Wat zou de opdracht voor de scouting zijn? Richten zij zich echt op het eerste elftal of vooral op jonge spelers met potentie om het eerste elftal te halen?
Ik zou echt zo graag eens een weekje meeluisteren met de gesprekken op kantoor.
Moderator: mods
Wat zou de opdracht voor de scouting zijn? Richten zij zich echt op het eerste elftal of vooral op jonge spelers met potentie om het eerste elftal te halen?
Zo'n speler wordt aangeboden, lijkt me. Sommige clubs kicken op het Juventus-label.Of is het nog steeds een puinzooi? Wordt de scouting bewust links gelaten omdat daar ook niets zinnigs uitkomt? Of zou die jongen van Juventus die mogelijk komt gescout zijn? De link met Kroes of Farioli zie ik namelijk ook niet zo snel.
Onze scouting en TD werken op volle toeren.@RikElfrink
Van Ewijk is aangeboden bij PSV, maar voor nu geen concrete optie. Tete is een goede speler, maar ook een heel lastig haalbare optie. De zoektocht bij PSV gaat verder gewoon door.
Eens. Heel gek hoe er met Ramaj wordt omgegaan.Marillion schreef: ↑di aug 13, 2024 1:19 pmIk zou het een vreemde zet vinden. Dure jongen en als ik dan naar het verloop van zijn carriere kijk vraag ik me af hoe bijzonder hij nou eigenlijk is.
Maar ik blijf het ook vreemd vinden dat we niet gewoon doorgaan met Ramaj. Daar is al een investering in gedaan. Ik weet dat hij af en toe een misser heeft maar hij heeft ook echt goede dingen laten zien. Keeper is een ervaringsvak dus hoe meer je hem laat spelen hoe groter de kans dat hij zich zal verbeteren. Dan kun je hem later ook weer goed verkopen. Iets wat ook belangrijk is.
Die willen ze verpatsen, er zit geld in die jongen.Heel gek hoe er met Ramaj wordt omgegaan.