Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

goodfella

Bericht door goodfella » zo jul 20, 2008 4:26 pm

LucaS schreef:Waarom? Omdat we drie matige Spanjaarden hebben gehad, kunnen alle Spanjaarden niet voetballen?
Omdat een aantal mensen ook weer twijfels hebben over Oleguer, Lucas. Nu hoeft dat niets te zeggen, maar echt gerust ben ik er niet op. Dat zo'n jongen 2 jaar terug nog basisspeler was, doet niets aan dat gevoel af. Ene van Bronckhorst was ook basisspeler bij Barcelona en die kan een Nederlandse subtopper nog niet eens naar een hoger plan tillen...

LucaS

Bericht door LucaS » zo jul 20, 2008 4:44 pm

Niet één speler kan dat in het geval van Feyenoord. Tja, ik zie en hoor hier altijd zoveel overtuigde meningen over voetballers waar ik het niet mee eens ben, dat ik niet mee vaar op die heersende opinie. Daarbij denk ik dat er hier maar een paar mensen zijn die Oleguer meer dan 5 wedstrijden live hebben gezien, terwijl niemand in die wedstrijden echt speciaal op hem gelet zal hebben. Ik hou dus maar eigenwijs vast aan het idee dat een speler die in de basis staat bij de CL winnaar zelden tot nooit een prutser zal zijn. Bovendien zoeken wij niet iemand die ajax naar een hoger plan tilt in zijn eentje, we zoeken iemand die heel degelijk kan verdedigen. Ik las hier ook iemand die zei dat het een type is vergelijkbaar met Grygera, nou graag, dat was een behoorlijke verdediger (tenminste, in het centrum) waarvan we er nu weinig hebben

Toppie

Bericht door Toppie » ma jul 21, 2008 8:43 am

LucaS schreef:Waarom? Omdat we drie matige Spanjaarden hebben gehad, kunnen alle Spanjaarden niet voetballen?
Spanje Europees kampioen, nee die kunnen niet voetballen. OLE :excited.gif:

cento

Bericht door cento » ma jul 21, 2008 12:29 pm

Toppie schreef:
Neefkens schreef:2 verdedigers zijn er nog wel nodig. Oleguer lijkt wel redelijk waarschijnlijk, maar wie dan nog meer?
Douglas
Boula
Sonkoh
Magnin
2de naampje kan al uit je lijstje:

Boulahrouz tekent vandaag bij VFB Stuttgart
21-07-08
Aan alle geruchten of Khalid Boulahrouz wellicht toch nog naar Ajax zal komen is definitief een einde gekomen: Boulahrouz zal vandaag worden gepresenteerd bij de Duitse topclub VfB Stuttgart, zo meldt het Duitse Bild. De Oranje-international komt voor vijf miljoen euro over van het Engelse Chelsea. ‘Hij is precies de speler die we nodig hebben,’ aldus Stuttgart-coach Armin Veh. De rechtsback wordt maandag officieel gepresenteerd in het trainingskamp van Stuttgart in het Oostenrijkse Going.

Stuttgart, dat afgelopen zaterdag met 1-0 van Ramenskoje verloor in de Intertoto Cup, anticipeert met het aantrekken van Boulahrouz op het vertrek van Fernando Meira. Boulahrouz keert na twee jaar terug in de Bundesliga: in 2006 verruilde hij Hamburger SV voor Chelsea. Op Stamford Bridge lag er geen basisplaats in het verschiet. Vorig seizoen leenden The Blues hem uit aan Sevilla. Na een door blessures in het water gevallen seizoen stond Boulahrouz bij alle vier EK-duels van Nederland in de basis.

Bron: Sportweek

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 21, 2008 2:41 pm

Nu weer dat dekselse Stuttgart dus. Die BuLi clubjes steken ons mooi naar de troon.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 21, 2008 3:03 pm

Naar de kroon, Peter.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

peter

Bericht door peter » ma jul 21, 2008 3:24 pm

Haha wat een fout.

elliquido

Bericht door elliquido » ma jul 21, 2008 4:00 pm

wat hebben we nog in de jeugd lopen als verdediger??"?

v/d wiel
slijngaard

en verder?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 21, 2008 4:04 pm

Wormgoor o.i.d. toch?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 22, 2008 12:44 pm

Kuiper rekent op vertrek Bradley
Geschreven op dinsdag, 22 juli om 10:57

SC Heerenveen-voorzitter Yme Kuiper gaat er nog altijd vanuit dat Michael Bradley het aankomende seizoen niet meer op de loonlijst staat in het Abe Lenstra Stadion. In een officiële verklaring laat de preses weten dat hij verwacht dat de Amerikaan nog voor de start van het komende seizoen zal vertrekken uit Friesland. “Bradley zijn naam komt op lijstjes van diverse clubs voor,” meldt Kuiper. De 20-jarige middenvelder, die al 21 interlands voor zijn land op zijn naam heeft staan, gaf eerder zelf al aan dat hij op zoek wilde naar een nieuwe uitdaging. Zijn status als clubtopscorer van het afgelopen seizoen moeten die zoektocht vergemakkelijken.

“Zijn vertrek is een beetje afhankelijk van derden. Als bij andere clubs spelers vertrekken gaat de bal rollen, maar ook als Bradley op de Olympische Spelen goed presteert zal er belangstelling zijn,” weet Kuiper, voor wie één ding zo goed als vast staat. “Wij gaan er op dit moment van uit dat Bradley in het nieuwe seizoen niet meer voor ons speelt.”
Voetbalzone.

Met een aflopend contract kan hij een goede speler zijn voor Ajax die niet veel hoeft te kosten. Vreemd dat Ajax geen interesse getoond heeft eigenlijk.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 22, 2008 12:44 pm

Jesse schreef:Wormgoor o.i.d. toch?
Vito Wormgoor inderdaad.
Face your fears and live your dreams, No Fear

peter

Bericht door peter » di jul 22, 2008 12:45 pm

Ben niet zo onder de indruk van Bradley. In de wedstrijden tegen Ajax was hij continu onzichtbaar. Verder hebben we met Aissati een mooie invulling op die positie.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jul 22, 2008 12:47 pm

De Dominee schreef:
Kuiper rekent op vertrek Bradley
Geschreven op dinsdag, 22 juli om 10:57

SC Heerenveen-voorzitter Yme Kuiper gaat er nog altijd vanuit dat Michael Bradley het aankomende seizoen niet meer op de loonlijst staat in het Abe Lenstra Stadion. In een officiële verklaring laat de preses weten dat hij verwacht dat de Amerikaan nog voor de start van het komende seizoen zal vertrekken uit Friesland. “Bradley zijn naam komt op lijstjes van diverse clubs voor,” meldt Kuiper. De 20-jarige middenvelder, die al 21 interlands voor zijn land op zijn naam heeft staan, gaf eerder zelf al aan dat hij op zoek wilde naar een nieuwe uitdaging. Zijn status als clubtopscorer van het afgelopen seizoen moeten die zoektocht vergemakkelijken.

“Zijn vertrek is een beetje afhankelijk van derden. Als bij andere clubs spelers vertrekken gaat de bal rollen, maar ook als Bradley op de Olympische Spelen goed presteert zal er belangstelling zijn,” weet Kuiper, voor wie één ding zo goed als vast staat. “Wij gaan er op dit moment van uit dat Bradley in het nieuwe seizoen niet meer voor ons speelt.”
Voetbalzone.

Met een aflopend contract kan hij een goede speler zijn voor Ajax die niet veel hoeft te kosten. Vreemd dat Ajax geen interesse getoond heeft eigenlijk.
Met het binnenhalen van Aissati lijkt Bradley me ook geen prioriteit meer te zijn. En anders worden we ook wel erg de huisbank van het Noorden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

goodfella

Bericht door goodfella » di jul 22, 2008 12:49 pm

Peter schreef:Ben niet zo onder de indruk van Bradley. In de wedstrijden tegen Ajax was hij continu onzichtbaar. Verder hebben we met Aissati een mooie invulling op die positie.
Bekerwedstrijd in de Arena speelde hij wel behoorlijk, maar het is idd geen speler waar je nu een miljoen of 5 voor neer hoort te leggen.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di jul 22, 2008 8:51 pm

Mijn suggestie is Donk van AZ aantrekken en verder met aankopen wachten tot de winterstop. Lijkt me een gunstig moment om dit supertalent uit Alkmaar te lokken.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 22, 2008 8:54 pm

Donk? Die slaapkop? Ik weet het niet, hoor. LVG zet hem niet voor niets op de bank.
Het stinkt aan alle kanten!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di jul 22, 2008 8:57 pm

Toen AZ nog een topploeg was speelde hij niet voor niets. Heeft gewoon z'n dippie gehad maar gaat heus wel weer door ontwikkelen.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 22, 2008 8:58 pm

Ik vond zijn concentratie ook toen al zwak. Een goede concentratie is zo belangrijk voor een verdediger. Maar wie weet, de fysieke kwaliteiten heeft hij wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jul 22, 2008 9:03 pm

Ja, maar met alleen fysiek kom je er niet. Ik vraag me af hoe goed die jongen gaat worden. Ik kan me vergissen maar volgnes mij is hij niet direct een aanwinst.

Liever zie ik iemand komen waar we echt op kunnen rekenen. Dromers hebben we genoeg.
Nil volentibus arduum

peter

Bericht door peter » wo jul 23, 2008 10:15 pm

Ik wilde het eerst in de Italia topic neerzetten, maar hier lijkt het mij ook van nut. Torino zou namelijk een bod van 2.5 miljoen Euro hebben gedaan op Maidana. Ook Sampdoria zou interesse hebben in die jongen.

sander

Bericht door sander » wo jul 23, 2008 10:18 pm

Peter schreef:Ik wilde het eerst in de Italia topic neerzetten, maar hier lijkt het mij ook van nut. Torino zou namelijk een bod van 2.5 miljoen Euro hebben gedaan op Maidana. Ook Sampdoria zou interesse hebben in die jongen.
Ajax had hem kunnen hebben voor 3 miljoen toch? Hoor goede verhalen over hem, dus snap niet dat ze hem niet halen of speelt er meer denken jullie?

peter

Bericht door peter » wo jul 23, 2008 10:20 pm

Thomas vindt het niet zoveel speciaals en die kent hem dus. Ik heb zelf geen oordeel over die jongen, maar goed. Ajax werd iig niet genoemd, waaruit ik opmaak dat het inderdaad onzin is dat wij in die jongen geïnteresseerd zijn.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 24, 2008 3:03 am

Maidana is niets speciaals en staat niet in de interesse van Ajax.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jul 24, 2008 3:41 am

Ik zag laatst Dave van Den Bergh van Red Bull New York wel aardig backen. Normaal gesproken geen porum natuurlijk maar nu we het toch in de categorie Rob Wielaert zoeken... Dave is opgeleid als Ajacied en oud Nederlands international, pas 32 jaar oud, aanvallend sterk met een schat aan ervaring. Heeft o.a. in Spanje gespeeld en in Nederland de landstitel, de beker en de JC schaal gewonnen. Hoeft niet veel te kosten.

Jesse

Bericht door Jesse » do jul 24, 2008 10:17 am

Pás 32 jaar oud? :baaa.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie