Moderator: mods
'Ajax scouts bekijken Prediger komend weekend'sander schreef: --------------------------------------------------------------------------------
Sebastián Prediger is een andere speler die met een overgang naar Ajax in verband wordt gebracht. De Argentijnse middenvelder, die onlangs voor het eerst werd opgeroepen door bondscoach Diego Maradona, heeft indruk gemaakt op de scouts van de Amsterdammers en Ajax wil spoedig een bod plaatsen. De 22-jarige speler van Colón de Santa Fe moet ongeveer vier miljoen euro kosten. (El Mundo Deportivo)
Bron: Voetbalzone
Wat met "dicht zit"?Neefkens schreef:Vreemde zaak, maar dit krijg je als het bij AJAX dicht zit. Dan gaan ze zelf wat verzinnen. Alleen Elia en Onyewu zijn bevestigd door AJAX zelf.
Tot grote verbazing van Roda JC heeft Ajax afgelopen dagen alsnog geprobeerd Sekou Cissé vast te leggen.
Nadat bekend werd dat Roda JC overeenstemming had bereikt met Feyenoord over een transfersom van 3,5 miljoen euro, meldde Ajax zich ineens bij de Limburgers. Roda JC houdt echter vast aan de met Feyenoord gesloten deal, terwijl Cissé zelf naar Feyenoord wil. Cissé komt zondag naar Rotterdam voor de medische keuring, afronding van de deal en ondertekening van zijn vierjarig contract.
Met dat laatste kan niemand het oneens zijn, maar volgens mij zijn Gentenaar, Schilder, Leonardo en Vermaelen al vertrokken, dat zijn er vier. Ze stonden niet allemaal in de basis, maar ik mag aannemen dat ze wel betaald kregen!LucaS schreef:Voorlopig is het aantal vertrokken spelers: 1. Voorlopig is de post salarissen op de begroting van Ajax: te hoog.
Ajax kan natuurlijk niet jaar na jaar meer spelers halen dan het afstoot
Nou nee, want ze houden vast aan de met F. gesloten deal. Die deal is dus rond.Bertje schreef:Natuurlijk wel. Beetje druk op Feyenoord zetten.
Maar Feyenoord heeft nog niet betaald. En laat het geld nu net het probleem zijn bij Feyenoord...joey schreef:Nou nee, want ze houden vast aan de met F. gesloten deal. Die deal is dus rond.
Dan was het handiger geweest om iets anders naar buiten te brengen, bijvoorbeeld: 'Met F. zijn we er nog niet uit, en nu heeft ook Ajax zich gemeld.' Zeggen dat je vasthoudt aan een gesloten deal en dat je je verbaast over de belangstelling van Ajax duidt er niet op dat je met Ajax wilt onderhandelen.Bertje schreef:Maar Feyenoord heeft nog niet betaald. En laat het geld nu net het probleem zijn bij Feyenoord...joey schreef:Nou nee, want ze houden vast aan de met F. gesloten deal. Die deal is dus rond.
Is die Rivas wat? Ken hem niet om eerlijk te zijn.sander schreef:FC Inter News meldt dat Ajax meer dan interesse zou hebben in de verdediger van Inter. Rivas die het afgelopen seizoen nauwlijks gespeeld heeft mag weg bij Inter. Ajax is niet de enige geinteresseerd, er zijn verschillende clubs uit de Serie A geinteresseerd waaronder Livorno.
De 26-jarige Rivas heeft een marktwaarde van 4 miljoen euro, hoeveel inter voor hem wil is onduidelijk. Inter overweegt om hem te ruilen tegenover een talent van de Ajax-kweek.
Bron: AS
Houthakker, kan echt bijzonder weinig.De Dominee schreef:Is die Rivas wat? Ken hem niet om eerlijk te zijn.sander schreef:FC Inter News meldt dat Ajax meer dan interesse zou hebben in de verdediger van Inter. Rivas die het afgelopen seizoen nauwlijks gespeeld heeft mag weg bij Inter. Ajax is niet de enige geinteresseerd, er zijn verschillende clubs uit de Serie A geinteresseerd waaronder Livorno.
De 26-jarige Rivas heeft een marktwaarde van 4 miljoen euro, hoeveel inter voor hem wil is onduidelijk. Inter overweegt om hem te ruilen tegenover een talent van de Ajax-kweek.
Bron: AS
Alhoewel ik er ook bang voor ben vind ik het een beetje dom om dat nu al te concluderen, de transfermarkt is nog een kleine twee maanden open. Alsof we al volop aan de competitie zijn begonnen.Toppie schreef:Ik geloof dat alles wat Ajax wil halen niet veel soeps is, dus dit wordt toch echte weer een klote seizoen. Geen Seizoenskaart en Eredivisie live heb ik opgezegd.Reden is dat ik geen verschil zie in het elftal dan vorig jaar waar ze toen mee starten. Maar misschien hebben we de AZ vleugels van vorig jaar nodig