Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Zlatan speelde voor een appel en een ei in de eerste divisie in Zweden en blonk niet uit op een EK.
Het EK is geen plek om te scouten voor Ajax. Iedereen die een beetje aardig speelt wordt op slag peperduur. Dan ben je echt te laat. Pavljoetjenko had allang bekend moeten zijn.
Het EK is geen plek om te scouten voor Ajax. Iedereen die een beetje aardig speelt wordt op slag peperduur. Dan ben je echt te laat. Pavljoetjenko had allang bekend moeten zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Je kan het wel goedpraten, Luuk. Maar vind je het niet wat onverstandig dat Ajax achter dit soort spelers aan gaat - die net een goed EK achter de rug hebben, enigszins gehyped zijn, waarschijnlijk een topsalaris krijgen etc.? Het getuigt maar weer eens dat we een scouting van niks hebben.LucaS schreef:Wat eenm negativisme weer. Ibrahimovic kon ook overal tekenen toen Ajax zich voor hem meldde. Maar goed, ik begrijp dat AT vindt dat we ons moeten richten op de Luques, Rommedahlen, Delorges en Colinsen van deze wereld. Hebben we ze iig voor 14 juli binnen
Is er trouwens al een gerucht geweest over een aanvallende, creatieve middenvelder? Is er ergens al een teken dat ze daar wat aan willen doen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Sterker nog, zelfs de eredivisie lijkt al geen plek meer om te scouten; denk alleen al aan Sulejmani; en vorig seizoen aan Suarez. Hebben allebei een leuke shuffle in de benen en hup, de transfersommen rijken tot astronomische hoogten.joey schreef:Het EK is geen plek om te scouten voor Ajax. Iedereen die een beetje aardig speelt wordt op slag peperduur.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dat de scouting niet op orde was onder van Geel is een gegeven, daar kunnen van Basten, Coronel van der Aat of wie dan ook die nu in dienst is op zo'n korte termijn niet heel veel aan veranderen. En dat kun je de huidige mensen niet verwijten in dit stadium.
Vwb Ibrahimovic maakt dat EK toch niet uit? Hij kon uit zo'n beetje allerlei europese topclubs kiezen. Waarom zou Ibrahimovic de enige zijn die ervoor kiest om eert bij Ajax door te breken op weg naar de absolute (salaris)top? Er zijn echt wel meer spelers die zo verstandig zijn om een tussenstap te maken.
Vwb Ibrahimovic maakt dat EK toch niet uit? Hij kon uit zo'n beetje allerlei europese topclubs kiezen. Waarom zou Ibrahimovic de enige zijn die ervoor kiest om eert bij Ajax door te breken op weg naar de absolute (salaris)top? Er zijn echt wel meer spelers die zo verstandig zijn om een tussenstap te maken.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Arshavin zou wel eens op het lijstje kunnen staan.Jesse schreef:LucaS schreef: Is er trouwens al een gerucht geweest over een aanvallende, creatieve middenvelder? Is er ergens al een teken dat ze daar wat aan willen doen?

Nee, mocht het gerucht van Pavlioetsjenko waarheid zijn, dan weet ik weer meer dan genoeg. Leuk en aardig dat er nog mensen zijn die het een kans van slagen geven, maar ik ben graag wat realistischer. Bij een Modric wist je ook van te voren dat die jongen never naar Ajax zou komen.
Blind zei daar het volgende over in de Sportweek:Jesse schreef:Is er trouwens al een gerucht geweest over een aanvallende, creatieve middenvelder? Is er ergens al een teken dat ze daar wat aan willen doen?
Danny Blind schreef:In de nieuwe Sportweek zegt technisch manager Danny Blind (foto) duidelijk dat de komst van minimaal één ervaren centrale verdediger broodnodig is. “De opvolging van Heitinga heeft inderdaad de hoogste prioriteit,” aldus Blind. “Die moet en zal ingevuld worden. Verder willen we ons voorin versterken en zoeken we, als er geld over is, nog wat creativiteit op het middenveld. In die volgorde.”
Natuurlijk maakt dat EK wel uit. Als Zlatan zich had bewezen op een EK, was hij voor Ajax onhaalbaar geweest.LucaS schreef:Vwb Ibrahimovic maakt dat EK toch niet uit? Hij kon uit zo'n beetje allerlei europese topclubs kiezen. Waarom zou Ibrahimovic de enige zijn die ervoor kiest om eert bij Ajax door te breken op weg naar de absolute (salaris)top? Er zijn echt wel meer spelers die zo verstandig zijn om een tussenstap te maken.
Al gezien welke clubs achter die Pavljoetsjenko aanzitten? Die jongen hoeft geen tussenstop te maken, hoor. Bovendien verdient hij in Rusland ongetwijfeld een hoger salaris dan Ajax hem ooit zal kunnen bieden.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik had het al gelezen inderdaad.Jabu schreef:[...]

Ik kan gewoon niet begrijpen dat v. Basten hier akkoord mee gaat. Hoe wil hij gaan voetballen zonder creativiteit op het middenveld? Gewoon weer de ballen naar voren rammen en hopen dat Suarez er iets leuks mee doet?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hij is inderdaad ook al op een leeftijd om naar een groot voetballand te gaan. Maar ja misschien sliep hij vroeger wel in een Ajax-pyjama en "komt nu een jongensdroom uit."joey schreef: Die jongen hoeft geen tussenstop te maken, hoor.

Ik heb het vermoeden dat dit gerucht ook wel heel makkelijk de wereld in is geholpen, net aan paar dagen nadat El Presidente aankondigde dat Ajax een voorkeur heeft voor de aanschaf van topspelers. Lijkt wel meer een signaal naar de buitenwacht toe van "echt waar, kijk waar we nu naar hengelen."
Pavljoetsjenko had je natuurlijk iets van 5 jaar geleden moeten hebben gekocht.
Nogmaals, hij had op dat moment ook al aanbiedingen van grote Europese clubs op zakjoey schreef:Natuurlijk maakt dat EK wel uit. Als Zlatan zich had bewezen op een EK, was hij voor Ajax onhaalbaar geweest.LucaS schreef:Vwb Ibrahimovic maakt dat EK toch niet uit? Hij kon uit zo'n beetje allerlei europese topclubs kiezen. Waarom zou Ibrahimovic de enige zijn die ervoor kiest om eert bij Ajax door te breken op weg naar de absolute (salaris)top? Er zijn echt wel meer spelers die zo verstandig zijn om een tussenstap te maken.
I think I lost my fucking headache
Maar we verkopen Sneijder ook voor 27 miljoen en 17 voor Babel. Net zo belachelijk. Ajax moet vooral niet zeuren als men 8 miljoen voor Suárez moet betalen, die beter is dan de net voor 17 miljoen verkochte Babel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Sterker nog, zelfs de eredivisie lijkt al geen plek meer om te scouten; denk alleen al aan Sulejmani; en vorig seizoen aan Suarez. Hebben allebei een leuke shuffle in de benen en hup, de transfersommen rijken tot astronomische hoogten.
Overigens zou ik deze aankoop onbegrijpelijk vinden. We hebben een linksbuiten nodig.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Komt die spits dan als vervanger van KJH of komt er nog iemand bij dan? Ik denk dat MVB weer hetzelfde systeem gaat spelen.
Dan heb je minder creativiteit nodig op het middenveld. Al had hij bij het Ned. elftal meer nummers 10 dan aanvallers lopen op de positie achter de spits.
Ik ben benieuwd. Ik zie het allemaal wel.
Ik vind het alleen triest dat mensen hier DB de schuld geven. Hij kan er NIKS aan doen.
Dan heb je minder creativiteit nodig op het middenveld. Al had hij bij het Ned. elftal meer nummers 10 dan aanvallers lopen op de positie achter de spits.
Ik ben benieuwd. Ik zie het allemaal wel.
Ik vind het alleen triest dat mensen hier DB de schuld geven. Hij kan er NIKS aan doen.
IK GELOOF!!!!!!
Oké, maar het werkt niet echt in zijn voordeel als hij eerst drie weken wijn gaat drinken met Jack van Gelder om vervolgens even bij te komen van de kater door op vakantie te gaan naar een Italiaanse badplaats.