Silva is een degelijke speler, geen topper, maar hij voldoet wel. Die topper kan liever op het middenveld rondlopen.joey schreef:Je hebt gelijk, Thomas. Ik had me zo niet moeten uitdrukken. Anders dan: Vermaelen maakt nog altijd veel fouten en is vaak geblesseerd, Vertonghen maakt ook veel fouten, Silva is geen topper en van Van der Wiel mag je niet het heil verwachten, want die jongen komt pas kijken. Ajax heeft zekerheidjes nodig.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat was destijds toch ook de bedoeling met Alex bij PSV. Heeft ze geen windeieren gelegd. Hij is paar jaartjes langer gebleven en PSV geeft grotendeels dankzij hem nogal wat prijzen binnengehaald en rondes overleefd in de CL.joey schreef:Henrique voor een jaar, laat maar zitten.
Ik zit er lang niet zo dik in als de meeste van jullie, maar ik vraag me af wanneer het effect van MVB gaat komen. Die tientallen miljoenen van AEGON de komende jaren, heeft iemand daar inzicht in hoe die verdeeld gaan worden? Is dat puur voor aankopen en salarissen binnen ajax of kan dat ook gaan naar de uitbereiding van de Arena e.d?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
en voorlopig discussiëren wij hier rustig met elkaar over elkaar maar het is al weer bijna 1 juli en op de spits uit Argentinië na nog helemaal niks . Ik krijg sorry dat ik het zeg het vreselijke gevoel dat er bijna niemand meer naar Ajax toe wilt komen en dat zelfs de naam van.Basten daar geen verandering zal brengen. Onze defensie zal alleen maar zwakker worden. Davids weg en je hebt de olympische spelen waarbij je de nodige spelers gaat missen. triest voor Ajax maar heerlijk voor de spelers.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik roep niet, ik typ wat woorden zonder Caps lock aan.Toppie schreef:Die Neefkens kan van alles roepen...
Dat heb ik óók nergens gezegd, sterker nog, ik zeg net dat ik me ook zorgen begin te maken.Toppie schreef:....maar met 1 of 2 spelers is deze selectie er nog lang niet
Probeer gewoon eens te lezen wat iedereen zegt en reageer daar dan op.
Juist, want we zijn Grygera, Stam en Heitinga kwijtgeraakt zonder dat daar echt iets voor terug is gekomen. In het centrum hebben we alleen maar de Belgen en hopelijk vd Wiel, maar die moet eerst maar weer eens helemaal fit worden én blijven. dat geldt trouwens helemaal voor Vermaelen.Peter schreef:Daar ga je de mist in. Ajax heeft juist toppers nodig in de verdediging.
Neefkens die zich zorgen begint te maken, moet niet gekker wordenNeefkens schreef:Ik roep niet, ik typ wat woorden zonder Caps lock aan.Toppie schreef:Die Neefkens kan van alles roepen...
Dat heb ik óók nergens gezegd, sterker nog, ik zeg net dat ik me ook zorgen begin te maken.Toppie schreef:....maar met 1 of 2 spelers is deze selectie er nog lang niet
Probeer gewoon eens te lezen wat iedereen zegt en reageer daar dan op.

Blij met de punten ...
Tuurlijk, maar Twente is de voorbereidig begonnen met hun selectie.Verder kan je zelfs als je al wedstrijden gespeeld hebt nog transfers verwachten.M.a.w. niks nieuws onder de zon ..Thomas schreef:Twente weet dat bij lange na nog niet, aangezien de grotere clubs ook pas na het EK aan de slag gaan. Het zit er dik in dat ze straks Douglas en Engelaar nog kwijtraken.Voetske schreef:Fc Twente ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo jun 29, 2008 7:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Vanavond zullen we weten of er morgen nieuwe spelers worden gepresenteerd!
Volgens de Telegraaf van vandaag staat Ajax open voor het huren van Henrique als ze geen goed (haalbaar) alternatief kunnen halen.
Update: het berichtje:
Volgens de Telegraaf van vandaag staat Ajax open voor het huren van Henrique als ze geen goed (haalbaar) alternatief kunnen halen.
Update: het berichtje:
ma 30 jun 2008, 05:30
Ajax schrijft Henrique nog niet af
AMSTERDAM - Ajax volgt met interesse de plannen die FC Barcelona heeft met aankoop Henrique (21). De Braziliaan van Palmeiras is dicht bij een overgang naar Catalonië, maar zijn aanstaande werkgever zou hem direct voor een seizoen aan bijvoorbeeld Ajax willen verhuren. De Amsterdammers wilden de centrumverdediger ook kopen, maar werden door Barcelona afgetroefd.
"In een eerder stadium is deze constructie ook door Barcelona geopperd, maar nu is het nog erg pril", zegt technisch manager Danny Blind. "Het liefst gaan we voor de lange termijn natuurlijk. Als je andere opties echter dusdanig minder zijn óf onhaalbaar, moet je een huur overwegen. Henrique is dan een optie, want uit het feit dat we hem willen, mag je opmaken dat we in hem geloven."