Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Die spoort net als Lazovic ook niet helemaal. Matige voetballer verder. Zal wel een broodjeaapverhaal zijn.
Als ik het goed begrijp kan die jongen aan de linkerkant spelen. Dan kan het niet waar zijn. Dat zou dan immers betekenen dat Atouba is afgeschreven.... 

Nil volentibus arduum
Lijkt me niet passen binnen het ondertussen gevoerde beleid.
Zit net even z'n wikipedia te bekijken, maar wat een intens lelijke vrouw heeft die Tosic zeg...
Zit net even z'n wikipedia te bekijken, maar wat een intens lelijke vrouw heeft die Tosic zeg...
Ik hoor net op 538 waar ze Jan Joost van Gangelen belden toch echt dat AJAX interesse heeft in Dembele. Heb het hele verhaal niet goed kunnen volgen omdat mijn telefoon ging. Maar de strekking was iets van dat Advocaat er wel op uitgekeken was en niet wist wat hij er mee aan moest en Dembele nog maar een eenjarig contract heeft. Geen idee hoe serieus dit is hoor.
Dembele als vervanger van Pantelic juich ik toe. Sterke spits die andere beter laat voetballen. Als vervanger van Suarez niet, totaal verschillende types.
Dembele als vervanger van Pantelic juich ik toe. Sterke spits die andere beter laat voetballen. Als vervanger van Suarez niet, totaal verschillende types.
Is 1995 echt zolang geleden??
Dembele, daar hebben ze zelf een peuter tv serie genaamd Dribbel van gemaakt
Ik vind het drie keer niks alleen maar lopen met de bal

Ik vind het drie keer niks alleen maar lopen met de bal
Ja, maar bij wie?joey schreef:Advocaat? Die gaat toch weg?

Tosic is de Servische Atouba. 

Zit Jelena Karleusa straks bij Ajax op de tribune.
Ja, die jaagt die andere 50000 weg
Ordinair wijf en matige zangeres. Past dus goed bij Dusko Tokkie.
Mee eens, als hij zou komen in plaats van Pantelic dan zou dat voor Ajax geen slechte zaak zijn. Ik zie in Dembele wel iemand die bij Ajax als centrumspits uitstekend tot zijn recht zou kunnen komen. Er moet wel wat aan zijn spel worden gesleuteld want hij wandelt tegenwoordig wel erg veel met de bal aan zijn voet. Maar hij kan prima als voetballend aanspeelpunt fungeren.Rijkaard schreef:Dembele als vervanger van Pantelic juich ik toe. Sterke spits die andere beter laat voetballen. Als vervanger van Suarez niet, totaal verschillende types.
Je zult wel rekening moeten houden met het feit dat hij weinig scoort. Dat moet de rest van het elftal opvangen, onder meer doordat Dembele er wel veel klaar zou moeten kunnen leggen.
Nil volentibus arduum
Dembele gaf gister of eergister nog in een interview aan, dat zijn beste positie zwervend om een centrale spits heen is.Dembele als vervanger van Pantelic juich ik toe. Sterke spits die andere beter laat voetballen. Als vervanger van Suarez niet, totaal verschillende types.
Dembele is geen no.10
daar dribbelt hij te veel voor.
Hij is ook geen target man (no.9)
dus leuke voetballer maar niet voor Ajax.
daar dribbelt hij te veel voor.
Hij is ook geen target man (no.9)
dus leuke voetballer maar niet voor Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hij is ook geen typische 9 maar kan er wel spelen. Met Suarez heb je ook geen klassieke vleugelspeler.
IK GELOOF!!!!!!
Als hij het zelf niet wil houdt het natuurlijk op, maar ik zie in Dembele juist een echte targetman met ook een heel behoorlijke techniek. Als hij wat minder gaat lopen met de bal lijkt hij mij een prima kapstok om het aanvalsspel aan op te hangen.
Maar zoals gezegd als hij dat zelf niet zit zitten, is er geen plek voor hem bij Ajax.
Maar zoals gezegd als hij dat zelf niet zit zitten, is er geen plek voor hem bij Ajax.
Is 1995 echt zolang geleden??
Ik kan het mis hebben, maar waarop baseren mensen (Rijkaard bijv) dat hij een prima aanspeelpunt/kaatser zou kunnen zijn? Ik heb Dembele nog nooit kort zien kaatsen oid.
Voornamelijk over de breedte van het veld dribbelen en afgeven op een middenvelder.
Voornamelijk over de breedte van het veld dribbelen en afgeven op een middenvelder.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik heb hem vaak genoeg ballen zien vasthouden, tegenstanders van zich afhouden en ballen kaatsen. Maar het is geen typische 9 maar hij zou daar perfect kunnen spelen.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
En dit seizoen dan ook nog eens vaak aan een middenvelder of verdediger van de tegenpartij.De Dominee schreef:Ik kan het mis hebben, maar waarop baseren mensen (Rijkaard bijv) dat hij een prima aanspeelpunt/kaatser zou kunnen zijn? Ik heb Dembele nog nooit kort zien kaatsen oid.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dat zeg ik niet, ik vraag me alleen af of hij de kwaliteiten heeft die Ajax zoekt. Dat hij in de basis goed kan voetballen staat vast, hij houdt met regelmaat 2 of zelfs 3 spelers bezig.
Het effect ervan is alleen te vaak te minimaal. Hij lijkt weinig overzicht te hebben, weinig tactisch inzicht, is geen sterke kopper en geen killer voor de goal. Hij is wel sterk aan de bal en heeft een prima dribbel.
Het effect ervan is alleen te vaak te minimaal. Hij lijkt weinig overzicht te hebben, weinig tactisch inzicht, is geen sterke kopper en geen killer voor de goal. Hij is wel sterk aan de bal en heeft een prima dribbel.
Laatst gewijzigd door Michael_B op do mar 04, 2010 10:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Die gast is stukken beter dan Pantelic. Minder dan balvast dan Pantelic kan amper dus we gaan er sowieso op vooruit. Daarnaast kan deze jongen een actie maken, is hij jong en hij hoeft zich niet aan te passen. En naar Ajax wilt hij echt wel.
IK GELOOF!!!!!!
Dembele ipv Pantelic betekent geld toeleggen. Dat is vooralsnog niet aan de orde. Dembele zal behoorlijk wat kosten.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Als ik een vervanger voor Pantelic zou zoeken zou ik zeker niet een loper zoeken zoals Dembele. Tuurlijk, de nieuwe nummer 9 mag wel wat meer peper in zijn kont hebben dan Pante, maar met die snelheid moet hij wel weten wat hij er mee doet.
Ik vind Pantelic overigens balvaster dan Dembele. Hij kan best wel een balletje bij hem houden.
Ik vind Pantelic overigens balvaster dan Dembele. Hij kan best wel een balletje bij hem houden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Pantelic is alles behalve balvast. Ja als hij 100 meter ruimte krijgt.
IK GELOOF!!!!!!