Liberty schreef:1.999 schreef:Volgens de beste krant van Nederland meld ook AJAX zich voor Berg .. ( crosspost )![]()
2.
.. Doet zijn broek naar beneden en laat zijn achterste zien Smiley ...
Moderator: mods
Liberty schreef:1.999 schreef:Volgens de beste krant van Nederland meld ook AJAX zich voor Berg .. ( crosspost )![]()
2.
999 schreef:Liberty schreef:1.999 schreef:Volgens de beste krant van Nederland meld ook AJAX zich voor Berg .. ( crosspost )![]()
2.
.. Doet zijn broek naar beneden en laat zijn achterste zien Smiley ...
Dat is gewoon een geldkwestie.Ajax Rules schreef:Wel triest trouwens dat Rijkaard Ajax en Amsterdam afzegt om in Istanbul te gaan werken. Wel een teken aan de wand. Ik had er vrede mee dat hij naar Chelsea wilde ofzo, maar dit?
Vreemd maar mijn gevoel zij juist dat Rijkaard geen geldwolf zou zijn maar alleen voor het meest hoog haalbare ging... Dus een Barcelona of een Chelsea. zo zie maar...Ajaciedjuh schreef:Dat is gewoon een geldkwestie.Ajax Rules schreef:Wel triest trouwens dat Rijkaard Ajax en Amsterdam afzegt om in Istanbul te gaan werken. Wel een teken aan de wand. Ik had er vrede mee dat hij naar Chelsea wilde ofzo, maar dit?
It's the Ajax-way!joey schreef:Natuurlijk. Echte Ajacieden hebben een streepje voor.
TelesportObradovic beoogde opvolger Vermaelen
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax volgt de laatste maanden Ivan Obradovic. De twintigjarige linksback van Partizan Belgrado moet volgens verschillende Servische media 7 miljoen euro kosten. De Serviër is de beoogde opvolger van de zo goed als zeker naar Arsenla vertrekkende Thomas Vermaelen.
De selectie van Ajax telt na het aanstaande vertrek van Vermaelen geen linksback meer. Robbert Schilder is al naar NAC vertrokken en Urby Emanuelson vervult liever een aanvallende rol. Jan Vertonghen acteert liever centraal in de defensie of op het middenveld.
Na 2 dagen werd het anders volledig overgenomen!Tulipany z Amsterdamu schreef:Werd ook weinig over Jol gepraat terwijl dat het grote nieuws was in de Nederlandse media...
Eh, zijn zaakwaarnemer heeft gewoon openlijk toegegeven dat Ajax is afgebeld.Zlatan Son of God schreef:In Duitsland wordt er anders erg weinig over Braafheid gesproken, waardoor ik nog steeds het vertrouwen heb dat hij naar Ajax komt.
Na 2 dagen een keer ja. Ik vind dat vrij laat :D Daarnaast heeft Braafheid zelf afgezegd... Al een dikke week ondertussen.Zlatan Son of God schreef:Na 2 dagen werd het anders volledig overgenomen!Tulipany z Amsterdamu schreef:Werd ook weinig over Jol gepraat terwijl dat het grote nieuws was in de Nederlandse media...
Ze zien Braafheid als een koopje voor de breedte en of tribuneTulipany z Amsterdamu schreef:Na 2 dagen een keer ja. Ik vind dat vrij laat :D Daarnaast heeft Braafheid zelf afgezegd... Al een dikke week ondertussen.Zlatan Son of God schreef:Na 2 dagen werd het anders volledig overgenomen!Tulipany z Amsterdamu schreef:Werd ook weinig over Jol gepraat terwijl dat het grote nieuws was in de Nederlandse media...
Die speelt liever op rechts. Braafheid pakt z'n speeltijd wel, lijkt me. Hij kan links centraal en linksachter uit de voeten. Komt wel goed met die jongen...elliquido schreef:Ze hebben die Lahm toch voor linksback...
AJAX heeft het zelf een beetje verknalt dus.Braafheid: "Van Gaal wist me wel te overtuigen" door Mike Verweij
MÜNCHEN - Edson Braafheid heeft zijn keuze op Bayern München laten vallen, nadat de gesprekken met Ajax op een teleurstelling waren uitgelopen. "Ik kreeg vlak voor het verzamelen bij Oranje opeens een minder gevoel", zegt de international, die gisteren in Beieren de puntjes op de i zette, werd gekeurd en een vierjarige verbintenis aanging. Martin Jol en Danny Blind wisten bij Braafheid niet de gevoelige snaar te raken en konden hem er niet van overtuigen dat Ajax hem graag wilde. "Op de inhoud ga ik niet in. Maar laat ik het zo zeggen: mijn vader en zaakwaarnemer dachten er hetzelfde over als ik. En Bayern was slagvaardiger."
De speler van FC Twente, die voor een schijntje was op te halen in Enschede door een gelimiteerde transfersom in zijn contract, waarvan Ajax ruim een half jaar geleden al op de hoogte werd gesteld, maakte er geen geheim van het Ajax-shirt te willen dragen. "Ik ben een Amsterdammer", zei Braafheid nog na de bekerfinale. "De gesprekken met Ajax stemden me niet tevreden", zei Braafheid na Nederland-Noorwegen, waarin hij na rust de linksbackplaats van Giovanni van Bronckhorst had ingenomen.
"Vervolgens heb ik met Louis van Gaal gesproken en die wist me wel te overtuigen", aldus de trotse aanwinst van de Duitse Rekordmeister. "Ik krijg bij de grootste Duitse club, een topclub in Europa, de kans om me als voetballer en mens verder te ontwikkelen onder een van de beste trainers van Nederland, Louis van Gaal. Dat hij daar zit, heeft een grote rol gespeeld."
Braafheid beseft dat hij het seizoen voor het WK aan spelen moet toekomen om deel uit te maken van de Oranjeselectie. "Natuurlijk is een overstap naar Bayern dan een risico, maar ik denk dat ik er klaar voor ben. Ik ga er niet van uit dat ik op de bank terecht zal komen en hoop veel te spelen. Ik houd wel van uitdagingen." Bondscoach Bert van Marwijk had een adviserende rol. "Hij heeft me bij het Nederlands elftal veel zien trainen, bij FC Twente vaak zien spelen en stond positief tegenover Bayern. Het was voor mij een bevestiging dat ik een goede keuze maak."
De aankondiging van Joop Munsterman - dinsdagavond op de website van FC Twente - dat de verdediger naar Duitsland verkaste, verbaasde ook Braafheid zelf. "Ik had heel helder gezegd dat er ná de interlands duidelijkheid zou komen. Maar de voorzitter was net als de rest van FC Twente heel blij voor me. En in je blijdschap roep je wel eens dingen die je misschien beter niet had kunnen zeggen. Maar hij heeft mij er niet mee geschaad."