Ik las al dat iemand het weinig vond, iets meer dan € 6.000.000joey schreef:Beetje dure grap dus.
Van Basten moet eerst maar eens proberen om Cvitanich aan het voetballen te krijgen. Die jongen heeft veel geld gekost.

Moderator: mods
Adieu Sarpong enz.'Ook Ajax geïnteresseerd in Engelaar'
donderdag 26 maart, door foshoquz, Amsterdam, 13:50u, RTV Rijnmond
Naast PSV zou ook Ajax middenvelder Orlando Engelaar (29) willen inlijven. De Rotterdammer is momenteel niet meer verzekerd van een basisplaats bij zijn werkgever Schalke '04.
Trainer Marco van Basten is zeer gecharmeerd van Engelaar. In zijn functie als bondscoach gunde hij hem tijdens het afgelopen EK een basisplaats. Ook wil Ajax hem herenigen met Ismaïl Aissati, met wie hij een paar jaar geleden succesvol bij Twente een duo vormde. Engelaar heeft in Duitsland nog een contract tot de zomer van 2011.
Ajax heeft zich nog niet gemeld bij zijn zaakwaarnemer. Dat liet de belangenbehartiger van de middenvelder donderdagmiddag tegenover Ajax Showtime weten.
-Zaakwaarnemer Engelaar niet verbaasd (Ajax Showtime, 26 maart 2009)
Je kan me een hoop vertellen, maar niet dat Defour Aston Villa als het summum zal zien. Die zal niet als klein jongetje gedacht hebben: als ik op een dag maar eens in Birmingham mag voetballen. Heb je de resultaten van Aston Villa van de afgelopen jaren nog op het netvlies? Ze eindigden als 6e, 11e en 16e in de PL.Bertje schreef:Doet het bijna even goed als Arsenal dit seizoen. Die jongen is pas 21.Jabu schreef:Niet echt een topclub voor de bewierookte buitencatergorie Defour.
Daar gaat het hier toch niet om? Villa doet het nu prima en daar past een prima speler als Defour dan ook uitstekend.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Je kan me een hoop vertellen, maar niet dat Defour Aston Villa als het summum zal zien. Die zal niet als klein jongetje gedacht hebben: als ik op een dag maar eens in Birmingham mag voetballen. Heb je de resultaten van Aston Villa van de afgelopen jaren nog op het netvlies? Ze eindigden als 6e, 11e en 16e in de PL.
Bij zijn presentatie beweert hij vast van wel. Je weet hoe voetballers zijn.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Je kan me een hoop vertellen, maar niet dat Defour Aston Villa als het summum zal zien. Die zal niet als klein jongetje gedacht hebben: als ik op een dag maar eens in Birmingham mag voetballen.
Dit komt van voetbalzone.nl. Ook al ken ik Franco niet goed, had ik het idee dat wij hier niet zo blij mee moeten zijn.De samenwerking met Ismael Urzaiz was verre van succesvol, maar Ajax denkt met ingang van komend seizoen meer succes te hebben met Guille Franco (32) in de rol van pinch-hitter. De Mexicaanse Argentijn heeft een aflopend contract bij Villarreal, waar hij niet in de plannen van coach Manuel Pellegrini meer voorkomt. Franco, die dit seizoen nog niet scoorde, voelt zich gevleid door de interesse. (El Mediterraneo)
AN
'Ajax volgt Sharbini'
Volgens het Duitse Bild is Ajax een van de clubs die de 22-jarige Anas Sharbini van NK Rijeka volgt. De Kroatische middenvelder zou ook gevolgd worden door PSV, FC Koln en Hoffenheim. De 22-jarige middenvelder van Rijeka en speler van het nationale team van Kroatië zou een transfersom van tussen de twee en drie miljoen euro op moeten brengen.
www.destentor.nlEagle Arkivuo trekt aandacht van topclubs
DEVENTER - De kans dat Kari Arkivuo volgend seizoen nog bij GA Eagles speelt, lijkt niet zo groot. Verschillende eredivisieclubs hebben de Fins international de afgelopen tijd al bekeken.
Onder andere ook de vertegenwoordigers van topclubs Ajax, AZ en Feyenoord hebben hem aan het werk gezien.
,,Een concreet bod van een club hebben we niet gehad'', zegt voorzitter Hans de Vroome. ,,Maar het klopt dat er opmerkelijk veel belangstelling lijkt te zijn voor Kari. Ook van topclubs.'' Rinus Israel bekeek vrijdag in het duel tegen Veendam Arkivuo. Niet in opdracht van ADO, zoals eerder verondersteld, maar in opdracht van Feyenoord. Ook Danny Blind heeft namens Ajax de Fin al bekeken.
Arkivuo staat volgend seizoen nog onder contract in Deventer. De Vroome: ,,We wilden hem langer vastleggen, maar dat wilde Kari zelf niet. Hij wilde zich een jaar bewijzen en dan een volgende stap maken.''
Jari Litmanen tipte Marc Overmars in de winterstop over Arkivuo. De Fins international kwam over van het Noorse Sandefjord, waarmee hij naar de Noorse eerste divisie promoveerde.
Via ANN een leuke compilatie van deze speler Youtube Anas SharbiniJinne schreef:AN
'Ajax volgt Sharbini'
Volgens het Duitse Bild is Ajax een van de clubs die de 22-jarige Anas Sharbini van NK Rijeka volgt. De Kroatische middenvelder zou ook gevolgd worden door PSV, FC Koln en Hoffenheim. De 22-jarige middenvelder van Rijeka en speler van het nationale team van Kroatië zou een transfersom van tussen de twee en drie miljoen euro op moeten brengen.
FF kijken ik weet niet in hoeverre dit bericht waar is maar 2 oud ajaxcieden zijn erbij betrokken. Dus als hij kiest voor hogerop dan neem ik aan, dat hij luistert naar Jari en Marc...Duke schreef:http://www.destentor.nlEagle Arkivuo trekt aandacht van topclubs
DEVENTER - De kans dat Kari Arkivuo volgend seizoen nog bij GA Eagles speelt, lijkt niet zo groot. Verschillende eredivisieclubs hebben de Fins international de afgelopen tijd al bekeken.
Onder andere ook de vertegenwoordigers van topclubs Ajax, AZ en Feyenoord hebben hem aan het werk gezien.
,,Een concreet bod van een club hebben we niet gehad'', zegt voorzitter Hans de Vroome. ,,Maar het klopt dat er opmerkelijk veel belangstelling lijkt te zijn voor Kari. Ook van topclubs.'' Rinus Israel bekeek vrijdag in het duel tegen Veendam Arkivuo. Niet in opdracht van ADO, zoals eerder verondersteld, maar in opdracht van Feyenoord. Ook Danny Blind heeft namens Ajax de Fin al bekeken.
Arkivuo staat volgend seizoen nog onder contract in Deventer. De Vroome: ,,We wilden hem langer vastleggen, maar dat wilde Kari zelf niet. Hij wilde zich een jaar bewijzen en dan een volgende stap maken.''
Jari Litmanen tipte Marc Overmars in de winterstop over Arkivuo. De Fins international kwam over van het Noorse Sandefjord, waarmee hij naar de Noorse eerste divisie promoveerde.
ANN<=>Aftonbladet schreef:30/4/2009 - Scouts bekijken linksback Johansson
(Gepost door RvN)
BRON: Aftonbladet
Volgens de Zweedse krant Aftonbladet hebben scouts van Ajax afgelopen week de verrichtingen van de Zweedse linksback Emil Johansson bekeken. FC Groningen heeft de linksback al veel langer in het vizier en probeerde hem afgelopen winter al te halen. Ook PSV zou scouts hebben gestuurd om de verdediger te volgen. De 22-jarige verdediger komt uit voor Hammarby IF en tot voor kort voor het Zweeds nationale elftal onder 21.
Volgens dezelfde watcher is Hans van der Zee gisteravond geweest om te kijken naar Arkivuo.Duke schreef:De bron is betrouwbaar genoeg (Eagles-watcher van de plaatselijke krant), maar we weten natuurlijk niet hoe serieus de belangstelling van Ajax is/was.