Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Nou, dat hoeft ie in dit geval toch ook niet.Tis een tussenpaus.MvG zou moeten zien wat jij wij allemaal op dit forum aan tekortkomingen van dit elftal zien.Daar hoef je geen voetbalprofessor voor te zijn.En daar moet ie dus ook naar handelen.Doorselecteren, die niet voldoen, daag en bij de volgende club veel succes gewenst ...Thomas schreef:Davids vooral. Maar daar ging het in deze niet om. Het gaat erom dat ik het niet voor me zie dat Koster net als Ten Cate aankopen gaat eisen.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 30, 2007 4:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Je hoort de laatste tijd niet veel mensen erover, maar beseffen we ook nog dat we al sinds een dik jaar nog een fatsoenlijke rechtsbuiten moeten halen? Dan hoor ik wel versterkingen voor het middenveld en de verdediging maar ondertussen hebben we daar alleen Lucky Luque en Rommedahl. Beiden horen natuurlijk geen basisklanten te zijn, en Rommadahl neemt ook genoegen met de reserverol.. @Peter, zei Koster niet dat hij in Leonardo een pure nummer 9 zag? Weinig kans dat hij onder zijn bewind op rechtsvoor gezet wordt.
Tsja, ik zou nog een keer kunnen hameren op Alberto Medina, maar hoe groot is de kans dat iemand bij Ajax daar naar luistert? Blijkbaar hebben ze hem net als Delgado niet goed genoeg bevonden. Ik ben sowieso wel een paar andere aardige buitenspelers tegengekomen, dus de smoes dat er geen goede vleugelspelers meer bestaan gaat ook niet op.
- Cluijffert
Ik denk dat Ajax liever geen geld uitgeeft. Ajax is financieel gezien de meest succesvolle club van Nederland. Het bestuur heeft schijt aan de supporters.Thomas schreef:Tsja, ik zou nog een keer kunnen hameren op Alberto Medina, maar hoe groot is de kans dat iemand bij Ajax daar naar luistert? Blijkbaar hebben ze hem net als Delgado niet goed genoeg bevonden. Ik ben sowieso wel een paar andere aardige buitenspelers tegengekomen, dus de smoes dat er geen goede vleugelspelers meer bestaan gaat ook niet op.
Weet ik echt niet meer. Volgens mij heeft ie zelden in een echt 433 gespeeld, dus ik denk dat ik heb gezegd dat het een uitstekende aanvaller was.Bertje schreef:Ik dacht dat jij Luque een goede linksbuiten vond? Of ben ik in de war?
EN natuurlijk is de selectie inmiddels geschikter voor 442. Maar dat is dan ook enigszins een selffulfilling prophecy
- Cluijffert
- Cluijffert
geen vertrouwen.
anticipatie lijkt niet in Van Geel woordenboek te voorkomen.
scouting en aankopen is al nooit Ajax forté geweest.
maar van Geel heeft laten gezien dat:
- hij niet op het vertrek van belangrijkste speler, Sneijder heeft ge-anticipeerd
- de zwakke plekken van het elftal van vorig jaar niet heeft onderkend
- geen schaduwelftal had samengesteld
- de kwaliteiten van de aankopen verkeerd had geschat
- de fysieke (en mentale) state van onze beste (..) verdediger heeft genegeerd.
- niet al heeft ingekocht op de aanstaande afscheid van belangrijke spelers
- de kwaliteit van de huidige selectie (en die van vorig seizoen) verkeerd heeft ingeschat
- de kwaliteit van Ten Cate niet goed heeft ingeschat.
+ daar tegenover staat dat uitstekend heeft spelers verkocht
+ reorganising voetbal technies deel Ajax, waar we nog geen results van hebben gezien.
Dat geeft mij erg weinig vertrouwen!
anticipatie lijkt niet in Van Geel woordenboek te voorkomen.
scouting en aankopen is al nooit Ajax forté geweest.
maar van Geel heeft laten gezien dat:
- hij niet op het vertrek van belangrijkste speler, Sneijder heeft ge-anticipeerd
- de zwakke plekken van het elftal van vorig jaar niet heeft onderkend
- geen schaduwelftal had samengesteld
- de kwaliteiten van de aankopen verkeerd had geschat
- de fysieke (en mentale) state van onze beste (..) verdediger heeft genegeerd.
- niet al heeft ingekocht op de aanstaande afscheid van belangrijke spelers
- de kwaliteit van de huidige selectie (en die van vorig seizoen) verkeerd heeft ingeschat
- de kwaliteit van Ten Cate niet goed heeft ingeschat.
+ daar tegenover staat dat uitstekend heeft spelers verkocht
+ reorganising voetbal technies deel Ajax, waar we nog geen results van hebben gezien.
Dat geeft mij erg weinig vertrouwen!