Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » ma jun 24, 2019 8:07 am

Geen Robben, geen Promes, wie dan wel? :confused.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mr. Ajax
Berichten: 14594
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 24, 2019 8:20 am

Mano schreef:ooh kut,

krijg net een vi melding dat Ajax dichtbij een akkoord met Promes is.
Vreselijk nieuws! Die gozer kost serieus geld en levert helemaal niet. Totaal niet constant in zijn prestaties.

In NL elftal laat hij altijd duidelijk zien waarom de voorste linie op dit moment onze slechtste linie is. :blackcat.gif:
Je kunt vinden dat zijn kwaliteiten niet bij Ajax passen, dat ie te dik is of te traag is, maar hij is toch al een aantal jaar aardig constant? Mooi aantal goals en assists. Speler van het jaar in Rusland etc.

Ik zeg niet dat ik een voorstander ben van zijn eventuele komst, maar constant is ie juist wel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 8:28 am

We verliezen totaal de realiteit ..... Promes is een topaankoop. Scorend vermogen, snelheid, actie, ervaring op het hoogste niveau, 38-voudig International, juiste leeftijd. Voetballer van het jaar in Rusland (2x als ik me niet vergis).

Halve finale CL is een uitzondering waar alles in samenviel. Dit soort aankopen is top voor Ajax.

Bergwijn is denk ik pas in beeld als Neres voor een giga bedrag vertrekt. Neres is nog beter dan Bergwijn vind ik en zo te lezen heeft hij te horen gekregen van Ajax dat hij niet te koop is. Verwacht dat ze hetzelfde doen bij Donny. Ziyech en De Ligt zullen nog gaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 8:35 am

Gaat snel, volgens Telesport vandaag al presentatie. Tekent voor 5 jaar. :biggthumpup.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma jun 24, 2019 8:44 am

Is deze speler ook goed genoeg bevonden door de scouts?

- Vorige aankoop van EtH was ruk.
- Promes staat achter Babel en Bergwijn in de pikorde bij Oranje. Babel is gratis op te halen, Bergwijn zal waarschijnlijk duurder zijn dan Promes maar we zouden hem kunnen betalen (zeg niet dat we dit moeten doen).
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 9:02 am

Lionel schreef:Is deze speler ook goed genoeg bevonden door de scouts?

- Vorige aankoop van EtH was ruk.
- Promes staat achter Babel en Bergwijn in de pikorde bij Oranje. Babel is gratis op te halen, Bergwijn zal waarschijnlijk duurder zijn dan Promes maar we zouden hem kunnen betalen (zeg niet dat we dit moeten doen).
Volgens Mike Vermeij is Bergwijn de volgende target. 3 toptargets, waarvan ze er minimaal 2 willen binnenhalen. Volgens Mike dus Promes, Bergwijn..... en .....

Ik denk Pröpper. Al twijfel ik t.a.v. een verdediger.

Bergwijn snap ik overigens niet als Tadic en Neres blijven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma jun 24, 2019 9:14 am

Tadic misschien op 10? Donny weg?

4 spelers voor 3 plekken zou natuurlijk prima zijn.

Je zou er zelfs 5 spelers voor 4 plekken van kunnen maken, dat het meer een 4-2-3-1 wordt.
IK GELOOF!!!!!!

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gaizka1985 » ma jun 24, 2019 9:18 am

Ajaciedjuh schreef:We verliezen totaal de realiteit ..... Promes is een topaankoop. Scorend vermogen, snelheid, actie, ervaring op het hoogste niveau, 38-voudig International, juiste leeftijd. Voetballer van het jaar in Rusland (2x als ik me niet vergis).

Halve finale CL is een uitzondering waar alles in samenviel. Dit soort aankopen is top voor Ajax.

Bergwijn is denk ik pas in beeld als Neres voor een giga bedrag vertrekt. Neres is nog beter dan Bergwijn vind ik en zo te lezen heeft hij te horen gekregen van Ajax dat hij niet te koop is. Verwacht dat ze hetzelfde doen bij Donny. Ziyech en De Ligt zullen nog gaan.
Eens, is toch gewoon een zeer goede speler voor Ajax? Heeft diepte in zijn spel, dat is ook niet onbelangrijk.

Wat mij betreft een prima aankoop :biggthumpup.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » ma jun 24, 2019 9:43 am

Ajaciedjuh schreef:Bergwijn snap ik overigens niet als Tadic en Neres blijven.
Bergwijn komt toch niet. PSV verkoopt hem niet aan Ajax.

Promes en Pröpper vind ik goede, slimme, technisch vaardige spelers. Het is mooi dat we deze categorie kunnen binden. Wel een beetje jammer van Magallan, Pierie, Scherpen en Marin.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » ma jun 24, 2019 9:44 am

Ja ben ook blij, had hem 3 jaar geleden willen halen, maar toen was 20m heel veel geld.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 9:47 am

Jöhnk schreef:
Ajaciedjuh schreef:Bergwijn snap ik overigens niet als Tadic en Neres blijven.
Bergwijn komt toch niet. PSV verkoopt hem niet aan Ajax.

Promes en Pröpper vind ik goede, slimme, technisch vaardige spelers. Het is mooi dat we deze categorie kunnen binden. Wel een beetje jammer van Magallan, Pierie, Scherpen en Marin.
Al afgeserveerd, zonder dat ze niet of een paar minuten gespeeld hebben voor Ajax!? :confused.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » ma jun 24, 2019 9:50 am

Promes en Pröpper hebben toch ook nog niet voor Ajax gespeeld? Daar heb ik ook een mening over.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 9:53 am

Jöhnk schreef:Promes en Pröpper hebben toch ook nog niet voor Ajax gespeeld? Daar heb ik ook een mening over.
Klopt, maar ik mag ook een mening hebben dat ik dat raar vindt. :neutral.gif: ;-)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » ma jun 24, 2019 9:54 am

Promes? Hmmm. Sta niet te juichen, maar vooruit.

Het kan natuurlijk erger, beter dan Lukoki of zo, maar voor wie komt hij? Voor Ziyech? Dan ga je er enorm op achteruit. Voor Neres? :confused.gif: In elk geval zal er snel iemand vertrekken, anders haal je niet zo'n dure speler.

Balans in het elftal is zo belangrijk. Ziyech verzet bergen werk, schakelt in als extra middenvelder. Kan Promes dat ook?

Sowieso maak ik me daar zorgen over: hoe krijg je de bal terug? Ajax gaat De Ligt verliezen, dan blijven er achterin alleen dwergen over. De Ligt wás de verdediging van Ajax, zonder hem is ons team in de lucht en op snelheid heel kwetsbaar. En dan raak je ook Ziyech kwijt, die in de middenlinie het merendeel van de intercepties voor zijn rekening neemt.

Bergwijn haal je óók niet voor de bank, dus ik neem aan dat Neres heeft laten weten dat hij weg wil.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » ma jun 24, 2019 9:57 am

Ajaciedjuh schreef:
Jöhnk schreef:Promes en Pröpper hebben toch ook nog niet voor Ajax gespeeld? Daar heb ik ook een mening over.
Klopt, maar ik mag ook een mening hebben dat ik dat raar vindt. :neutral.gif: ;-)
Uiteraard mag dat. Geen enkel probleem. Maar jij noemt Promes zelf een topaankoop, zonder dat hij voor Ajax heeft gespeeld. Vind je dat dan ook raar? :confused.gif:

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » ma jun 24, 2019 9:59 am

Ben geen groot fan van hem, maar ik moet erbij zeggen dat ik hem niet extreem goed heb gevolgd de afgelopen jaren. Ik ben benieuwd. Als tweevoudig speler van het jaar in Rusland moet je wel iets kunnen.

Ik hoop nog steeds dat Ajax achter Mensah aan gaat als vervanger van de Ligt. Is er niet uitgekomen de afgelopen anderhalf jaar in Engeland, maar die heeft echt potentie.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 10:00 am

Ziyech zal normaal gesproken weggaan. En hetzelfde als voor De Ligt en Frenkie geldt, je kunt als Ajax zijnde, nooit dezelfde kwaliteit terughalen.

Ajax zal moeten zoeken in het versterken van het elftal in bredere zin (andere posities) en mogelijkerwijs iets andere speelwijze.
T.a.v. verdedigend vermogen Promes, zit dat denk ik wel goed. Hij heeft een groot gedeelte van het afgelopen seizoen als rechter verdediger kunnen oefenen. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 10:03 am

Alexander schreef:Ben geen groot fan van hem, maar ik moet erbij zeggen dat ik hem niet extreem goed heb gevolgd de afgelopen jaren. Ik ben benieuwd. Als tweevoudig speler van het jaar in Rusland moet je wel iets kunnen.

Ik hoop nog steeds dat Ajax achter Mensah aan gaat als vervanger van de Ligt. Is er niet uitgekomen de afgelopen anderhalf jaar in Engeland, maar die heeft echt potentie.
Dat lijkt me ook een enigszins haalbare optie. Is hij niet net geopereerd aan zijn knie!? Wel iemand die complementair aan Blind is. Fysiek erg sterk, enorm snel en heeft daarnaast ook zijn hele jeugd bij Ajax gespeeld.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 10:07 am

Jöhnk schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Jöhnk schreef:Promes en Pröpper hebben toch ook nog niet voor Ajax gespeeld? Daar heb ik ook een mening over.
Klopt, maar ik mag ook een mening hebben dat ik dat raar vindt. :neutral.gif: ;-)
Uiteraard mag dat. Geen enkel probleem. Maar jij noemt Promes zelf een topaankoop, zonder dat hij voor Ajax heeft gespeeld. Vind je dat dan ook raar? :confused.gif:
Nope. :smile-ajax.gif: Promes heeft heel wat bewezen, zoals ik al schreef (zie 1 van mijn vorige Posts). Dat soort spelers waren tot vorig jaar niet haalbaar voor Ajax.

De talenten die nu komen zullen nog flink wat stappen moeten zetten. Dus die wil ik eerst een tijdje zien in Ajax voordat ik ze ga beoordelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » ma jun 24, 2019 10:09 am

Alexander schreef:Ik hoop nog steeds dat Ajax achter Mensah aan gaat als vervanger van de Ligt. Is er niet uitgekomen de afgelopen anderhalf jaar in Engeland, maar die heeft echt potentie.
Vind je?

Hij is groot en sterk, waarom bakt hij er dan niets van in de PL?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » ma jun 24, 2019 10:15 am

Zelfs onderin de PL maakte Mensah geen minuten.

Liever Promes dan Babel of Bergwijn, dus wat dat betreft ok. Maar voor wie komt ie dan? Qua speler meest logisch dan voor Neres, qua transfer meest logisch ipv Ziyech.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » ma jun 24, 2019 10:15 am

Te vroeg daar gespeeld. Had de Ligt het daar als 17-jarige jongen meteen gered?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 24, 2019 10:22 am

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » ma jun 24, 2019 10:27 am

Jinne schreef:Zelfs onderin de PL maakte Mensah geen minuten.

Liever Promes dan Babel of Bergwijn, dus wat dat betreft ok. Maar voor wie komt ie dan? Qua speler meest logisch dan voor Neres, qua transfer meest logisch ipv Ziyech.
Krijg het idee dat Ajax met 2 types 'Neres' op de flanken wil gaan spelen. Spelers met snelheid en diepgang dus. Zeker nu Odegaard niet komt.

Van Promes ben ik niet overtuigd. Ben wel benieuwd of het klopt dat Ajax nu ook nog Bergwijn wilt halen en if so, wie dan het derde 'top prospect' is... Propper? Een CV?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 19176
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » ma jun 24, 2019 10:38 am

Alexander schreef:Te vroeg daar gespeeld. Had de Ligt het daar als 17-jarige jongen meteen gered?
En staat dus al jaren stil...

LVG stelde hem wel op, maar dat was toen, met dat voetbal en dat systeem. In het hedendaagse voetbal heeft hij nog geen indruk kunnen maken.

Plaats reactie