Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- Daily Blind
Neef je snapt echts niks van Voetbal , winnen doen je niet alleen met aanvallers maar juist met een sterke verdediging en is al jaren de achilleshiel bij Ajax.Voorin 50 Miljoen achterin 10 miljoen , vind jij dat BalansNeefkens schreef:@toppie: Denk je dat je met je Bonuspas de supermarkt kan leegkopen?
Met 1 ben ik een beetje tevreden, met 2 dik tevreden en met 3 ga ik me afvragen of we niet ons hele vermogen erdoorheen aan het jagen zijn.

Het gaat om balans wijsneus een verdediger is minder duur maar kan ook het verschil maken. Daarom moet je op elke linie 2 toppers hebben en geen 6 voorin en 3 of 4 klungelaars achterin. Je wil toch kampioen worden ipv 45 tegendoelpunten waardoor we het jaar daarvoor geen kampioen werden door teveel tegengoals.Spijker schreef:Nee Neef, je snapt er echt helemaal niks van![]()
Toppie, ik weet niet hoe jong je bent, maar aanvallers zijn altijd al duurder geweest dan verdedigers.
Ach ja gelukkig ben ik niet de enige die dat roep.
- Daily Blind
2 is broodnodig dat hebben we afgelopen seizoen wel gezien toen Heitinga zijn 20ste gele kaart binnen had, Stam er al mee gestopt was en Vermaelen zoals gebruikelijk 3 maand eruit ligt.Benji schreef:Drie verdedigers halen is iets anders dan drie versterkingen (verdedigers). Ik vind het niet eens wenselijk om 3 verdedigers erbij te halen, 1 is broodnodig, 2 ideaal.Jinne schreef:Waarom niet? Als PSV het kan...
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Maar als ze minder duur zijn is er financieel gezien toch geen balans? Ik ga je uit je droom helpen. Eind augustus staan er geen 3 nieuwe Chivu's.Toppie schreef:Het gaat om balans wijsneus een verdediger is minder duur maar kan ook het verschil maken. Daarom moet je op elke linie 2 toppers hebben en geen 6 voorin en 3 of 4 klungelaars achterin. Je wil toch kampioen worden ipv 45 tegendoelpunten waardoor we het jaar daarvoor geen kampioen werden door teveel tegengoals.Spijker schreef:Nee Neef, je snapt er echt helemaal niks van![]()
Toppie, ik weet niet hoe jong je bent, maar aanvallers zijn altijd al duurder geweest dan verdedigers.
Ach ja gelukkig ben ik niet de enige die dat roep.
- Giacomo Puccini
Voor Oleguer ben ik huiverig als ik de verhalen moet geloven. Een te dure Spanjaard die weer over the hill is? Ik hoop van niet.Spijker schreef:Mee eens. Ik ben tot nu toe absoluut blij met de aankopen. Niks lukraak gekocht, geen 'breedte aankopen' en geen prijsknallers. Er is geld en dat wordt uitgegeven ook. Met twee man achterin nog heb je in mijn ogen genoeg materiaal om weer eens kampioen te worden.
Gabri is geen geweldenaar Spijker. Dat ben jij toch ook wel met me eens? Is ook gemiddeld een wedstrijd of 3 per seizoen geschorst. Lindgren is nu al zoveel beter. Dan hebben we Roger, Luque, Urzaiz en Juanfran die volledig mislukt zijn. Ik vind het eigenlijk vrij logisch dat een aantal mensen nogal sceptisch zijn ten aanzien van Oleguer.Spijker schreef:Het is gewoon afwachten. Na Roger waren we sceptisch met Gabri. Dat pakte (in mijn ogen) erg goed uit. Urzaiz daarentegen was weer een flop. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met zijn staat van dienst geen eredivisie en UEFA potjes kan bijhouden.