Wat is hier niet netjes aan? Maxwell had het volste recht om niet bij te tekenen.Maxwell kreeg een zware blessure en lag er een tijd uit, het contract van Maxwell stond op aflopen. Ajax had al eerder een mooi voorstel gedaan waarbij een ruimte contractverbetering voor Maxwell erin zat (ook een risico voor Ajax gezien de aard van de blessure). Die boot werd afgehouden. Vervolgens probeerde Ajax een korte verlenging met een goed salaris, waarbij Ajax een lage gelimiteerde afkoopsom hanteerde om de speler tegemoet te komen. Ook daar wilde men niet aan, Raiola was al vastbesloten Maxwell weg te brengen. Erg netjes was dat allemaal niet.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, als je boos moet zijn op alle spelers die publiekelijk een slag om de arm houden, dan blijf je aan de gang. En op een gegeven moment weet je wel hoe de vlag erbij hangt, toch?
Mijn stelregel: een speler die wil bijtekenen, doet dat snel. Duurt het een tijd, dan wil hij niet bijtekenen.
Mijn stelregel: een speler die wil bijtekenen, doet dat snel. Duurt het een tijd, dan wil hij niet bijtekenen.
RTV RijnmondPSV en Ajax willen Engelaar
26 maart 2009
PSV en Ajax willen Rotterdammer Orlando Engelaar inlijven. De Rotterdammer is momenteel niet meer verzekerd van een basisplaats bij zijn werkgever Schalke '04.
Adrie van Kraay, manager transfers en scouting van PSV, laat weten dat de Schalke 04-middenvelder in beeld is. Zoals bekend is Schalke trainer Fred Rutten de ideale kandidaat om trainer van PSV te worden. Naast de landskampioen is ook Ajax geinteresseerd in de 29-jarige middenvelder.
Trainer Marco van Basten is zeer gecharmeerd van Engelaar. In zijn functie als bondscoach gunde hij hem tijdens het afgelopen EK een basisplaats. Ook wil Ajax hem herenigen met Ismael Aissati, met wie hij een paar jaar geleden succesvol bij Twente een duo vormde. Engelaar heeft in Duitsland nog een contract tot de zomer van 2011.
Engelaar begon zijn loopbaan bij Feyenoord en voetbalde later bij NAC, Racing Genk en FC Twente.
Engelaar? Dat is godsonmogelijk. Vraag maar aan Jabu:DelToro schreef:RTV RijnmondPSV en Ajax willen Engelaar
26 maart 2009
PSV en Ajax willen Rotterdammer Orlando Engelaar inlijven. De Rotterdammer is momenteel niet meer verzekerd van een basisplaats bij zijn werkgever Schalke '04.
Adrie van Kraay, manager transfers en scouting van PSV, laat weten dat de Schalke 04-middenvelder in beeld is. Zoals bekend is Schalke trainer Fred Rutten de ideale kandidaat om trainer van PSV te worden. Naast de landskampioen is ook Ajax geinteresseerd in de 29-jarige middenvelder.
Trainer Marco van Basten is zeer gecharmeerd van Engelaar. In zijn functie als bondscoach gunde hij hem tijdens het afgelopen EK een basisplaats. Ook wil Ajax hem herenigen met Ismael Aissati, met wie hij een paar jaar geleden succesvol bij Twente een duo vormde. Engelaar heeft in Duitsland nog een contract tot de zomer van 2011.
Engelaar begon zijn loopbaan bij Feyenoord en voetbalde later bij NAC, Racing Genk en FC Twente.
Jabu schreef:Natuurlijk. Maar dan kunnen we nog wel zeiken over de hypothetische situatie dat Van Basten hem gaat halen! Zijn weliswaar totaal geen aanwijzingen voor, maar zeiken op Van Basten is altijd goed!

Ik zou het echt niet vreemd vinden, hoor. Van Basten zette hem bij Oranje gewoon in de basis.
-
- AT Toto winner 15/16
Geen slechte speler hoor. Alleen wat langzaam maar typisch een speler die rendeert in een goede ploeg omdat hij dan de bal het werk kan laten doen. Hij en Aissati samen met een Enoh/Anita zie ik wel zitten. Alleen of we voor hem de jackpot moeten betalen zie ik niet zitten.
Maar we kunnen wel een voetballende middenvelder gebruiken hoor! Van mij part kopen we Al Ahmadi
Maar we kunnen wel een voetballende middenvelder gebruiken hoor! Van mij part kopen we Al Ahmadi
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10