Speculatie: opvolger Huntelaar?
Moderator: mods
Heeft Schaars inmiddels al bijgetekend?
Ik ben bang dat die jongen niet weg wil bij LVG. Hij is een fan. Schaars zou een échte aanwinst zijn, al moeten we even afwachten of hij fit blijft.
Ik zou het liefst Oleguer vrijdag al op de stoomboot naar Spanje zetten. En een écht goede centrumverdediger halen die wél een bal recht vooruit kan trappen.
Ik ben bang dat die jongen niet weg wil bij LVG. Hij is een fan. Schaars zou een échte aanwinst zijn, al moeten we even afwachten of hij fit blijft.
Ik zou het liefst Oleguer vrijdag al op de stoomboot naar Spanje zetten. En een écht goede centrumverdediger halen die wél een bal recht vooruit kan trappen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
az laat geen spelers naar Ajax gaan, dus helaas geen optie. Daarnaast ligt onze prioriteit ergens anders. Op de linkshalf positie kan Jan Vertonghen prima spelen.Bertje schreef:Ja.
Schaars speelde zes maal. Daarna raakte hij geblesseerd.
Doe mij maar een 'beest' van een verdediger achterin (Douglas?) en een nieuwe rechtsback, zodat VD Wiel naar het centrum kan. Eventueel een tweede sterke opbouwende centrale verdediger kan ook. Dan kan VD Wiel rechtsback blijven spelen.
- Daily Blind
Die jongen laat bij Vitesse zien heel aardig te kunnen ballen. Sommige mensen op dit forum oordelen op basis van wat ze zelf zien.El Clavo schreef:Waarom? Die jongen raakt zelfs bij Vitesse amper wat. Arnautovic zelfde laken een pak, maar dan bij Twente. Jullie lopen elkaar allemaal na te praten man.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
De echte toptalenten hebben zo'n stap volgens mij niet nodig. Suarez en Sulejmani konden ook wel zonder tussenstap mee met Ajax. Huntelaar is weer een ander verhaal.Duke schreef:Het is alleen de vraag of hun ontwikkeling er bij gebaat is om nu al over te stappen naar een club als Ajax. Maar goed, dat weet je pas achteraf.
Ik geloof dat deze jongen de stap wel aankan. Lijkt me een natuurtalentje.
En hoeveel wedstrijden van die 15 van Vitesse hebben we live bekeken? Ik wil niemand aanwijzen hoor, want er zullen vast mensen zijn hier die van Wolfswinkel wel een aantal hele wedstrijden hebben zien spelen, maar dat zullen er nooit veel zijn. Ik geloof best dat het een talent is, maar opvolger van Huntelaar vereist volgens mij toch iets meer. Die moet er gewoon gelijk staan
I think I lost my fucking headache