Pfff, de scouting van Ajax...Thomas schreef:Dat mag ik ook hopen, Joey. In dat opzicht zou het aantrekken van een zeer jonge, talentvolle en redelijk goedkope aanvaller voor achter Cvitanich beter passen in de priority list. Als die Van Wolfswinkel echt zo goed is, moet Ajax hem misschien gewoon halen.
Vitesse heeft al aangekondigd de hoofdprijs te vragen voor Van Wolfswinkel.
In Nederland zou ik alleen Douglas of Sankoh durven halen. Sankoh is hier niet geliefd, Douglas kan totaal niet opbouwen. Buiten Nederland zijn er wel opties. Een jongen die transfervrij is aan het einde van het seizoen en een jongen die z'n debuut in het eerste nog niet gemaakt heeft staan bij mij hoog op het lijstje. Helaas kent Ajax die laatste niet eens, dus heeft het geen prioriteit.

Ik zou geen speler uit de Nederlandse competitie halen, want die is vast en zeker onbetaalbaar.
Iets anders: ik vind het alleen maar goed als mensen veel van voetbal weten en hun nek durven uit te steken. Dat is interessant om te lezen en goed voor de discussie. Maar we moeten elkaar niet te hard vallen, vind ik. Kijk, het is wel leuk om bijvoorbeeld Luuk te plagen omdat hij in Suarez een nieuwe Hennie Meijer zag. Maar het moet niet zover gaan dat hij te horen krijgt: 'Jij vond Suarez de nieuwe Hennie Meijer, dus houd jij maar je kop, want je hebt er geen verstand van.' Iedereen hier zit er regelmatig naast, dat geeft helemaal niets, in die zin moeten we onszelf inderdaad niet te serieus nemen.