En waar laten we dan Suarez? Om van Elia niet te spreken. Nee, ik kan er geen chocola van maken.De Dominee schreef:Sulejmani hangend op rechts, Urby op links. Dan zal Aissati ook nog centraal staan, naast bijvoorbeeld Enoh of Gabri. Defensief kwetsbaar, als je het mij vraagt.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009
Het stinkt aan alle kanten!
Suarez staat dan voorin naast Berg.
Vandaar: defensief rete-kwetsbaar. Lijkt me geen ideale opstelling.
Als Ajax voor een Bakkal gaat, zie ik een 433 wel zitten met Aissati en Bakkal en Vertonghen oid. Voorin 'gewoon' Sulejmani, Suarez en Cvitanich.
Lijkt me een sterkere opstelling voor Ajax. Maar ja...daar past een Berg dan weer niet tot nauwelijks in. Bovendien heeft Ajax vooralsnog geen interesse in Bakkal, helaas.
Vandaar: defensief rete-kwetsbaar. Lijkt me geen ideale opstelling.
Als Ajax voor een Bakkal gaat, zie ik een 433 wel zitten met Aissati en Bakkal en Vertonghen oid. Voorin 'gewoon' Sulejmani, Suarez en Cvitanich.
Lijkt me een sterkere opstelling voor Ajax. Maar ja...daar past een Berg dan weer niet tot nauwelijks in. Bovendien heeft Ajax vooralsnog geen interesse in Bakkal, helaas.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Berg kwam toch, omdat Elia níet kwam?
Dus dat je er geen chocola van kan maken mét Elia is begrijpelijk. Dat ziet Ajax dus ook nog wel.
Dus dat je er geen chocola van kan maken mét Elia is begrijpelijk. Dat ziet Ajax dus ook nog wel.
Niet zo bijdehand, Justin.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
De transfer van Berg zou al rond zijn, en gisteren wilde Jol Elia nog. Wat denk jij, dat ze de transfer van Berg vannacht hebben afgerond?Justin schreef:Berg kwam toch, omdat Elia níet kwam?
Laatst gewijzigd door joey op di jun 23, 2009 10:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Intern besproken spelers niet naar Ajax
Ajax heeft volgens AD Sportwereld intern gesproken over diverse ervaren voetballers voor elke linie binnen de selectie, waaronder Nicklas Bendtner, Khalid Boulahrouz, Edson Braafheid, Stijn Schaars en oud-Ajacied Rafael van der Vaart.
Van alle spelers die intern bij Ajax werden besproken, heeft er nog geen een contract ondertekend bij de club uit Amsterdam. Bendtner mocht niet vertrekken bij Arsenal, terwijl Braafheid naar Bayern Munchen vertrok. Van der Vaart heeft aangegeven dat hij pas in een later stadium naar Ajax terug wilt keren.
Tijdens de interne bespreking van Boulahrouz en Schaars is gebleken dat beide spelers niet haalbaar zijn voor Ajax. Ook de spelers van respectievelijk VfB Stuttgart en AZ vertrekken dus niet naar Amsterdam.
Ja, ik geloof er dan ook niet veel van dat Ajax al zo ver is met Berg. En het geneuzel dat ze het niet willen bekend maken voordat Groningen een vervanger heeft, vind ik ook niet erg plausibel klinken.
Dat Ajax interesse heeft in Berg, geloof ik dan weer wel. En dat dat wellicht komt door de halsstarrige houding van Twente, kan natuurlijk, nietwaar?
Dat Ajax interesse heeft in Berg, geloof ik dan weer wel. En dat dat wellicht komt door de halsstarrige houding van Twente, kan natuurlijk, nietwaar?
Ik moet nog zien of er iets waar is van dat verhaal over Berg. Maar dat Ajax Elia wil, is overduidelijk. Mocht Ajax Berg inderdaad willen, dan ziet Jol blijkbaar een rol voor allebei.
Maar jij denkt niet dat het mogelijk is dat Ajax interesse heeft in Berg, omdat het niet lukt met Elia?
Dat lijkt me sterk, want Jol heeft gisteren nog gezegd dat hij Elia wilde halen.
Toch klopt er iets niet in Jols verhaal. Hij geeft aan de ene kant aan dat er veel doelpunten zijn gescoord vorig jaar. Toch wil hij het transferbudget uitgeven aan 2 aanvallers (in ieder geval 1)?
Kan toch niet waar zijn? Dit zou mijn vertrouwen in Jol en het seizoen toch wel ernstig schaden.
Kan toch niet waar zijn? Dit zou mijn vertrouwen in Jol en het seizoen toch wel ernstig schaden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Er werd in ieder geval niet genoeg gescoord, want we wonnen te weinig.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wen er maar vast aan. HSV's beste speler (Trochowski) en het grootste talent (Boateng) wilden HSV verlaten voor het geval Jol zou blijven.Khraa schreef: Dit zou mijn vertrouwen in Jol en het seizoen toch wel ernstig schaden.
Ik denk dat het HSV helemaal niet verkeerd uit kwam dat Jol vertrok. Misschien hebben ze hem zelfs wel een zetje in de rug gegeven om te vertrekken.
Ik verwacht niet al te veel van onze Hagenees. Hij zal ook bij Ajax met geld smijten, met onbegrijpelijke opstellingen komen en flink roteren. Precies datgene waarop Ajax i.m.o. niet zit te wachten.
-
Nou nou.... dat is allemaal wel erg zwart hoor. Je had een rotsvast vertrouwen in Bassie en nu heb je weinig vertrouwen in Jol. Uiteindelijk was Bassie niks en misschen doet Jol wel een paar gouden grepen....wimpey schreef:Wen er maar vast aan. HSV's beste speler (Trochowski) en het grootste talent (Boateng) wilden HSV verlaten voor het geval Jol zou blijven.Khraa schreef: Dit zou mijn vertrouwen in Jol en het seizoen toch wel ernstig schaden.
Ik denk dat het HSV helemaal niet verkeerd uit kwam dat Jol vertrok. Misschien hebben ze hem zelfs wel een zetje in de rug gegeven om te vertrekken.
Ik verwacht niet al te veel van onze Hagenees. Hij zal ook bij Ajax met geld smijten, met onbegrijpelijke opstellingen komen en flink roteren. Precies datgene waarop Ajax i.m.o. niet zit te wachten.
Vind het raar om vantevoren al zo negatief te zijn.
Whitey on the moon.
Laten we het hopen. MvB had geen track-record als clubcoach en deed het m.i. bij Oranje goed. Track-record van Jol als clubcoach vind ik weinig indrukwekkend.GangstaRiB schreef: Je had een rotsvast vertrouwen in Bassie en nu heb je weinig vertrouwen in Jol. Uiteindelijk was Bassie niks en misschen doet Jol wel een paar gouden grepen....
Ik doe niet negatief, maar lepel een paar feitjes op. Jol gooit graag met geld, goede spelers wilden weg bij HSV als ie zou blijven en hij roteert graag. En HSV's opstellingen waren einde seizoen niet je dat. Ze gooiden niet voor niets alles weg binnen een paar weken.Vind het raar om vantevoren al zo negatief te zijn.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zou het raar vinden om van te voren al zo positief te zijn.GangstaRiB schreef: Vind het raar om vantevoren al zo negatief te zijn.
Zal er nog iets aan toevoegen. Ik heb HSV tegen Werder zien spelen ik vond Werder aanzienlijk fitter. Al die hoeraverhalen over Lindeman en co ten spijt. Ik moet dus nog zien of Ajax er in dat opzicht werkelijk op vooruit gaat.wimpey schreef:Wen er maar vast aan. HSV's beste speler (Trochowski) en het grootste talent (Boateng) wilden HSV verlaten voor het geval Jol zou blijven.Khraa schreef: Dit zou mijn vertrouwen in Jol en het seizoen toch wel ernstig schaden.
We zien het wel. Ik hoop dat Ajax hem geen al te grote bedragen ter beschikking stelt. Vorig jaar is er al flink met geld gesmeten; wat mij betreft gaat Jol met de spelers die er zijn aan het werk. Plus twee sterke verdedigers dan, maar dat lijkt me duidelijk.
Ik ben overigens nog helemaal niet negatief gestemd. Ik hoop alleen dat het gepraat over Berg en Elia rookgordijnen zijn en straks in ieder geval een verdedigend sterke linksback wordt gepresenteerd.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Misschien wordt Berg wel als centrale verdediger gehaald. 

-
Ik heb Werder-HSV gezien en toen rolde HSV, Werder op.joey schreef:Zal er nog iets aan toevoegen. Ik heb HSV tegen Werder zien spelen ik vond Werder aanzienlijk fitter. Al die hoeraverhalen over Lindeman en co ten spijt. Ik moet dus nog zien of Ajax er in dat opzicht werkelijk op vooruit gaat.wimpey schreef:Wen er maar vast aan. HSV's beste speler (Trochowski) en het grootste talent (Boateng) wilden HSV verlaten voor het geval Jol zou blijven.Khraa schreef: Dit zou mijn vertrouwen in Jol en het seizoen toch wel ernstig schaden.
We zien het wel. Ik hoop dat Ajax hem geen al te grote bedragen ter beschikking stelt. Vorig jaar is er al flink met geld gesmeten; wat mij betreft gaat Jol met de spelers die er zijn aan het werk. Plus twee sterke verdedigers dan, maar dat lijkt me duidelijk.
Whitey on the moon.
Ik heb het over de return. HSV viel me toen niet mee.
Tegen Ajax trouwens ook niet. In de eerste helft speelden ze nog redelijk, maar in de tweede helft zakten ze ver terug.
Tegen Ajax trouwens ook niet. In de eerste helft speelden ze nog redelijk, maar in de tweede helft zakten ze ver terug.
Of als scout.Harm schreef:Misschien wordt Berg wel als centrale verdediger gehaald.

En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Het is continue politiek bedrijven ......AjaxLife schreef:Jol: ‘Berg is een doelpuntenmachine’
nieuws Door: Redactie op 23 jun 2009
Jol: Berg is een doelpuntenmachine.Martin Jol noemt berichten dat Ajax met FC Groningen akkoord is over een transfer van Markus Berg ‘voorbarig'. Wel geeft hij tegen Ajaxlife.nl aan niet onwelwillend te staan tegenover de komst van de Zweed. "Berg is een doelpuntenmachine."
Geld
In eerste instantie reageert Jol verbaasd als hem wordt gevraagd of hij de berichten over Berg heeft gelezen. "Gaat hij naar AZ," vraagt hij. Niks van dat alles, volgens De Pers. De krant schrijft dat Ajax tien miljoen euro neerlegt voor de spits. Jol: "Zoveel geld hebben wij ook na de verkoop van Thomas Vermaelen niet."

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- LouisXIV & co
brigade zuid schreef:Ik zou het raar vinden om van te voren al zo positief te zijn.GangstaRiB schreef: Vind het raar om vantevoren al zo negatief te zijn.

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!