Gisteren in de Wereld draait door werd door een medewerker van Chelsea (ben precieze functie even kwijt) gemeld dat tests aantonen dat profvoetballers andere hersenen hebben dan het gewone klootjesvolkZuidema schreef: Zou dat niet schelen met die ene hersencel die die Vlaamse kolensjouwer heeft?
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
I think I lost my fucking headache
Oh, op die manier. Duidelijk, bedankt. En inderdaad, die kans lijkt me ook vrij groot. Ik zou sowieso rap wegwezen bij Ajax als ik hem was, voordat ie definitief mee de diepte in gaat. Je verkloot zo alleen maar je carriere met dat zooitje bij ons.Harm schreef:@ Zuidema: Ik denk dat Suarez na dit seizoen niet meer in Nederland te bewonderen is. Hoewel hij nu een dipje heeft staat hij allang op allerlei lijstjes van Europese topclubs en ik denk dat hij na dit seizoen (zeker als Ajax geen Cl haalt) klaar is voor een stap omhoog.
Suarez is één van de redenen waarom combinatiespel moeilijk is. Overigens zie ik weldegelijk pogingen van van basten om dingen te veranderen en om samen tewerken. Helaas lijkt onze spelersgroep daar gewoon niet zo bedreven in. Als je niets afspreekt en nergens op traint heb je bijvoorbeeld niet zo'n buitenspelval als Ajax in de eerste maanden regelmatig hanteerde
Spreek je je hier zelf niet tegen, Luuk? In de ene zin zeg je dat Van Basten kennelijk bezig is met dat teamwork, een paar zinnen later zeg je dat er schijnbaar/blijkbaar niets wordt afgesproken en niet wordt getraind op allerhande teamkwesties. Daar is dan toch met name MvB verantwoordelijk voor?LucaS schreef:Suarez is één van de redenen waarom combinatiespel moeilijk is. Overigens zie ik weldegelijk pogingen van van basten om dingen te veranderen en om samen tewerken. Helaas lijkt onze spelersgroep daar gewoon niet zo bedreven in. Als je niets afspreekt en nergens op traint heb je bijvoorbeeld niet zo'n buitenspelval als Ajax in de eerste maanden regelmatig hanteerde
Ik probeerde te beweren dat van Basten wel pogingen doet, maar dat onze spelersgroep daartoe om de een of andere reden niet al te best in staat is. Vorig jaar kwam op een gegeven moment ook naar buiten dat Koster nadruk legde op opbouw van achteruit. Ook jammerlijk mislukt volgens mij
Precies, Harm. Suarez is min of meer een afronder voorin. Met een passeeractie en een assist of zelfs een doelpunt. Daarvoor moet hij al in een paar rappe moves in stelling gebracht kunnen worden door de rest. Waarin ie natuurlijk zelf ook een rol heeft (positie kiezen, vrijlopen, aanbieden). Daarmee ligt het combinatiewerk in een elftal zeker niet op zijn gat.
-
- Ajaciedjuh
Geen Biseswar, ik heb aan niet veel spelers een hekel, maar wel aan hem. Vele malen bericht, hij voelde zich te groot om de spelers van B1 van Ajax een hand te geven (had hij wel mee gevoetbald) hij draaide zich om en wenste geen contact met Ajacieden. Afvoeren die randdebiel.joey schreef:Hoe kom je daarbij, Vedette? Je duim geraadpleegd?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
-
-