Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Ik ken hem niet, Jabu. It wasn't me.Jabu schreef:Als ik het mij goed herinner was Thomas wel te spreken over hem.Marillion schreef:Hij heeft onlangs tegen Psv gespeeld voor de CL. Is hij daar toevallig bij iemand hier opgevallen?
Wel goed om te lezen dat Ajax schijnbaar ergens mee bezig is. Stel je voor dat ze zich aan het voorbereiden zijn.

Ik heb net voor de gein ff wat filmpjes van hem gekeken. Het is geen middenvelder maar een rechtsbuiten, voor zover ik het kan beoordelen. Misschien speelt ie in Moskou als buitenstemiddenvelder op een 4 mans middenveld, maar een rechtshalf op een 3-mans middenveld is ie zeker niet.Jöhnk schreef:Volgens VI.nl strijden Ajax en AZ om Milos Krasic van CSKA Moskou, een rechtsbenige middenvelder.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
In de papieren editie van vi staat dat die jongen aan de linkerkant van het middenveld speelt maar ook op andere posities uit de voeten kan. Dan vestig ik mijn hoop maar op dat laatste stukje want ze gaan me nu toch niet vertellen dat we weer iemand voor de linkerkant aan het scouten zijn? Op zich prima hoor, maar dan misschien een keer een linksback?
Nil volentibus arduum
ADGrote clubs moeten wachten op Jovetic
BELGRADO - De grote Europese clubs, waaronder Ajax, hoeven voorlopig niet te rekenen op een snelle komst van aanvaller Stevan Jovetic, het grote talent van Partizan Belgrado. De Servische club wil de 17-jarige Montenegrijnse international in elk geval tot het einde van het seizoen houden.
Jovetic staat ook in de belangstelling van Feyenoord, AZ, Manchester United en Real Madrid. ,,Ajax heeft al een officieel bod uitgebracht. De hoogte ervan is bedrijfsgeheim. Maar we verwachten nog andere. Er is veel belangstelling voor hem'', zei Partizan-voorzitter Tomislav Karadzic donderdag in de krant Danas. ,,We hebben geen haast. Onze coach en supporters kunnen gerust zijn, in elk geval deze competitie. We zullen er alles aan doen hem langer te binden.''
Ivan Tomic is de TD van Partizan. Dat schijnt de reden te zijn dat Jovetic steeds vaker in verband gebracht wordt met Tomic zijn oude club AS Roma. Ook het Real Madrid van zijn landgenoot Peja Mijatovic lijkt een logische link te zijn. Daarom waarschijnlijk ook de berichtgeving dat clubs moeten wachten en dat hij voorlopig blijft. Het zal mij niets verbazen als ze onder tafel al een dealtje hebben gesloten.
Die Jovetic heb ik zien spelen in de wedstrijd tegen Zrinjski (die met die enorme rellen) en daar speelde hij als echte centrale aanvaller. Hij is vrij rap en volgens mij niet al te groot en komt ook wel eens van de zijkanten. Qua talent vind ik hem beter dan bijvoorbeeld Kezman en Lazovic.
Die Jovetic heb ik zien spelen in de wedstrijd tegen Zrinjski (die met die enorme rellen) en daar speelde hij als echte centrale aanvaller. Hij is vrij rap en volgens mij niet al te groot en komt ook wel eens van de zijkanten. Qua talent vind ik hem beter dan bijvoorbeeld Kezman en Lazovic.
-
Ik weet ook wel welke posities, maar kan je het maken om 6 aankopen voor de basis te doen?Joeska schreef:Van Geel in Brazilië voor versterking
De Telegraaf meldt dat Martin van Geel gisteren in de Amsterdam Arena ontbrak. Hij is momenteel in Brazilië op zoek naar versterking voor in de winterstop. „We weten om welke posities het gaat”, aldus Adrie Koster in De Telegraaf.

- Daily Blind
Ja dat denk ik wel, aangezien er in de zomer alleen aankopen voor de bank en het 2de elfta lzijn gedaan.GangstaRiB schreef:Ik weet ook wel welke posities, maar kan je het maken om 6 aankopen voor de basis te doen?Joeska schreef:Van Geel in Brazilië voor versterking
De Telegraaf meldt dat Martin van Geel gisteren in de Amsterdam Arena ontbrak. Hij is momenteel in Brazilië op zoek naar versterking voor in de winterstop. „We weten om welke posities het gaat”, aldus Adrie Koster in De Telegraaf.
Of toch hier?
Van Geel ontkent alles
Volgens Marc van Hintum heeft Ajax eind vorig seizoen kenbaar gemaakt dat het Marcel Meeuwis volgde. Dat zegt de oud-voetballer tegen ELF Voetbal.
De middenvelder van Roda JC (27), sinds een week aanvoerder, wilde zelf niets kwijt over vermeende interesse van de Amsterdammers.
'Ik ben nooit persoonlijk benaderd door Ajax. Daarvoor moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn', aldus Meeuwis.
Van Hintum bevestigde dat Ajax hem inderdaad heeft laten weten Meeuwis in de gaten te houden. 'In mei heeft Martin van Geel mij verteld dat ze Meeuwis volgde', aldus Van Hintum.
'En ze volgen hem nog steeds', bevestigd hij desgevraagd. 'Er zijn natuurlijk een aantal spelers bij Ajax die misschien vertrekken. Marcel zou zeker een jongen zijn die goed zou passen in zijn rol bij Ajax.'
Technisch directeur Martin van Geel ontkent in alle toonaarden. 'Absolute onzin. Wij volgen zoveel spelers, maar dat betekent niet dat wij interesse hebben', aldus Van Geel, die inmiddels weer terug is uit Brazilië. 'En ook niet in Marcel Meeuwis'.
Hij sprak tevens tegen dat Ajax probeert om Branislav Ivanovic naar Amsterdam te halen. Ook interesse in Liviu Ganea, die naar eigen zeggen al 3 jaar gevolgd wordt, is onzin volgens de technisch directeur van Ajax. 'Ik word zo onderhand goed moe van al die berichten over spelers die naar Ajax gaan. Blijkbaar zijn we nog steeds heel interessant voor veel mensen

Van Geel ontkent alles
Volgens Marc van Hintum heeft Ajax eind vorig seizoen kenbaar gemaakt dat het Marcel Meeuwis volgde. Dat zegt de oud-voetballer tegen ELF Voetbal.
De middenvelder van Roda JC (27), sinds een week aanvoerder, wilde zelf niets kwijt over vermeende interesse van de Amsterdammers.
'Ik ben nooit persoonlijk benaderd door Ajax. Daarvoor moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn', aldus Meeuwis.
Van Hintum bevestigde dat Ajax hem inderdaad heeft laten weten Meeuwis in de gaten te houden. 'In mei heeft Martin van Geel mij verteld dat ze Meeuwis volgde', aldus Van Hintum.
'En ze volgen hem nog steeds', bevestigd hij desgevraagd. 'Er zijn natuurlijk een aantal spelers bij Ajax die misschien vertrekken. Marcel zou zeker een jongen zijn die goed zou passen in zijn rol bij Ajax.'
Technisch directeur Martin van Geel ontkent in alle toonaarden. 'Absolute onzin. Wij volgen zoveel spelers, maar dat betekent niet dat wij interesse hebben', aldus Van Geel, die inmiddels weer terug is uit Brazilië. 'En ook niet in Marcel Meeuwis'.
Hij sprak tevens tegen dat Ajax probeert om Branislav Ivanovic naar Amsterdam te halen. Ook interesse in Liviu Ganea, die naar eigen zeggen al 3 jaar gevolgd wordt, is onzin volgens de technisch directeur van Ajax. 'Ik word zo onderhand goed moe van al die berichten over spelers die naar Ajax gaan. Blijkbaar zijn we nog steeds heel interessant voor veel mensen

- Ajaciedjuh
Vandaag een uitgebreid interview in de Telegraaf met MvG. Hierin geeft MvG aan dat ze wel degelijk met Aissati hebben onderhandeld!
Verder geeft hij aan dat ze in de winterstop zich gaan versterken met een creatieve middenvelder (geen namen of regio waar de speler vandaan komt). De rest van het interview gaat vooral over de wilde verhalen die zich rond doen:
- alle aankopen zijn doorgenomen en goed gekeurd.
- Piet Keizer is op zijn advies aangesteld als adviseur.
Ik ben benieuwd of we iets meer te weten komen, morgenavond (voetbal insite).
Verder geeft hij aan dat ze in de winterstop zich gaan versterken met een creatieve middenvelder (geen namen of regio waar de speler vandaan komt). De rest van het interview gaat vooral over de wilde verhalen die zich rond doen:
- alle aankopen zijn doorgenomen en goed gekeurd.
- Piet Keizer is op zijn advies aangesteld als adviseur.
Ik ben benieuwd of we iets meer te weten komen, morgenavond (voetbal insite).
Hopelijk gaat Derksen zondag op namen in. Zou zomaar kunnen, aangezien VI het stukje over Caio inmiddels ook plaatste.Ajaciedjuh schreef:Verder geeft hij aan dat ze in de winterstop zich gaan versterken met een creatieve middenvelder (geen namen of regio waar de speler vandaan komt). De rest van het interview gaat vooral over de wilde verhalen die zich rond doen.
Als hij dat had gedaan dan had hij kunnen weten dat Riera en Xabi Prieto helemaal niet naar Ajax wilden komen. Zij bleven liever bij Sociedad en Espanyol. Bij Suárez had hij dan kunnen weten dat hij niet zo 1,2,3 goedkoop bij Groningen was op te halen. Dan had dat hele gedoe met die arbitragecommissie niet nodig geweest en had er veel eerder een deal gesloten kunnen worden. Vervolgens had Van Geel dan ook niet hoeven zeggen dat het 'pech' is dat Suárez pas vlak voor aanvang van de competitie werd aangetrokken.Neefkens schreef:Heeft hij bij hun dat dan niet gedaan?