Geloof al die verhalen op internet niet, kijk naar de feiten. Een topverdediger van 25 die mislukt is bij Murcia en daarom nog/weer in Argentinië speelt?

Moderator: mods
Geloof al die verhalen op internet niet, kijk naar de feiten. Een topverdediger van 25 die mislukt is bij Murcia en daarom nog/weer in Argentinië speelt?
Mr. Ajax schreef:Ik heb het nergens over de supporters van Independiente en over wat wel of niet hun probleem is, joey...Yopii schreef:O ja? In mijn herinnering waren de supporters van Independiente vooral teleurgesteld dat Tagliafico vertrok. Waarom zouden ze zich druk maken over de vraag of die jongen nog beter wordt? Dat is toch hun probleem niet?![]()
De geluiden vanuit Argentinie waren vooral die van verbazing dat Ajax hem ophaalt, want het was toch niet zoveel bijzonders.
Nico is me toch een baas!Mr. Ajax schreef:Overigens kwam ik daar net deze tegen van ene Yopi:
Beetje een wildebras; genre Gabri. Populair bij de supporters maar natuurlijk geen top.Lionel schreef:Nico is me toch een baas!Mr. Ajax schreef:Overigens kwam ik daar net deze tegen van ene Yopi:
Hij mist snelheid anders zou hij nog veel verder komen dan Ajax.columbus schreef:Hij is niet voor niets aanvoerder van het Argentijnse elftal...
Tagliafico gewoon meer dan een prima speler voor Ajax, staat zijn mannetje en is gewoon niet weg te denken uit de huidige basis.
Beetje zuur, Johnk. Als Nico al geen topper is voor Ajax, wie dan wel eigenlijk?!Jöhnk schreef:
Beetje een wildebras; genre Gabri. Populair bij de supporters maar natuurlijk geen top.
Sinkgraven...De Dominee schreef:Beetje zuur, Johnk. Als Nico al geen topper is voor Ajax, wie dan wel eigenlijk?!Jöhnk schreef:
Beetje een wildebras; genre Gabri. Populair bij de supporters maar natuurlijk geen top.
Niet elke speler die er altijd vol voor gaat is een blinde draver, Johnk. Nico speelt dit seizoen vrijwel foutloos in zowel verdedigend als aanvallend opzicht - en zowel in de eredivisie als Europees. Het is een slimme speler die technisch ook goed onderlegd is en paardenlongen heeft. Staat sowieso in de top 5 aankopen van de afgelopen 20 jaar.Jöhnk schreef:
Mr. Ajax schreef:Niet elke speler die er altijd vol voor gaat is een blinde draver, Johnk. Nico speelt dit seizoen vrijwel foutloos in zowel verdedigend als aanvallend opzicht - en zowel in de eredivisie als Europees. Het is een slimme speler die technisch ook goed onderlegd is en paardenlongen heeft. Staat sowieso in de top 5 aankopen van de afgelopen 20 jaar.Jöhnk schreef:
We mogen zeer blij zijn als hij volgend seizoen nog bij ons speelt.
LucaS schreef:Die penalty waar de bayernspeler al viel voor iemand hem geraakt had?
Die dingen zijn wel heel erg schadelijk en gevaarlijk voor de toekomst van het voetbal.De Dominee schreef:Die, denk ik ja. Dezelfde waar de scheids al floot voordat de Bayern speler viel.
Overmars polst Vertonghen en Alderweireld
Met Delay Blind en Dusan Tadic haalde Ajax afgelopen zomer twee ervaren krachten uit de Premier League terug naar de eredivisie. Die deals pakten uitstekend uit voor de huidige nummer 2 van Nederland, die voor het eerst in lange tijd weer eens Europees overwinterde. ,,Ik hoop dat we er weer zo eentje kunnen toevoegen", zegt Marc Overmars tegen Ajax TV.
Toby Alderweireld en Jan Vertonghen zijn twee van die kandidaten. ,,Ik lees altijd: Alderweireld wil terug, Vertonghen wil terug. Maar dan heb ik wel graag dat ze dat doen wanneer ze nog fit en hongerig naar succes zijn’, zegt Overmars, die toegeeft de verdedigers van Tottenham Hotspur al over een terugkeer heeft gepolst. ,,Of we contact met ze hebben? Dat gebeurt zeker, ja. Maar er is nog niets toegezegd.”
Vertonghen (31) staat nog tot medio 2020 onder contract in Londen. De optie in het contract van Alderweireld (29) wordt komende week zeer waarschijnlijk gelicht, waardoor ook hij nog anderhalf jaar onder contract staat.
AD.nl
Wil Ajax overleven, dan moet ze zorgen dat hun 'markt' groter wordt. De ruimte daarvoor ligt in Europa. Als ze zich niet in de Super League weten te wurmen, dan toch misschien in een divisie daaronder. Om daar te komen zal wel de transitie naar een hoger salarishuis moeten worden gemaakt. Dat vergt een goede balans tussen investeren en prudent financieel beleid.Lionel schreef:Wat is er mis met er eentje vier miljoen salaris geven? Je ontvangt straks 200 miljoen. Je weet wat je in huis haalt met ze.