Luciano Narsingh
Moderator: mods
-
Re: Luciano Narsingh
De huidige stand van zaken: geen Narsingh, geen linksback, wel Vertonghen, wel van der Wiel; als onderhandelaar van Ajax kun je freewheelen in de transferperiode!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Desondanks kun je concluderen dat Ajax er beter voorstaat dan PSV. Ik voelde me altijd al superieur aan Eindhoven, maar dat ze ons veel thuisnederlagen bezorgden en titels afsnoepten deed pijn. Nu ben ik weer op elk onderdeel trots op Ajax. Op de trainer, op de spelers die ons vertegenwoordigen, op ons shirt, op de voetbalfilosofie en hoe Frank en zijn jongens die proberen in te vullen.
Luciano Narsingh hoort daarbij!
Luciano Narsingh hoort daarbij!
-
Ik vind dat er teveel stilstaat bij Ajax op dit moment. PSV is aan het doorselecteren. Mede door fouten in het verleden, maar ze doen het wel. Ajax heeft een paar twijfelaartjes uit de jeugd overgeheveld en omdat ze een paar jaar ouder zijn, moeten ze ook maar beter zijn als ik De Boer moet geloven.
Whitey on the moon.
Het adagium is toch dat als een jeugdspeler naar de hoofdmacht gaat, hij zich meteen op alle terreinen met de topperts kan meten! Zoiets als rustig groeien en acclimatiseren kan niet en hoort niet bij Ajax. No in betweens!GangstaRiB schreef:Ik vind dat er teveel stilstaat bij Ajax op dit moment. PSV is aan het doorselecteren. Mede door fouten in het verleden, maar ze doen het wel. Ajax heeft een paar twijfelaartjes uit de jeugd overgeheveld en omdat ze een paar jaar ouder zijn, moeten ze ook maar beter zijn als ik De Boer moet geloven.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Dat kan natuurlijk niet (die ene uitzondering daargelaten), vandaar mijn nieuwsgierigheid naar de D1/2 van afgelopen seizoen, want die generatie kan dat wel, volgens de "voetballers".Het adagium is toch dat als een jeugdspeler naar de hoofdmacht gaat, hij zich meteen op alle terreinen met de topperts kan meten! Zoiets als rustig groeien en acclimatiseren kan niet en hoort niet bij Ajax. No in betweens!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
De selectie van Ajax is qua CL echt een lachertje.. Vertonghen gaat echt wel weg..GangstaRiB schreef:Ik vind dat er teveel stilstaat bij Ajax op dit moment. PSV is aan het doorselecteren. Mede door fouten in het verleden, maar ze doen het wel. Ajax heeft een paar twijfelaartjes uit de jeugd overgeheveld en omdat ze een paar jaar ouder zijn, moeten ze ook maar beter zijn als ik De Boer moet geloven.
Spurs of welke club heeft alle tijd om te kopen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dat hangt ervan af wat er met Sulejmani gebeurt. Wanneer hij bijtekent, is er geen ruimte voor Narsingh. Simpel zat.Cruijff schreef: Luciano Narsingh hoort daarbij!
Ik heb trouwens vertrouwen in het (aankoop)beleid van FdB e.c. Cillessen is te duur als 2e keep, Serero kan er weinig van, maar de overige aankopen waren heel okay.
Boerrigter vs. Mertens, Sig vs. Matavz, Janssen vs. Strootman: qua rendement en qua kosten heeft zich dat afg. seizoen prima geloond. En Bulykin was op momenten ook belangrijk.
Dus ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax komend seizoen weer een heel behoorlijke selectie ter beschikking zal hebben.
Je weet dat Boerrigter en Sig het halve seizoen geblesseerd zijn geweest en dat Janssen pas na de winterstop niet als een miskoop werd beschouwd? Als zij nu al succesvolle aankopen worden genoemd, dan ligt de lat laag...
Mits fit kunnen ze absoluut van (grote) waarde zijn, maar dat mogen ze dit seizoen aantonen.
Mits fit kunnen ze absoluut van (grote) waarde zijn, maar dat mogen ze dit seizoen aantonen.
-
Ben ik met je eens. Selectie heeft een groot bleekneus gehalte. Spelers die nooit de echte top zullen bereiken zoals Siem De Jong en Toby. Talenten die niet goed zijn en het ook niet zullen worden zoals Aras en Imbecilio. Het is erg karig allemaal. Europees verwacht ik helemaal niks van Ajax als de selectie zo blijft.Baseman schreef:Je weet dat Boerrigter en Sig het halve seizoen geblesseerd zijn geweest en dat Janssen pas na de winterstop niet als een miskoop werd beschouwd? Als zij nu al succesvolle aankopen worden genoemd, dan ligt de lat laag...
Whitey on the moon.
De 3 psv-ers die ik noemde hebben een slordige 18 miljoen gekost, speelden een zeer matige 2e seizoenshelft en mogen komend seizoen weer fijn EL spelen. Het lijkt me dat zij meer te bewijzen hebben dan de 3 Ajacieden die ik noemde. Hetzelfde geldt voor Wijnaldum.Baseman schreef:Je weet dat Boerrigter en Sig het halve seizoen geblesseerd zijn geweest en dat Janssen pas na de winterstop niet als een miskoop werd beschouwd? Als zij nu al succesvolle aankopen worden genoemd, dan ligt de lat laag...
Derk en Sig maakten in de laatste wedstrijden belangrijke goals op weg naar de titel. Een fitte Boerrigter was erbij geweest op het EK. Hoewel fitness bij BvM, Cocu en co natuurlijk slechts een pré was en geen voorwaarde. Zie Bouma.

Janssen was, vanaf pak 'm beet de wedstrijd bij ADO, de onbetwiste regisseur op het middenveld van de kampioensploeg.
Komt nog eens bij dat deze 3 aankopen een miljoentje of 10 minder kostten dan de 3 genoemde aankopen van psv.
Dus qua kosten vs. rendement kan er v.w.b. vorig seizoen geen enkele onduidelijkheid bestaan.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hear Hear!GangstaRiB schreef:Ben ik met je eens. Selectie heeft een groot bleekneus gehalte. Spelers die nooit de echte top zullen bereiken zoals Siem De Jong en Toby. Talenten die niet goed zijn en het ook niet zullen worden zoals Aras en Imbecilio. Het is erg karig allemaal. Europees verwacht ik helemaal niks van Ajax als de selectie zo blijft.Baseman schreef:Je weet dat Boerrigter en Sig het halve seizoen geblesseerd zijn geweest en dat Janssen pas na de winterstop niet als een miskoop werd beschouwd? Als zij nu al succesvolle aankopen worden genoemd, dan ligt de lat laag...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
En wanneer de selectie nog ingrijpend zou veranderen verwacht ik dat ook niet. Als we het nog niet wisten, weten we het sinds het EK: wanneer je in de eredivisie speelt, behoor je op topniveau tot de zwakkere broeders.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hear Hear!GangstaRiB schreef: Europees verwacht ik helemaal niks van Ajax als de selectie zo blijft.
Het enige dat ik van Ajax verwacht, is semi-decent voetbal en jaarlijks meedoen om de landstitel. En ik heb er vertrouwen in dat dat ook komend seizoen weer het geval zal zijn.
PSV heeft vorig seizoen vooral heel veel geld uitgegeven zonder daar echt verder mee te komen. Ik weet niet of je dat doorselecteren moet noemen.GangstaRiB schreef:Ik vind dat er teveel stilstaat bij Ajax op dit moment. PSV is aan het doorselecteren. Mede door fouten in het verleden, maar ze doen het wel. Ajax heeft een paar twijfelaartjes uit de jeugd overgeheveld en omdat ze een paar jaar ouder zijn, moeten ze ook maar beter zijn als ik De Boer moet geloven.
Europees succes zal altijd incidenteel zijn. Geweldig als het lukt maar ik vind het absoluut geen argument om transfers van het niveau Narsingh wel of niet te doen. De strijd om de titel is de basis. Daar moeten we ons op richten. Als Ajax denkt dat Narsingh daarvoor nodig is én hij is te halen voor tegen een normale investering dan is het een optie. Maar we hebben gewoon ook te maken met de spelers die we voor die positie al hebben. Kunnen wij ze niet goed genoeg vinden maar ze hebben van datzelfde Ajax wel een contract gekregen. Mocht Sulejmani vertrekken is er ruimte. Anders wat mij betreft niet.
Nil volentibus arduum
Ik vergelijk de Ajacieden dan ook niet met de PSV'ers...dat is jouw hobby, niet de mijne.wimpey schreef:Het lijkt me dat zij meer te bewijzen hebben dan de 3 Ajacieden die ik noemde.
Verder blijf ik achter mijn woorden staan, als die 3 Ajacieden door jou als succesvolle aankopen worden beschouwd, dan heb jij de lat wel laag liggen.
Waarschijnlijk wel, maar hij was dus niet fit...en is dat nog steeds niet trouwens.Een fitte Boerrigter was erbij geweest op het EK.
Klopt, maar de 3 PSV'ers zijn wel (bijna) het hele seizoen fit geweest en hebben dan ook het hele seizoen gespeeld.Komt nog eens bij dat deze 3 aankopen een miljoentje of 10 minder kostten dan de 3 genoemde aankopen van psv.
Niet geheel onbelangrijk.
Klopt, je kunt nog een keer een Britse ploeg verrassen met het heen en weer tikken van de bal, die moeten de tactische ontwikkelingen van 74 nog verwerken, maar Spanjaarden en Portugezen maken er gehakt van als je geen goede spelers hebt.GangstaRiB schreef:Ben ik met je eens. Selectie heeft een groot bleekneus gehalte. Spelers die nooit de echte top zullen bereiken zoals Siem De Jong en Toby. Talenten die niet goed zijn en het ook niet zullen worden zoals Aras en Imbecilio. Het is erg karig allemaal. Europees verwacht ik helemaal niks van Ajax als de selectie zo blijft.
Er is misschien ook wel wat voor te zeggen dat Ajax eerst nog even een gezonde basis legt, jaar in jaar uit kampioen worden of CL halen en dan van daaruit Europese ambities gaan nastreven. Maar de neusjes dreigen zo bleek te worden dat als PSV gewoon een goed seizoen draait, Feijenoord zich doorontwikkelt en AZ zich niet over de kop speelt en Twente het goed neerzet, Ajax het ook nationaal niet gaat redden. Laten we niet doen alsof het vorig seizoen goed genoeg was.
Wollt ihr den totalen Mensch?
GangstaRiB schreef:Ben ik met je eens. Selectie heeft een groot bleekneus gehalte. Spelers die nooit de echte top zullen bereiken zoals Siem De Jong en Toby. Talenten die niet goed zijn en het ook niet zullen worden zoals Aras en Imbecilio. Het is erg karig allemaal. Europees verwacht ik helemaal niks van Ajax als de selectie zo blijft.Baseman schreef:Je weet dat Boerrigter en Sig het halve seizoen geblesseerd zijn geweest en dat Janssen pas na de winterstop niet als een miskoop werd beschouwd? Als zij nu al succesvolle aankopen worden genoemd, dan ligt de lat laag...
Waarom ben je er zo zeker van dat Toby de top niet kan halen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Alles gaat een tempo (of twee) te laag en hij grijpt amper in.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PSV heeft dus iets van 2.5 miljoen geboden. Lekker bezig, Marcel.PSV brengt eerste bod op Narsingh uit
EINDHOVEN - PSV heeft afgelopen weekend een eerste bod op aanvaller Luciano Narsingh uitgebracht. Heerenveen heeft het bod afgewezen.
De club wil naar verluidt ruim 5 miljoen euro ontvangen voor de aanvaller, die nog een jaar onder contract staat. Hoeveel PSV heeft geboden, is onbekend.
Het verschil tussen de vraagprijs en het gebodene zou nog enkele miljoenen zijn. De club wil de rechtsbuiten graag inlijven om de voorhoede te versterken. Technisch directeur Marcel Brands bevestigde maandag tijdens de eerste training van PSV dat er interesse is voor Narsingh.
ED

-
Kan daar in meegaan, hij verbaast mij eigenlijk al een paar jaar.GangstaRiB schreef:Alles gaat een tempo (of twee) te laag en hij grijpt amper in.
VI.nlAjax meldt zich opnieuw bij Heerenveen voor Narsingh
03/07/2012 20:35
Nadat PSV onlangs haar interesse in Luciano Narsingh kenbaar maakte bij zowel de speler zelf als bij SC Heerenveen, lijkt de strijd om de international echt te zijn begonnen.
Ook Ajax heeft inmiddels opnieuw contact opgenomen met de Friezen, die ongeveer vijf miljoen euro verlangen voor Narsingh. Het eerste bod van Ajax, drie miljoen euro, werd resoluut afgewezen.
De Amsterdammers, die al in een vroegtijdig stadium om de tafel zaten met de aanvaller zelf, hopen PSV alsnog voor te zijn. Trainer Frank de Boer ziet Narsingh als een ideale speler voor zijn 4-3-3-systeem.
'Op het bod van Ajax is inmiddels een laag stof komen te liggen', zei technisch directeur Johan Hansma onlangs nog. Ajax, dat eerder al aangaf qua salaris en transfersom haar grenzen niet te willen overschrijden, heeft nog geen nieuw bod gedaan.
Zoals ik eerder al zei, Narsingh speelt op 1 september 2012 gewoon bij ons. Hopelijk een paar weken eerder al.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Leer mij Ajax kennen. 

Geen optie B en C, of Frank drukt z'n zin door. Ik denk het eerste.
Ajax is aan het veranderen Peter. Dankzij Frank de Boer, maar ook dankzij Wim Jonk, dankzij Dennis en dankzij Johan.Peter schreef:Leer mij Ajax kennen.
Hoe bedoel je veranderen? Dit gaat toch precies als in andere jaren? Ajax betaalt uiteindelijk toch wel.
Al staat er in feite niets in het berichtje: Ajax heeft contact opgenomen met Heerenveen, maar geen nieuw bod gedaan?

Al staat er in feite niets in het berichtje: Ajax heeft contact opgenomen met Heerenveen, maar geen nieuw bod gedaan?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali