Betis was een geduchte concurrent, maar ik begrijp hoe dan ook niet dat Ajax niet ter plaatse was. Dan heb je er niet alles aan gedaan.
Op het werk heb je ze ook: mensen die denken dat alles telefonisch kan. Of erger nog: via mail.

Moderator: mods
Nog erger: Skype of goto meeting.Jöhnk schreef: Op het werk heb je ze ook: mensen die denken dat alles telefonisch kan. Of erger nog: via mail.
je kan het wel. !InnerHarbour schreef:Ajax kan wel sneller willen handelen maar wilde de andere partij dat ook? ZA is een slangenkuil waar er zoveel mensen van één gozer eten misschien had Ajax wel een bepaald bedrag voor het totaalplaatje maar had Betis nog wat zwarte munten voor de zaakwaarnemers.
Er is zoveel wat wij niet weten in dit soort transfers tegenwoordig.
BTW: Moet niet gekker worden, ik ben Ajax aan het verdedigen.
Is die Mickey Mouse Cup niet de laatste cup die Liverpool won?Liverpool speelde dat jaar om alle grote prijzen, maar bij de stadgenoot moesten ze het met een (verloren) finale in de League Cup doen. De Mickey Mouse Cup, kortom.
Maar je slaat dan wel weer een geografisch flater. Mexico is geen Zuid Amerika.InnerHarbour schreef:Ajax kan wel sneller willen handelen maar wilde de andere partij dat ook? ZA is een slangenkuil waar er zoveel mensen van één gozer eten misschien had Ajax wel een bepaald bedrag voor het totaalplaatje maar had Betis nog wat zwarte munten voor de zaakwaarnemers.
Er is zoveel wat wij niet weten in dit soort transfers tegenwoordig.
BTW: Moet niet gekker worden, ik ben Ajax aan het verdedigen.
wie weet zat Veltmate daar wel de hele tijd. En was er dus iemand van Ajax ter plaatse.Alexander schreef:Je moet geil zijn op dit soort deals. Dat houdt in dat je er naar toe gaat en die jongen over de streep trekt, als je 'm echt zo graag wilt hebben. En niet via je telefoon op kantoor in Amsterdam. Je had ook nog van der Sar kunnen sturen, die nota bene op 2 uur vliegen zit. Maar die doet liever mee met een voetbal toernooitje.
Cluijffert schreef:We zijn eruit! Onze getalenteerde Mexicaan koos Betis vanwege haar supporters.
Het is dus jullie eigen schuld, gewoon te weinig Mokumse liefde richting Midden-Amerika gestraald...
Ze doen het nu anderhalf seizoen goed, maar nog niet zo heel lang geleden speelden ze in de Segunda. Dit is gewoon de Willem II van Spanje.Lionel schreef:Bij Betis kunnen ze wel voetballen hoor. En die supporters zijn inderdaad leip. Temperatuur is ook wat aangenamer.
Dat een club een mooie supportersschare heeft is leuk, maar dat lijkt me geen afweging bij zo'n speler. Millwall heeft ook leipe fans maar daar wil je ook niet heen als jong talent, zeker als je ook voor Ajax mag kiezen.elliquido schreef:Moah. Gisteren 61000 mafketels op de tribune. Spelen madrid 2e helft helemaal dronken. Madrid met de kont in de 16, maar vlak voor tijd madrid een vrije trap met de 1-2.
Ik vraag me ook af waar ze dat geld vandaan hebben. Is dus een gewoon middenmotertje. Zijn de tv-gelden in Spanje net zo hoog als in Engeland?Lionel schreef:Zijn ze overgenomen door een Arab, Rus of Amerikaan?
Millwal of betis daar noem je wat zeg. Pfff millwal...Mr. Ajax schreef:Dat een club een mooie supportersschare heeft is leuk, maar dat lijkt me geen afweging bij zo'n speler. Millwall heeft ook leipe fans maar daar wil je ook niet heen als jong talent, zeker als je ook voor Ajax mag kiezen.elliquido schreef:Moah. Gisteren 61000 mafketels op de tribune. Spelen madrid 2e helft helemaal dronken. Madrid met de kont in de 16, maar vlak voor tijd madrid een vrije trap met de 1-2.
![]()
Ik vraag me ook af waar ze dat geld vandaan hebben. Is dus een gewoon middenmotertje. Zijn de tv-gelden in Spanje net zo hoog als in Engeland?Lionel schreef:Zijn ze overgenomen door een Arab, Rus of Amerikaan?