Beloki schreef:Verthongen, Colin, Wiel, Vermaelen, Silva, Slijngard en een aankoop.
Pfff, dat wordt billenknijpen.

Moderator: mods
Eén keer of zo. Als trainer is hij de vleesgeworden middelmaat.LucaS schreef:Meer dan jij neem ik aan. Deze man heeft nog in oranje gespeeldjoey schreef:Een degradatietrainer als Koster laten meepraten... Wat weet die nou van topvoetbal?![]()
Vorig jaar: aanvallend ging het nog wel, maar op het middenveld en met name in de verdediging was het armoe troef. Wat doen we? We kopen gewoon twee aanvallers!joey schreef:Het mooie is, die verdediger kunnen we nog huren ook (Henrique). Hoeft alleen die aanvaller gekocht te worden. Lekker goedkoop. Het missen van de CL is er flink ingehakt.
Dus? De man heeft weldegelijk ervaring in topvoetbal. Ik vind ook dat hij geen geschikte trainer is voor Ajax, maar dat denigrerende toontje stuit me wel tegen de borst. De man weet meer van topvoetbal dan wij hier bij elkaarjoey schreef:LucaS schreef:Meer dan jij neem ik aan. Deze man heeft nog in oranje gespeeldjoey schreef:Een degradatietrainer als Koster laten meepraten... Wat weet die nou van topvoetbal?![]()
Die man is een sukkel die ze allang aan PSV hadden moeten slijten.LucaS schreef:Dus? De man heeft weldegelijk ervaring in topvoetbal. Ik vind ook dat hij geen geschikte trainer is voor Ajax, maar dat denigrerende toontje stuit me wel tegen de borst. De man weet meer van topvoetbal dan wij hier bij elkaar
Hij weet het zo goed dat we volgend jaar met deze rommel weer verder mogen. Hij weet het allemaal zo goed dat hij denkt dat de huidige selectie goed genoeg is om weer tot prijzen te komen. Een echte topcoach weet dat namelijk.LucaS schreef:Dus? De man heeft weldegelijk ervaring in topvoetbal. Ik vind ook dat hij geen geschikte trainer is voor Ajax, maar dat denigrerende toontje stuit me wel tegen de borst. De man weet meer van topvoetbal dan wij hier bij elkaarjoey schreef:LucaS schreef: Meer dan jij neem ik aan. Deze man heeft nog in oranje gespeeld
Nee, natuurlijk niet. Heel Ajax is hier schuldig aan. Het hangt van prutsers in mekaar. Adrie kan er in feite zelf niets aan doen dat hij bij Ajax is binnen komen waaien. Het zegt alleen genoeg dat er wordt geluisterd naar Adrie Koster over de status van de selectie. Wie weet is hij ook wel geraadpleegd voor wat betreft de scouting. Alsof die man ook maar enig netwerk heeft waar Ajax profijt uit zou kunnen halen. Die man is hoogstens een keer met de caravan door Europa getrokken om vakantie te vieren. Nee, maar aan hem ligt het dus niet. Het ligt aan het gebrek aan professionaliteit en intelligentie van de mensen die het beleid maken. De mensen die dus de Kosters, de Rommedahls en de Kuffours binnenhalen. Ajax omringt zich met losers en verwacht daarmee succes te hebben.LucaS schreef:Dus we hadden en hebben een prutsselectie? Waarom deze tussenpaus dan nu zo aan de schandpaal nagelen? Als het nou een goede selectie was geweest waarmee hij niet best presteerde. Ik zie dat hij nu al de schuld krijgt van deze selectie én van de selectie van volgend seizoen. Sneu hoor
AT5 schreef:Coronel: Ajax wil topspelers kopen
Dinsdag 1 juli 2008
Ajax wil het sponsorgeld van Aegon onder meer gebruiken om topspelers aan te trekken. Dat zei Ajax-voorzitter Uri Coronel bij de presentatie van het nieuwe thuistenue.
De club is nu eerder bereid om diep in de buidel te tasten voor twee topspelers. Dat liever dan investeringen in tien spelers voor de breedte, aldus Coronel. "Zo'n sponsordeal draagt daar ook aan bij", zei Coronel.
De Ajax-voorzitter beloofde verder dat de opbrengst van transfers van onder anderen Sneijder en Babel uit de zomer van 2007 niet zal worden gebruikt om Ajax van de beurs te halen.
Ja, maar er zal toch wel een AT-er zijn die vindt dat we verdedigend sterker zijn geworden door het vertrek van Heitinga? Niet zo somber!joey schreef:Davids wordt dus waarschijnlijk ook niet vervangen.![]()
Verdedigen is niet echt belangrijk, Jesse. Zo redeneert men al jaren bij Ajax.
Tja daar snap ik dus ook helemaal niks van.. zien ze nou echt niet in dat met name de verdediging aandacht behoeft.. ik wordt hier zo moe van he.Jesse schreef:Vorig jaar: aanvallend ging het nog wel, maar op het middenveld en met name in de verdediging was het armoe troef. Wat doen we? We kopen gewoon twee aanvallers!joey schreef:Het mooie is, die verdediger kunnen we nog huren ook (Henrique). Hoeft alleen die aanvaller gekocht te worden. Lekker goedkoop. Het missen van de CL is er flink ingehakt.
Silva, v.d. Wiel en Lindgren spelen toch al bij Ajax? Jij vond de verdediging na de winterstop dus in orde? of het middenveld?LucaS schreef:Sylva, van der Wiel en een aankoopDemosthenes schreef:Wie denkt er nog dat je Grygera, Heitinga en Stam moet vervangen? Geen beleidsbepaler vrees ik.
LindgrenWie denkt aan vervanging van "de Davids van seizoen 2006-2007", niemand, vrees ik?
Tja.....LucaS schreef:Sylva, van der Wiel en een aankoopDemosthenes schreef:Wie denkt er nog dat je Grygera, Heitinga en Stam moet vervangen? Geen beleidsbepaler vrees ik.
LindgrenWie denkt aan vervanging van "de Davids van seizoen 2006-2007", niemand, vrees ik?
Silva is gekomen na het vertrek van Stam en Grygera. Van der Wiel is doorgestroomd na het vertrek van Stam en Grygera en er komt nog een aankoop. Je noemt drie spelers waar er dus drie voor in de plaats zijn gekomen/gaan komen. Vertonghen is trouwens ook doorgestroomd vorig seizoen. Je kan over de kwaliteit twisten, maar het is niet zo dat de door jou genoemde drie spelers niet zijn vervangenDemosthenes schreef:Silva, v.d. Wiel en Lindgren spelen toch al bij Ajax? Jij vond de verdediging na de winterstop dus in orde? of het middenveld?LucaS schreef:Sylva, van der Wiel en een aankoopDemosthenes schreef:Wie denkt er nog dat je Grygera, Heitinga en Stam moet vervangen? Geen beleidsbepaler vrees ik.
Ja, zo redenerend heeft Ajax het natuurlijk perfect geregeld, je bent zelfs Kuffour vergeten: Grygera en Stam weg en Kuffour en v.d. Wiel voor het centrum (gehaald) We zullen het over kwaliteit hebben, maar een verdediging met Grygera - Stam, met Heitinga ervoor, kreeg minder tegendoelpunten dan de verdediging tweede helft van het seizoen. Ik vind dat we te veel aan kwaliteit hebben ingeleverd, jij misschien niet.Vertonghen is trouwens ook doorgestroomd vorig seizoen. Je kan over de kwaliteit twisten, maar het is niet zo dat de door jou genoemde drie spelers niet zijn vervangen
Hetzelfde geldt voor Lindgren. Een aankoop die is gedaan om als back-up/opvolger van Davids te kunnen fungeren. Die overigens ook prima in de verdediging uit de voeten kan
Je vergeet dat we een keer een goede trainer hebben.Peter schreef:Ik zal geen oude koeien uit de sloot halen, maar ik meen me te herinneren dat sommigen van ons nog torenhoge verwachtingen hadden van onze nieuwe koers. Nou jongens, we gaan gewoon door met rommelen, hoor. In de winter komen we er achter dat we ergens wat missen en dan doen we wel weer een noodgreepje om vervolgens een aardige 2e seizoenshelft te draaien die we afsluiten met een plekje bij de eerste 5. En dan? Nou, dan gaan wij weer lopen zeiken en zuchten.