Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

wimpey

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » vr jan 04, 2019 1:30 pm

Yopii schreef: Lainez is piepklein en vederlicht. Of hij bestand is tegen het mannenvoetbal van de Europese top, zal nog moeten blijken.

BTW, zijn stats zijn verre van overtuigend. Assists, doelpunten, daar gaat het om.
Lastig om te oordelen aan de hand van YT, maar dat manneke kan wel wat met een bal.

Ik heb de stats ook effe bekeken. Vorig seizoen idd gering, maar toen was ie dus 17. :smallgrin.gif: Dit seizoen heel behoorlijk. 5 goals en een assist in 18 wedstrijden. De meeste van die 18 speelt ie niet volledig.

Yopii

Bericht door Yopii » vr jan 04, 2019 1:39 pm

Klopt, maar worden zijn stats beter als hij meer speelt? Topvoetbal is een slijtageslag.

In elk geval verstandig van hem om een tussenstap te maken en niet meteen te kiezen voor een club in een grote competitie.

Hij zal veel aan inhoud moeten winnen. Kleine spelers kunnen best slagen in het topvoetbal, maar dan moeten ze wel sterk zijn en goed in elkaar zitten.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr jan 04, 2019 1:46 pm

Hij kan aardig dribbelen, dat zie je meteen, maar wat zijn verder zijn sterke en zwakke punten? Ajax gaat in dit geval erg ver voor een piepjonge speler die net komt kijken. Blijkbaar hebben ze er veel vertrouwen in dat hij Ajax zal versterken.
Ajax!

Yopii

Bericht door Yopii » vr jan 04, 2019 1:59 pm

Hadden ze bij Ajax ook in Muric, bijvoorbeeld. Overmars heeft hemel en aarde bewogen om hem te krijgen.

De top van de top brengt Mexico niet voort, dus misschien overschatten ze deze jongen een beetje. Mij valt op dat de echte top hem niet in het vizier heeft. Waarschijnlijk vanwege zijn beperkte fysiek.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 04, 2019 2:15 pm

Lassina Traoré kan een eigen topic krijgen. Contract voor 3,5 jaar. Gaat mee naar Florida.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jan 04, 2019 7:44 pm

Yopii schreef:Hadden ze bij Ajax ook in Muric, bijvoorbeeld. Overmars heeft hemel en aarde bewogen om hem te krijgen.

De top van de top brengt Mexico niet voort, dus misschien overschatten ze deze jongen een beetje. Mij valt op dat de echte top hem niet in het vizier heeft. Waarschijnlijk vanwege zijn beperkte fysiek.
Er hoeft er maar één tussen te zitten. Zo heeft Finland ook weinig topspelers voortgebracht maar met Litmanen waren we hier toch best tevreden.
Nil volentibus arduum

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr jan 04, 2019 8:32 pm

Petri Pasanen was ook voldoende!

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 05, 2019 12:55 am

Yopii schreef:Hadden ze bij Ajax ook in Muric, bijvoorbeeld. Overmars heeft hemel en aarde bewogen om hem te krijgen.

Georghe Weah, Litmanen, Mane, Salah en zo kan ik er nog wel wat opnoemen.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jan 05, 2019 10:10 am

Lionel schreef:

Meer recentelijk had de echte top Neres, Tagliafico en ook jouw grote maat Ziyech niet in het vizier. Allemaal op z'n minst uitstekende krachten voor ons. Zo'n Richarlison had de echte top overigens ook niet in het vizier. Voorbeelden te over.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za jan 05, 2019 10:42 am

Mr. Ajax schreef:
Lionel schreef:

Meer recentelijk had de echte top Neres, Tagliafico en ook jouw grote maat Ziyech niet in het vizier. Allemaal op z'n minst uitstekende krachten voor ons. Zo'n Richarlison had de echte top overigens ook niet in het vizier. Voorbeelden te over.

Precies. Maar Overmars had hem dus wel al heel nadrukkelijk in het vizier.
Doen ze daar op de burelen dus toch nog wel een aantal dingen goed.

Yopii

Bericht door Yopii » wo jan 09, 2019 3:59 pm

Mr. Ajax schreef:Meer recentelijk had de echte top Neres, Tagliafico en ook jouw grote maat Ziyech niet in het vizier. Allemaal op z'n minst uitstekende krachten voor ons. Zo'n Richarlison had de echte top overigens ook niet in het vizier. Voorbeelden te over.
Dat klopt, maar Lainez wordt in Mexico gezien als een supertalent. Dan zou je meer belangstelling verwachten.

Betis schijnt zich ook gemeld te hebben, maar ach, Betis...
Voor Ajax geduchte concurrentie, maar ook niet meer dan dat.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 09, 2019 4:40 pm

Werd een paar maanden terug ook aan RB Leipzig gelinkt.

Dan heeft die jongen echt talent. Scouting van die club is vrijwel ongeëvenaard.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jan 09, 2019 5:41 pm

Wat we terugzien in de solide 4e positie in de Bundesliga op maar 11 puntjes van de koploper.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 09, 2019 6:08 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat we terugzien in de solide 4e positie in de Bundesliga op maar 11 puntjes van de koploper.
Schandalig slecht inderdaad voor een club die vanuit het niets doorstootte naar de BuLi. Hoe zouden ze toch in no-time zover zijn gekomen?

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jan 09, 2019 6:15 pm

Ik denk: heeeeeeel veel centjes van een bepaald Oostenrijks bedrijf. En wel zoveel dat ze ermee wilden hoereren en de clubnaam aangepast hebben.

Yopii

Bericht door Yopii » wo jan 09, 2019 6:54 pm

http://www.record.com.mx/futbol-futbol- ... r-a-lainez

Kortom, Real Betis zou 16 miljoen (!) op Lainez geboden hebben. De onderhandelingen zouden in volle gang zijn.

Geen onderhandelingen als de speler niet open staat voor een transfer, dus ga maar na.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 09, 2019 6:59 pm

wimpey schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat we terugzien in de solide 4e positie in de Bundesliga op maar 11 puntjes van de koploper.
Schandalig slecht inderdaad voor een club die vanuit het niets doorstootte naar de BuLi. Hoe zouden ze toch in no-time zover zijn gekomen?
Vanuit het niets? Kom op, Wimpey. Die club heeft miljoenen. Overigens ook een goede infrastructuur hoor. Maar het is niet dat ze spelers voor 40K oppikken.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 09, 2019 7:26 pm

Moet Overmars niet naar Mexico?

Yopii

Bericht door Yopii » wo jan 09, 2019 7:27 pm

Te laat, lijkt me.

Betis heeft de geldpest. :smallgrin.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2019 7:48 pm

Mwah, verschijnen nu veel berichten dat het rond is met Ajax. Lainez schijnbaar niet meer meegetraind vandaag.

https://twitter.com/carlos_ponz/status/ ... 03712?s=21
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 09, 2019 8:31 pm

Is blijkbaar onzin van iemand die aandacht wil.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do jan 10, 2019 1:21 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk: heeeeeeel veel centjes van een bepaald Oostenrijks bedrijf. En wel zoveel dat ze ermee wilden hoereren en de clubnaam aangepast hebben.
Dus niet alleen. Het is geen poenclub, ze willen de top halen met een uitgekient beleid, niet door er miljoenen tegenaan te gooien.

https://www.metronieuws.nl/xl/sport/201 ... -t-voetbal
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 10, 2019 8:29 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk: heeeeeeel veel centjes van een bepaald Oostenrijks bedrijf. En wel zoveel dat ze ermee wilden hoereren en de clubnaam aangepast hebben.
Ik hoop dat je in de rechtszaal over betere argumenten beschikt... :aai.gif: Dat de eigenaar over enorm veel geld beschikt, betekent niet dat er enorme transfersommen worden betaald. Hetgeen je effe had kunnen opzoeken, maar dat terzijde.

Ze scouten blijkbaar zeer goed, pikken talent jong op en gaan er mee aan de slag. Keita en Mane bijv. hebben ze bij Istres en Metz opgepikt, voor een habbekrats. Die maakten vlieguren in Salzburg en gingen daarna naar Leipzig. En daarna voor enorm veel geld naar Engeland.

Upamecano gaat binnenkort naar de Europese top, die komt van Valenciennes. Haidara, Werner, Forsberg, Poulsen, Konaté: scouting is blijkbaar een vak. En bij Red Bull hebben ze blijkbaar zeer goede scouts.

Dus als die Lainez door Red Bull positief is gescout, dan is dat een pré.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jan 10, 2019 8:44 am

wimpey schreef:Ze scouten blijkbaar zeer goed, pikken talent jong op en gaan er mee aan de slag. Keita en Mane bijv. hebben ze bij Istres en Metz opgepikt, voor een habbekrats. Die maakten vlieguren in Salzburg en gingen daarna naar Leipzig. En daarna voor enorm veel geld naar Engeland.
Sadio Mané heeft nooit voor Leipzig gespeeld, die is van Salzburg rechtstreeks naar Southampton gegaan.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 10, 2019 8:49 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Ze scouten blijkbaar zeer goed, pikken talent jong op en gaan er mee aan de slag. Keita en Mane bijv. hebben ze bij Istres en Metz opgepikt, voor een habbekrats. Die maakten vlieguren in Salzburg en gingen daarna naar Leipzig. En daarna voor enorm veel geld naar Engeland.
Sadio Mané heeft nooit voor Leipzig gespeeld, die is van Salzburg rechtstreeks naar Southampton gegaan.
You're right. Gemene deler is Red Bull. Vraag is of Leipzig überhaupt al in de BuLi speelde toen Mane naar Southampton ging... Zou ik moeten opzoeken...

Slim beleid: rijpen bij Salzburg, daarna naar Leipzig. Ze dekken 'the Americas' af qua talent middels RB New York. Van die club heeft Leipzig er net een paar naar Duitsland gehaald.

Plaats reactie