben.
Laatst gewijzigd door Jack Reynolds op wo jan 09, 2008 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » wo jan 09, 2008 5:15 pm

True, true. Die mening deel ik ook wel. Ach... ik ben nu eenmaal een beetje cynisch als ik zo’n bericht lees in een periode waarin (bijna) iedereen zit te wachten op een bericht waarin bekend wordt dat Ajax eindelijk een goede verdediger erbij heeft gehaald. Ik gun die jongen alle geluk. Hell... met deze selectie kijk ik er geeneens gek van op als hij nog aan spelen toekomt in het eerste haha. Ik kijk nergens meer van op.
Op naar de vierde ster!

Gesloten