Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
-
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Huntelaar wordt ook nooit een Inzaghi..Jack Reynolds schreef:Maar (en ja, het is een open deur) Huntelaar is nog geen Inzaghi.
Overigens vind ik Inzaghi ook een drol van een voetballer.
Inzaghi heeft nog meer neusje voor het doel en is zelfs op zijn leeftijd sneller dan Huntelaar. Daarnaast loopt Inzaghi heel veel en dan heb ik het over heel goede loopacties in plaats van de statische Huntelaar.
Ja, dat zag je in de CL-finale. Inzaghi joeg de tegenstander op, hij bleef lopen en lopen en lopen. Ik vind hem ook wendbaarder dan KJH. Hij zit overal bovenop.Zlatan Son of God schreef:Inzaghi heeft nog meer neusje voor het doel en is zelfs op zijn leeftijd sneller dan Huntelaar. Daarnaast loopt Inzaghi heel veel en dan heb ik het over heel goede loopacties in plaats van de statische Huntelaar.
Het stinkt aan alle kanten!
Ach gut, KjH naar Heerenveen, reacties:Dat zal ie wel niet gaan redden, KjH naar AJAX, reacties: Tja dat gaat ie zeker niet redden, is een stapje te hoog voor hem.
En dan als laatste KjH gaat het zeker niet redden in het buitenland, tja zal er natuurlijk van af hangen naar welke club en competitie ie gaat, maar maakt het voor AJAX wat uit of dat KjH het na AJAX gaat redden, eigenlijk helemaal niks ...
En dan als laatste KjH gaat het zeker niet redden in het buitenland, tja zal er natuurlijk van af hangen naar welke club en competitie ie gaat, maar maakt het voor AJAX wat uit of dat KjH het na AJAX gaat redden, eigenlijk helemaal niks ...
Blij met de punten ...
Denk dat ie zo bij het huidige Real zou passen. Als van Nistelrooy er niet was.joey schreef:Nee, voor Ajax maakt dat inderdaad niets uit. Als ze maar betalen.
Huntelaar doet me aan Ruud Geels denken. Al was Geels sterker in de lucht. Ruud Geels scoorde altijd en overal, maar de echte top was voor hem niet weggelegd. Ben benieuwd of dat voor KJH anders is.
Ook weer zoiets, KjH was steeds topscorer en zat in onder 15, 17 van het NLD elftal.Hiddink zit er ook wel eens naast ...Hiddink heeft hem afgescout.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah...er is toch wel duidelijk geworden dat er regelmatig contact met hem is gehouden. Dat betekent toch dat hij Ajax als een serieuze optie ziet.
En op basis van zijn optreden in de media heb ik niet het idee dat het iemand is die grote stappen ineens wil nemen. Volgens mij zijn we zeker niet kansloos. Al zal het best helpen als we ons voor de CL-voorronde weten te plaatsen.
En op basis van zijn optreden in de media heb ik niet het idee dat het iemand is die grote stappen ineens wil nemen. Volgens mij zijn we zeker niet kansloos. Al zal het best helpen als we ons voor de CL-voorronde weten te plaatsen.
Nil volentibus arduum
Als Standaard kampioen wordt, kunnen we het vergeten, denk ik. Al zou Ajax ook kampioen worden, dan nog gok ik dat hij liever bij Standaard blijft.
Ajax zal sowieso minstens de voorrondes van de Champions League moeten halen. Wat dat betreft zou je dus al kunnen zeggen dat we kansloos zijn.
Ajax zal sowieso minstens de voorrondes van de Champions League moeten halen. Wat dat betreft zou je dus al kunnen zeggen dat we kansloos zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!