Licha flashbacks! Nog 1 jaar contract. Haaaaluh!!
Moderator: mods
Linkje?
Das te veel, eigenlijk is 25 al te veelYopii schreef: ↑ma aug 07, 2023 10:30 amZe hebben je zeker niet verteld waarom?
BalkanScout
@scout_cro
·
19m
After two mateches against #AEK, Luka #Ivanušec should join
@Feyenoord
!
#Livakovic, #Sutalo and #Petkovic also very likely playing their last two matches for
@gnkdinamo
. For Sutalo and Petkovic lot of interested clubs, Livakovic next club currently secret.
#Dinamo #HNL #Sorare
Blijft mijn vraag: als we deze speler kunnen krijgen voor dertig miljoen, moeten we dat dan doen?
Idd. Ben er wel een beetje klaar mee. Waarom is die linksbuiten zoveel goedkoper?Mr. Ajax schreef:Eens, alleen al omdat ik het me niet kan voorstellen dat je in Argentinië geen degelijke CV kan vinden voor een derde van die prijs. Dit blindstaren op Sutalo begint echt absurde vormen aan te nemen.
Precies.
Hopelijk kijkt Diamantauge verder dan VfB en Zagreb.Update IV - 18.5 uur (7 augustus 2023) - 'Stuttgart wijst Ajax' tweede bod van vijftien miljoen euro af'
Ajax heeft een tweede bod uitgebracht op Hiroki Ito. Volgens het Duitse Sky Sports boden de Amsterdammers vijftien miljoen euro voor de Japanner van VfB Stuttgart. De Duitse club wil hem echter niet verkopen en heeft zodoende het bod resoluut afgewezen.
Kijk. Dit betekent dat Kudus weg is dus. Mooi. Opgeruimd.Andriy Demchenko schreef: ↑di aug 08, 2023 10:15 pmhttps://twitter.com/sportworldghana/sta ... ferdoelwit
Heerlijk! Ik heb het vannacht gelezen tijdens het geven van een flesje... Dus dank! Toch nog wat te doen
Aiaiai Wimpey.wimpey schreef:De Zweed Lagerbielke werd met Ajax in verbinding gebracht. Is nu bij Celtic belandt.
? Hij is bij Celtic belandt. Toch?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo aug 09, 2023 3:43 pmAiaiai Wimpey.wimpey schreef:De Zweed Lagerbielke werd met Ajax in verbinding gebracht. Is nu bij Celtic belandt.