Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009
En ik zeg: een sterke verdediger. Ben niet kapot van Douglas.
Het stinkt aan alle kanten!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
gaat om het feit dat deze ook absoluut niet of nu niet naar Ajax komen.. Zelfde geldt voor de Zeeuw.Toppie schreef:mattie schreef:laten we dan ook proberen v. Bommel te halen... of de Jong..
Je kan doorslaan
Weer op zoek naar een Interim coach..
mattie schreef:gaat om het feit dat deze ook absoluut niet of nu niet naar Ajax komen.. Zelfde geldt voor de Zeeuw.Toppie schreef:mattie schreef:laten we dan ook proberen v. Bommel te halen... of de Jong..
Je kan doorslaan
De Zeeuw , die komt naar Ajax 100%

Als hij komt dan verwacht ik Vertonghen centraal achterin.
Face your fears and live your dreams, No Fear
De Zeeuw stond lang tijd nadrukkelijk in de interesse van het HSV van ene Jol. Maar dat zal toeval zijn. 

Was gisteren aanwezig bij de oefenwedstrijd van AZ tegen de "lokale helden", maar wat is de Zeeuw een ukkie. Hij komt bij mij niet verder dan mijn borstkas en ik ben maar 1.89. Moet wel toegeven dat hij zijn directe tegenstander in de 2de helft wel in de pocket had...

Chris a.k.a Giiser
Speelden ze tegen LSVV oid?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nee, tegen een regionaal team dat samengesteld was van diverse ploegen; VV Buitenpost, VV Kollum, Friese Boys, WTOC, Harkemase Boys, etc. Je weet wel... ;)
Chris a.k.a Giiser
demi is 1.74 dus hij kan niet voetballen?
- Ajaciedjuh
Ik ben benieuwd.Sportwereld schreef:Ajax meldt zich bij AZ voor De Zeeuw
ALKMAAR - Ajax wil Demy de Zeeuw van AZ overnemen. De Amsterdamse club heeft bij de landskampioen de interesse voor de middenvelder kenbaar gemaakt, zo zegt technisch manager Marcel Brands van AZ.
,,Het enige dat ik kan melden is dat Ajax zich gemeld heeft'', aldus Brands. ,,Wij willen Demy niet verkopen.''
De Zeeuw speelt sinds 2005 voor AZ. Oud-trainer Louis van Gaal haalde de middenvelder destijds weg bij Go Ahead Eagles. De Zeeuw heeft nog een contract tot 2011 bij AZ. De 26-jarige international kreeg onlangs een aanbieding om zijn contract tussentijds te verlengen, maar daarop ging De Zeeuw niet in.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hmm. Wordt concreter.
Zal wel komen voor de absolute hoofdprijs.
Zal wel komen voor de absolute hoofdprijs.
- Ajaciedjuh
Wij willen Danny niet verkopen is in ieder geval iets anders dan hij is niet te koop. Maar goedkoop zal hij zeker niet zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wij willen Danny Blind zeker niet verkopen
.

An sich:
Niet verkeerd. Niet ideaal, maar ook zeker niet verkeerd. Als ze nu allemaal nog eens leren lopen zonder bal en te spelen met een idee, kan het zomaar wat worden.
Code: Selecteer alles
-------- Sulejmani -- Suarez -------
--------------- Aissati ------------
Urby ----------------------- Enoh
---------------De Zeeuw ---------
Atouba - Vertonghen - Oleguer - Wiel
------------- Stekelenburg ---------
Code: Selecteer alles
-------------- Cvitanich ------------
Sulejmani ----- Aissati ----- Suarez
-------- De Zeeuw ------ Enoh
Atouba - Vertonghen - Oleguer - Wiel
------------- Stekelenburg ---------
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Nog daargelaten de vraag hoe vaak je in deze opstelling kunt spelen, is de rechterkant van de verdediging geen zekerheidje om de 0 te houden. Oleguer verzuipt nogal eens in de ruimte en Van der Wiel was afgelopen seizoen erg vaak erg nonchalant. Ook vraag ik me af in hoeverre Aissati en De Zeeuw elkaar voor de voeten gaan lopen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
ben bang dat feyenoord weer een middenvelder tegemoed kan zien
Daarom ook, niet ideaal. Wel 'gewoon goed' in mijn ogen. Het is natuurlijk aan Jol om ervoor te zorgen dat er geconcentreerd en compact wordt verdedigd en dat De Zeeuw en Aissati elkaar aanvullen in plaats van voor de voeten lopen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nog daargelaten de vraag hoe vaak je in deze opstelling kunt spelen, is de rechterkant van de verdediging geen zekerheidje om de 0 te houden. Oleguer verzuipt nogal eens in de ruimte en Van der Wiel was afgelopen seizoen erg vaak erg nonchalant. Ook vraag ik me af in hoeverre Aissati en De Zeeuw elkaar voor de voeten gaan lopen.
Daarnaast ziet hij hopelijk snel in dat we Oleguer moeten inruilen voor een snelle, sterke mandekker. En Obradovic moeten halen in de winterstop.
Natuurlijk niet, maar een speler en geld zeggen genoeg en moet de Monsterman filosofie weer op tafel komen.Ajaciedjuh schreef:Sportwereld schreef:Ajax meldt zich bij AZ voor De Zeeuw
ALKMAAR - Ajax wil Demy de Zeeuw van AZ overnemen. De Amsterdamse club heeft bij de landskampioen de interesse voor de middenvelder kenbaar gemaakt, zo zegt technisch manager Marcel Brands van AZ.
,,Het enige dat ik kan melden is dat Ajax zich gemeld heeft'', aldus Brands. ,,Wij willen Demy niet verkopen.''
Gewoon 10 miljoen en Sno erbij

-
Weet iemand voor welk bedrag HSV afgelopen winter een akkoord had met AZ over De Zeeuw?
Dat zal Jol wel weten! Onder de 8 miljoen in ieder geval! 

Bertje for President!
Ajax is natuurlijk geen HSV (in de ogen van Dirk). Ik denk dat we tussen de 6 en 8 miljoen uitkomen.
-
- AT Toto winner 15/16
Volgens mij is dat allemaal vrij kansloos.. maargoed. Net als Elia Oneywu.
-
- AT Toto winner 10/11
Het wordt langzamerhand een beetje pijnlijk. Iedereen weet straks dat Ajax vol voor Elia, Onyewu en De Zeeuw is gegaan en drie keer hard is afgegaan. Niet handig.brigade zuid schreef:Volgens mij is dat allemaal vrij kansloos.. maargoed. Net als Elia Oneywu.
Laatst gewijzigd door Scherrer op do jul 09, 2009 1:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Ja dat vind ik ook vervelend, net als dat bericht dat AJAX toch nog achter Cisse aanzat.. (weet niet of het waar is maar die berichten verschenen er wel) het gaf de indruk dat Fnoord AJAX had afgetroefd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
mattie schreef:gaat om het feit dat deze ook absoluut niet of nu niet naar Ajax komen.. Zelfde geldt voor de Zeeuw.Toppie schreef:mattie schreef:laten we dan ook proberen v. Bommel te halen... of de Jong..
Je kan doorslaan
De Zeeuw , die komt naar Ajax 100%

Bron of is het je onderbuik gevoel?
Weer op zoek naar een Interim coach..