Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Daniel

Bericht door Daniel » do mei 08, 2008 2:53 pm

:smallgrin.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 08, 2008 3:05 pm

Daniel_vT schreef:Waar staat dan dat Ajax Donk wil? :confused.gif:
Op ajaxshowtime.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Starring

Bericht door Starring » do mei 08, 2008 3:17 pm

brigade zuid schreef:
Starring schreef:
Maar ik snap niet dat AJAX hem nu na zo'n seizoen wil hebben.. voor hetzelfde geld is het weer zo'n jongeling die in het begin ff goed is omdat niemand wat van hem verwacht en vervolgens wegzakt zoals Maduro, Urby bijv. Laat hem eerst maar weer eens een behoorlijk seizoen draaien lijkt mij.
FCT deed niet anders mbt hun aankoopbeleid. Spelers hoeven niet altijd uit te blinken, (was het uberhaupt wel mogelijk geweest om uit te blinken in een ploeg als AZ?) wel moet het in de basis goed zitten en ook het talent moet erin zitten. De nieuwe technische staf en de speelwijze van Ajax moeten geneeskundig gaan werken. We kunnen uiteraard ook kant-en-klare spelers ofwel zekerheidjes blijven halen, maar dan raakt het transferbudget binnen de kortste keren geheid op.

Urby en Maduro vond ik altijd al ongeschikt voor verdedigende in te nemen posities bij Ajax. Dat zag je wekelijks in wedstrijden. Zij moeten juist in een 'verdedigende ingestelde ploeg' a la NAC spelen of gewoon een nivootje lager als Ajax.
AFCA!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mei 08, 2008 3:21 pm

Mr. Ajax schreef:
brigade zuid schreef:Maar ik snap niet dat AJAX hem nu na zo'n seizoen wil hebben.. voor hetzelfde geld is het weer zo'n jongeling die in het begin ff goed is omdat niemand wat van hem verwacht en vervolgens wegzakt zoals Maduro, Urby bijv. Laat hem eerst maar weer eens een behoorlijk seizoen draaien lijkt mij.

En dan ga je weer zeiken dat AJAX er weer veel te laat bij is en de hoofdprijs moet betalen. Het is ook nooit goed he...
Ik denk dat ze de hoofdprijs nu ook wel moeten betalen hoor.. weet niet hoelang zn contract nog loopt.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 08, 2008 3:34 pm

Ik denk niet dat AZ de hoofdprijs zal durven vragen na zo'n seizoen van allebei de club en de speler. AJAX hoeft nu ook niet, ze hebben andere opties en tijd zat. Dit is geen situatie Suarez of Zlatan, nu hebben we gewoon lekker de tijd.

D_skilled

Bericht door D_skilled » do mei 08, 2008 4:15 pm

Ik zie AZ niet De Zeeuw én Donk verkopen aan haar concurrent Ajax.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 08, 2008 4:17 pm

Concurrent?

D_skilled

Bericht door D_skilled » do mei 08, 2008 4:25 pm

Mr. Ajax schreef:Concurrent?
Ja, AZ heeft toch haar ambitie uitgesproken om door te stoten naar de top. Zo help je je zelf niet maar de concurrent. Donk en De Zeeuw waren de seizoen voorheen dragende spelers.

sander

Bericht door sander » do mei 08, 2008 4:58 pm

D_skilled schreef:
Mr. Ajax schreef:Concurrent?
Ja, AZ heeft toch haar ambitie uitgesproken om door te stoten naar de top. Zo help je je zelf niet maar de concurrent. Donk en De Zeeuw waren de seizoen voorheen dragende spelers.

Misschien wil Az wel een hele andere weg inslaan, omdat het dit seizoen zo slecht ging en hoeven we niet de hoofdprijs te betalen. Is die Vormer ook niets? Die is gratis toch?

Starring

Bericht door Starring » do mei 08, 2008 5:41 pm

Vormer heeft nog altijd niet zijn contract verlengd, nee.

En D_skilled, wanneer Donk en De Zeeuw hardop roepen (net als Pranjic onlangs) dat zij Ajax toe willen, zal echt niet volledig tegenstribbelen. Louis werkt niet graag met ongemotiveerde spelers op het veld. Nu is het moment om toe te slaan. We zullen wel iets meer als de normale marktprijs moeten betalen, niet dat ik het als probleem zie. Ajax ook niet volgens mij...
AFCA!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 08, 2008 9:22 pm

--------------------Stekelenburg----------------

----Silva---Van der Wiel--Douglas---Pieters-------

--------------------De Zeeuw---------------------

-------------Gabri--------------Lindgren------------

----Sulejmani-------Huntelaar-----------Suarez-----

Bank:

Gentenaar
Vermaelen
Vertonghen
Colin
Sarpong
De Jong
Martina
Cvitanich

Mooie elftal met een lekkere en vooral diepe bank. Dit scenario kan zomaar voorkomen komend seizoen. Het middenveld ontbeert wellicht wat scorendvermogen, maar ik denk dat dat goed gecompenseerd gaat worden door onze aanvallers.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 08, 2008 9:32 pm

Ik denk niet dat Cvitanovich voor de bank gehaald is...
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 08, 2008 9:36 pm

Wie is dat dan? :hypocrite.gif:

Het is toch niet zo'n ingewikkelde naam, schrijf hem eens goed man!

Verder denk ik dat hij aanvankelijk op de bank komt te zitten, maar dat hij genoeg aan speeltijd zal komen naarmate het seizoen vordert.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 08, 2008 10:31 pm

Ik dacht echt dat hij zo heette he! Cvitanich! Nog makkelijker ook. Ik denk dat hij gelijk in de basis komt hoor. Moet wel. 6,5 miljoen...
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr mei 09, 2008 7:22 am

Met 6,5 miljoen is hij anders wel fors goedkope dan Suarez, KJH én Sulejmani. 6,5 miljoen is tegenwoordig niet meer zoveel.

Hij start het seizoen op de bank als KJH blijft. Speelminuten maken zal hij zeker doen op alle posities waarop hij zegt uit de voeten te kunnen. Vanaf het vertrek van KJH wellicht vaste spits.
Face your fears and live your dreams, No Fear

gaizka

Bericht door gaizka » vr mei 09, 2008 9:12 am

Westerlo-sensatie Dirar: 'Slagen bij Ajax niet makkelijk'
09/05/2008 09:20

Anderlecht, Club Brugge en Belgisch kampioen Standard Luik azen op middenvelder Nabil Dirar, de sensatie van Westerlo. De Marokkaan heeft ándere plannen.

Behalve de Belgische topdrie maken volgens Het Nieuwsblad ook de Franse clubs Olympique Nice, FC Sochaux en RC Lens jacht op de 21-jarige speler van middenmoter Westerlo. Verder zouden volgens de krant ook Nederlandse clubs in de race zijn, waaronder ook Ajax.

In de Franse competitie heeft Dirar weinig trek. 'Die spelstijl staat me niet aan. Het liefst zou ik naar Nederland willen. Oud-spelers raden me aan dat die stijl mij het best zou liggen om naar een hoger niveau te groeien. Anderzijds besef ik dat ik nog geen grote naam ben, waardoor slagen bij Ajax niet makkelijk is.'

Anderlecht, Club Brugge en Standard Luik hoeven dus nog niet te wanhopen. 'Naar de Belgische top wil ik ook, want dan krijg ik de kans in Europa aan de slag te gaan. Bij Club Brugge zal ik bijvoorbeeld eenvoudiger in de ploeg komen, want een type als ik heeft die ploeg op dit moment niet.'
Die jongen wil iig graag naar Ajax, is het ook een versterking? (ik volg het Belgisch voetbal niet)

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mei 09, 2008 9:14 am

Ik heb ook geen flauw idee, maar ik heb het idee dat hij vooral zijn naam het 'droppen' is. Volgens mij heeft ook Ajax ook helemaal geen interesse, maar goed.

Lionel

Bericht door Lionel » vr mei 09, 2008 10:34 am

De Dominee schreef:Met 6,5 miljoen is hij anders wel fors goedkope dan Suarez, KJH én Sulejmani. 6,5 miljoen is tegenwoordig niet meer zoveel.

Hij start het seizoen op de bank als KJH blijft. Speelminuten maken zal hij zeker doen op alle posities waarop hij zegt uit de voeten te kunnen. Vanaf het vertrek van KJH wellicht vaste spits.
Misschien is hij wel beter dan Suarez en Sulejmani?
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » vr mei 09, 2008 11:21 am

Pleur op met die Seedorf die wordt in de Arena uitgefloten en valt niet in de smaak bij Ajaxsupp :bomb.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 09, 2008 11:23 am

Ik denk dat dat reuze mee valt als hij opeens een Ajax-shirt aan zou trekken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 09, 2008 11:23 am

Waarom begin je nu over Seedorf?

Schandalig dat ie uitgefloten wordt, een beetje respect is toch wel het minste.

Hij zou een prima rol kunnen vervullen volgend jaar.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr mei 09, 2008 11:29 am

Neefkens schreef:Waarom begin je nu over Seedorf?

Schandalig dat ie uitgefloten wordt, een beetje respect is toch wel het minste.

Hij zou een prima rol kunnen vervullen volgend jaar.
Idd, prima leider. Veel ervaring. Ajax wordt momenteel alleen gelinkt aan talenten. Davids gaat weg, Perez komt waarschijnlijk op het tweede plan, dus ervaring is gewenst. Het zou heel mooi zijn als Seedorf op het middenveld zou komen te spelen, maar ik acht die kans zeer klein.

Toppie

Bericht door Toppie » vr mei 09, 2008 11:34 am

Hleb wil weg bij Arsenal
Uitgegeven: 9 mei 2008 12:08
Laatst gewijzigd: 9 mei 2008 12:11

LONDEN - Arsenal raakt binnenkort mogelijk opnieuw een belangrijke middenvelder kwijt. Aleksandr Hleb liet vrijdag via zijn zaakwaarnemer weten de nummer drie van de Premier League te gaan verlaten.

Eerder deze week tekende zijn ploeggenoot Mathieu Flamini een contract bij AC Milan.

"Aleksandr maakt zich op voor de meest belangrijke overstap in zijn carrière", aldus de zaakwaarnemer van de Wit-Rus. "Er is geen weg meer terug. Binnen twee weken zal alles duidelijk zijn", zei hij.

Internazionale

Internazionale liet onlangs al weten zich voor volgend seizoen graag te willen versterken met Hleb. De Italianen moeten dan wel een forse afkoopsom betalen voor de middenvelder, die nog tot 2010 vastligt in Londen.
10x Beter dan Seedorf

Beloki

Bericht door Beloki » vr mei 09, 2008 11:35 am

Die zal inderdaad echt graag naar Ajax komen. :excited.gif: Laten we het een kléin beetje geloofwaardig houden, zeg.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 09, 2008 11:35 am

Ja, en Kaka is weer beter dan Hleb. *Zucht*
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gesloten