Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

999

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » wo dec 19, 2018 12:13 pm

Eigenlijk boeit het ons toch ook niet welke club De Ligt, de Jong gaan kiezen, behalve dan hoeveel ze kunnen betalen.Na AJAX gun ik ze een mooie carriere , meer niet.
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo dec 19, 2018 1:44 pm

999 schreef:Eigenlijk boeit het ons toch ook niet welke club De Ligt, de Jong gaan kiezen, behalve dan hoeveel ze kunnen betalen.

Het is trouwens niet uit te sluiten dat Frenkie de Jong en zijn zaakwaarnemer PSG bij de kloten hebben gepakt.
Men heeft zich met Maxwell en die andere geld smijter van PSG wel op een heel prominente plek laten fotograferen.

Wie weet flikken ze die poenapen een streek en alleen een bericht aan de wereld: "kijk: deze gasten hadden mij al willen kopen voor 75 miljoen, maar zie eerst nog maar dat 't je lukt". :smallgrin.gif:

Mano

Bericht door Mano » do dec 20, 2018 9:04 am

Yopii schreef: Als ik, schertsenderwijs gesproken, de gemoedstoestand van onze supportersschare zou moeten analyseren, zou ik zeggen: manisch depressief.

Driekwart jaar geleden stond ik bijna alleen in mijn mening dat er genoeg talent in de selectie van Ajax zat. Iedereen was toen kut, Ziyech voorop.
Nu zijn de supporters collectief hyper. Over Madrid lopen we wel even heen, sterker nog, we hoeven voor niemand onder te doen! We kopen half Mexico en heel Brazilië leeg. Alle grote talenten naar Ajax! Wij hebben geld, de rest heeft niets! Kampioen worden we sowieso, sterker nog, we zetten PSV en F. definitief op grote achterstand. WZAWZDB! :blub.gif: :blub.gif: :blub.gif: :blub.gif: :blub.gif: :blub.gif: :hypocrite.gif: :hypocrite.gif: :hypocrite.gif: :hypocrite.gif:
Dat deel ben ik met je eens. We zijn er nog lang niet. PSV staat gewoon nog steeds eerste en de CL winnen is een utopie. Ik geloof wel in stunten tegen Madrid maar dan is het oprecht 'stunten'. En die definitie is: de kans is klein.
Ik geloof wel dat als je 5 jaar de CL weet te halen. je financieel helemaal los bent van PSV en Feyenoord.
Dan moet je met een zorgvuldig beleid het goed gebruiken en kan je wel een klein gat slaan met de rest.
In zo'n zorgvuldig beleid zit wel een factor 'geluk'. Talent is talent en niet iedereen pakt door. Neem Dolberg, 2 seizoenen geleden was hij een toekomstige wereldspits, nu een schim van toen. Gaat hij het tij keren of via de achterdeur eruit? Deze laatste stap is niet aan Ajax maar aan Dolberg zelf om te nemen.
Daarom moet je echt een dozijn talenten hebben, wil je er 2 door laten stromen.

Kortom, ik ben bang voor de spreekwoordelijke kous op de kop. Dat straks Madrid een beetje blijkt te kunnen ballen, dat PSV gewoon blijft winnen en kampioen wordt, dat de CL bereiken daardoor best lastig wordt, dat al die spelers toch niet de nieuwe Jaap Stam of Messi zijn, maar gewoon de nieuwe Orejuela en Younes... Goed mogelijk allemaal, het een of het ander is zelfs waarschijnlijk.
dit is een mogelijke scenario.
Als jij een antwoord hebt op de Messi/Youness vraag, dan ben jij 100 miljoen waard.
Mijn idee: geniet van het moment en blijf kritisch! Verwacht niet het onmogelijke, want zoveel is er niet zeker in het voetbal.
Wat Ajax betreft, dat moet zijn plaats kennen in de voetbalpiramide en niet geforceerd willen aansluiten bij tien keer zo rijke clubs. Dat is de kortste weg naar misère.
Ik denk dat het voornamelijk de supporters zijn die dit denken en niet bestuur Ajax.
Over Lainez gesproken: de president van America verklaarde gisteravond om 7 uur lokale tijd dat er nog geen formeel bod was gedaan op de speler.

https://americamonumental.bolavip.com/l ... -0040.html

Ze zouden hem graag nog tot de zomer willen houden. Dat lijkt me een goed idee, want die jongen komt voorlopig toch niet aan de bak bij Ajax.
goed zo! niet over 1 nacht ijs. Die andere clubs die interesse hebben, kan ook stemmingmakerij zijn.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 20, 2018 9:46 am

Ik zou hem juist meteen hierheen halen. Laat die jongen lekker wennen. Straks is hij de vervanger van een basisspeler en heb je ook meteen verwachtingen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » do dec 20, 2018 12:32 pm

Lionel, die jongen speelt daar voor tienduizenden mensen. Dat is iets anders dan JA op maandagavond.
We zijn er nog lang niet. PSV staat gewoon nog steeds eerste en de CL winnen is een utopie. Ik geloof wel in stunten tegen Madrid maar dan is het oprecht 'stunten'. En die definitie is: de kans is klein.
Exact, Mano. Die kans is klein, zeg maar miniem. Je ziet 'm al aankomen: leuk voetballen, maar Madrid straft de foutjes van Ajax genadeloos af. Kansloos eruit, en de commentatoren zullen over elkaar rollen om onze spelers te slachten. Dan is de sfeer onder de supporters meteen weer beneden Amsterdams Peil, zeker als de CL veel kracht en daardoor punten kost in de competitie.

Ook lekker handig trouwens om RM te prikkelen door in de pers te roepen dat 'we best kans hebben' omdat 'Madrid op dit moment er niet veel van bakt'. Leuke kleedkamerteksten. Wedden dat de grote jongens van Madrid die blagen van Ajax straks een lesje willen leren?

Ik hoop natuurlijk dat het anders loopt, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet in. Tegen Bayern kon Ajax het uiteindelijk ook niet afmaken. Het spel zag er leuk uit, maar Bayern kreeg in de JC-Arena veel te veel kansen. Geef die ook weg tegen RM en het wordt een afgang.

Maar...Ajax kan best aardig voetballen, het heeft aardige spelers. Niets om je voor te schamen.
Ik geloof wel dat als je 5 jaar de CL weet te halen. je financieel helemaal los bent van PSV en Feyenoord.
Eerst maar eens proberen om volgend seizoen de CL te halen.
Door de leegloop begint Ajax dan met een nieuw team, en de kans is aanzienlijk dat het vroeg moet instromen. Het afgelopen decennium was plaatsing niet vanzelfsprekend, dus laten we er niet vanuit gaan dat het vanaf nu een eitje is.
Er zal ook meer druk op staan: dit seizoen waren we al blij dat Ajax de poulefase bereikte. Volgend seizoen is dat een must, anders zit je meteen met een kater.

Dan moet je met een zorgvuldig beleid het goed gebruiken en kan je wel een klein gat slaan met de rest.
In zo'n zorgvuldig beleid zit wel een factor 'geluk'. Talent is talent en niet iedereen pakt door.
Die factor 'geluk' inderdaad. Je kunt het toeval niet uitsluiten. Voetbal is een en al toeval.
Vlak niet uit dat PSV ook gaat cashen. Lozano en Bergwijn zullen wel vertrekken voor veel geld.
PSV heeft een beter track record als het erop aankomt een team neer te zetten dat in Nederland de titel kan pakken. Daar kunnen we niet omheen.
Daarom moet je echt een dozijn talenten hebben, wil je er 2 door laten stromen.
Dat is toch veel te duur?
Neem Lainez, hij kan ook naar Roma en OL. Ajax zal flink moeten dokken om hem te halen: 12 miljoen euro (naar verluidt) + een marktconform salaris. Een paar van die jongens en het geld is snel op. Garanties dat hij en anderen het gaan maken en jaarlijks zorgen voor CL-voetbal heb je niet.
Sommige jonge voetballers zijn zo goed dat het risico klein is, maar die categorie komt niet naar Ajax.

Mijns inziens heeft wat ik hierboven betoog niets met piskijken te maken, het is gewoon de realiteit. Beter om in de buurt van de aarde te blijven. Anderhalf jaar geleden zouden we MU ook wel even verslaan, weet je nog? Dat liep even anders.

Mano

Bericht door Mano » do dec 20, 2018 1:06 pm

Yopii schreef: Ook lekker handig trouwens om RM te prikkelen door in de pers te roepen dat 'we best kans hebben' omdat 'Madrid op dit moment er niet veel van bakt'. Leuke kleedkamerteksten. Wedden dat de grote jongens van Madrid die blagen van Ajax straks een lesje willen leren?
je moet natuurlijk doen alsof je never nooit kan winnen. In slaap sussen die handel.
Net als Schone voor PSV - Ajax die heel mans zegt dat we gaan winnen. Ze snappen niet zo goed wat Amsterdamse branie is en wanneer het gepast en ongepast is.
Dat is toch veel te duur?
Neem Lainez, hij kan ook naar Roma en OL. Ajax zal flink moeten dokken om hem te halen: 12 miljoen euro (naar verluidt) + een marktconform salaris.

je hoeft echt geen dozijn van dat soort spelers op te halen maar 1 à 2 is mogelijk.
voeg daar 5 eigen jeugd bij en 5 'goedkope' buitenlanders en je hebt 12 talenten.
daar zullen er echt wel 2 uit rollen die Ajax 1 kan gebruiken.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » do dec 20, 2018 1:13 pm

Yopii schreef:at is toch veel te duur?
Neem Lainez, hij kan ook naar Roma en OL. Ajax zal flink moeten dokken om hem te halen: 12 miljoen euro (naar verluidt) + een marktconform salaris. Een paar van die jongens en het geld is snel op. Garanties dat hij en anderen het gaan maken en jaarlijks zorgen voor CL-voetbal heb je niet.
Sommige jonge voetballers zijn zo goed dat het risico klein is, maar die categorie komt niet naar Ajax.
neem Neres, heeft ook iets van 12mio gekost.
Prima aanwinst en op de vleugels hebben we op dit moment niets beters lopen dan Neres.
is het de nieuwe Messi? Nee! Is ie magistraal? Nee!
is hij goed genoeg voor Ajax? Ja! Levert hij zijn geld op? Ja, nu (door assists/goals) en later (verkoop)

Orejuela kostte de helft, Cassierra kostte de helft
ik heb wel het idee dat als je 1 gradatie hoger scout, je minder vaak 'mis' scout. (er is nooit een 0% foutmarge)
Zo en zo voor het niveau eredivisie en daarmee kan je dan wel zorgen dat je vaker kampioen wordt en/of CL speelt.

Yopii

Bericht door Yopii » do dec 20, 2018 1:16 pm

Of die dure spelers worden het juist niet. :smallgrin.gif:

Keuzes moeten wel afhangen van sportieve overwegingen. Spelers van meer dan tien miljoen zet je niet zomaar op de tribune.

Overigens, ik heb niet kunnen vinden dat OL (belangstelling van een paar maanden terug) en Roma (idem) op dit moment Lainez zouden willen halen. De Franse, respectievelijk Italiaanse pers meldt hier voor zover ik weet niets over. Misschien hoopt C. America dat deze clubs zich opnieuw melden?

Eerder werd Roma in Italië heel stellig gelinkt aan Lainez, mede doordat de zoon van Capello (Pierfillipo) de manager zou zijn van die jongen??? (Weet niet of dit klopt.)
OCCHI IN MESSICO - Per il prossimo mercato invernale la Roma avrà a disposizione due caselle libere per acquisti extracomunitari. Una di queste potrebbe essere occupata da un talento del Club America, il 18enne messicano Diego Lainez. Soprannominato in patria "el Messi de Coapa", è una seconda punta dotata di un gran sinistro che in questa stagione ha già fruttato due gol e un assist in 10 presenze. La valutazione fatta dal club latinoamericano si aggira attorno ai 20 milioni, troppi forse per la Roma, che proverà comunque a trattare. Monchi lo segue e ha già avuto contatti con il suo agente, Pierfilippo Capello, figlio di un certo Fabio che a Roma conoscono bene.
calciomercato

20 miljoen? :biggrin.gif:

Mano

Bericht door Mano » do dec 20, 2018 4:27 pm

Yopii schreef:Of die dure spelers worden het juist niet. :smallgrin.gif:
Ja maar zo is het glas altijd half vol. Als het talentje een aanvulling lijkt op je spelers groep, moet je het gokken.

Keuzes moeten wel afhangen van sportieve overwegingen. Spelers van meer dan tien miljoen zet je niet zomaar op de tribune.
Ik denk dat zo'n speler ook prima meteen mee kan komen in de eredivisie.
Overigens, ik heb niet kunnen vinden dat OL (belangstelling van een paar maanden terug) en Roma (idem) op dit moment Lainez zouden willen halen. De Franse, respectievelijk Italiaanse pers meldt hier voor zover ik weet niets over. Misschien hoopt C. America dat deze clubs zich opnieuw melden?

Eerder werd Roma in Italië heel stellig gelinkt aan Lainez, mede doordat de zoon van Capello (Pierfillipo) de manager zou zijn van die jongen??? (Weet niet of dit klopt.)
OCCHI IN MESSICO - Per il prossimo mercato invernale la Roma avrà a disposizione due caselle libere per acquisti extracomunitari. Una di queste potrebbe essere occupata da un talento del Club America, il 18enne messicano Diego Lainez. Soprannominato in patria "el Messi de Coapa", è una seconda punta dotata di un gran sinistro che in questa stagione ha già fruttato due gol e un assist in 10 presenze. La valutazione fatta dal club latinoamericano si aggira attorno ai 20 milioni, troppi forse per la Roma, che proverà comunque a trattare. Monchi lo segue e ha già avuto contatti con il suo agente, Pierfilippo Capello, figlio di un certo Fabio che a Roma conoscono bene.
calciomercato

20 miljoen? :biggrin.gif:
[/quote]

Denk dat de Mexicanen oud nieuws gebruiken om A) iedereen weer wakker te schudden en B) vraagprijs op te drijven.

Yopii

Bericht door Yopii » do dec 20, 2018 6:41 pm

Dat denk ik ook. Maar de zaak is blijkbaar bijna rond:

https://twitter.com/chato_jc/status/1075796765121617922

Maar je weet nooit wat er gebeurt als een rijkere club er tussendoor komt fietsen. Zie Richarlison.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do dec 20, 2018 11:35 pm

Even afwachten inderdaad.

Als hij net zo goed in het pulletje valt als Neres, dan zijn we spekkoper. Vooralsnog geef ik Veldmate het voordeel van de twijfel.

Hoe dan ook, ben ik blij dat ze bij Ajax eindelijk zijn gaan inzien dat een deel van het kapitaal op het veld hoort te staan, en dat kosten voor de baat uitgaan. Liever nu toeslaan en anticiperen op vertrekkende sterkhouders, dan eind augustus reageren met noodverbanden.
Ajax!

wimpey

Bericht door wimpey » vr dec 21, 2018 9:07 am

Giacomo Puccini schreef: Als hij net zo goed in het pulletje valt als Neres, dan zijn we spekkoper. Vooralsnog geef ik Veldmate het voordeel van de twijfel.
Neres is veel ups en downs voor hetgeen ie gekost heeft. Geen onbetwist basisspeler.

Ajax (Veldmate) zal kritischer moeten zijn. Tel eens op wat Cassierra, Orejuela, Kristensen, Johnsen e.c. de club gekost hebben. Dat niveau leidt je zelf ook wel op, toch?!

Voor dergelijke investeringen kun je idealiter één topper kopen.

Mano

Bericht door Mano » vr dec 21, 2018 9:07 am

Yopii schreef:Dat denk ik ook. Maar de zaak is blijkbaar bijna rond:

https://twitter.com/chato_jc/status/1075796765121617922

Maar je weet nooit wat er gebeurt als een rijkere club er tussendoor komt fietsen. Zie Richarlison.

maar zonder gein, hij lijkt wel de juiste ingrediënten te bezitten.
Alleen voor hem geldt hetzelfde, de laatste stap, van talent naar sterkhouder is aan hem zelf.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr dec 21, 2018 10:04 am

Iedereen die dat afschuwelijk woord "sterkhouder" of "loopactie" gebruikt moeten ze elke keer een weekban geven. :1evil.gif:
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr dec 21, 2018 10:49 am

Giacomo Puccini schreef:
Als hij net zo goed in het pulletje valt als Neres, dan zijn we spekkoper. Vooralsnog geef ik Veldmate het voordeel van de twijfel.
We mogen inderdaad hopen dat ie het beter dan Neres zal gaan doen. Neres heeft vorig jaar goede stats gehaald, maar ik vind hem inmiddels en beetje stilstaan in zijn ontwikkeling en hij is dit seizoen ook geen onbetwiste basisspeler , zoals wimpey terecht opmerkt. Leuke speler die ik er zeker graag bij heb op het moment, maar als je weer zo'n jonge talent gaan halen voor een soortgelijk bedrag moet je de lat iets hoger leggen, vind ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

elliquido

Bericht door elliquido » vr dec 21, 2018 11:21 am

InnerHarbour schreef:Iedereen die dat afschuwelijk woord "sterkhouder" of "loopactie" gebruikt moeten ze elke keer een weekban geven. :1evil.gif:
Hetzelfde voor scherp beginnen, 4e rangs, manwijf, geen helden en ijselmeervogels (indien het geen wedstrijd van ijselmeervogels betreft) :drecul.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr dec 21, 2018 12:13 pm

Ik vind Neres toch wel degelijk 1 van de 12 basisspelers, net als Dolberg, Van de Beek en Schöne. Ik vind hem ook prima presteren en met zijn rendement is niks mis. Dat hij af en toe ernaast staat zegt vooral wat over de sterkte van de Ajax selectie. 12 Basisspelers is overigens geen overbodige luxe, er zouden nog wel wat spelers bij mogen die niet meteen een verzwakking zijn als ze erin komen.
Ajax!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr dec 21, 2018 12:32 pm

Neres heeft gewoon de ‘pech’ dat Ziyech is gebleven. Ik vind hem nog steeds ons grootste aanvallende talent. Moet zijn momenten pakken op een mindere positie en volgend jaar vlammen vanaf rechts.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii

Bericht door Yopii » vr dec 21, 2018 12:39 pm

wimpey schreef: Ajax (Veldmate) zal kritischer moeten zijn. Tel eens op wat Cassierra, Orejuela, Kristensen, Johnsen e.c. de club gekost hebben. Dat niveau leidt je zelf ook wel op, toch?!
Zeker. Mazraoui.
Die jongens zijn veel slechter dan Nous.
Voor elk van die andere spelers loopt binnen Ajax ook een alternatief van hetzelfde niveau rond. Geen top misschien, maar dat zijn deze aankopen ook niet.

Voor dergelijke investeringen kun je idealiter één topper kopen.
Dat stond ook in het plan-Cruijff: af en toe geld neerleggen voor een directe versterking.
Dat kan natuurlijk niet als je tegelijkertijd een scheepslading breedteaankopen haalt.

Lainez schijnt bijna binnen te zijn. Dat wordt dus een grote aankoop. We mogen hopen dat hij werkelijk iets bijzonders is, want gezien zijn transfersom mág hij dus niet mislukken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr dec 21, 2018 1:28 pm

Yopii schreef:
wimpey schreef: Ajax (Veldmate) zal kritischer moeten zijn. Tel eens op wat Cassierra, Orejuela, Kristensen, Johnsen e.c. de club gekost hebben. Dat niveau leidt je zelf ook wel op, toch?!
Zeker. Mazraoui.
Die jongens zijn veel slechter dan Nous.
Dat is waar.

Yopii schreef:Voor dergelijke investeringen kun je idealiter één topper kopen.

Dat stond ook in het plan-Cruijff: af en toe geld neerleggen voor een directe versterking.
Dat kan natuurlijk niet als je tegelijkertijd een scheepslading breedteaankopen haalt.
Dat kan wel én én.
Want als je zelfopgeleidde spelers een stuk beter zijn, dan spelen die gewoon. Dat blijkt toch elke keer?

Wie zitten Orejuela, Cassierra en Bandé dan nu in de weg? Ze spelen toch helemaal niet? :confused.gif: Hooguit is het niveau op de training wel ff iets hoger geworden, want met alleen Jurgen Ekkelenkamp, Teun Bijleveld, Noa Lang en Dani de Wit red je de stap naar CL niveau niet.
Laatst gewijzigd door Cruijff op vr dec 21, 2018 1:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr dec 21, 2018 1:28 pm

Giacomo Puccini schreef:Ik vind Neres toch wel degelijk 1 van de 12 basisspelers, net als Dolberg, Van de Beek en Schöne. Ik vind hem ook prima presteren en met zijn rendement is niks mis. Dat hij af en toe ernaast staat zegt vooral wat over de sterkte van de Ajax selectie. 12 Basisspelers is overigens geen overbodige luxe, er zouden nog wel wat spelers bij mogen die niet meteen een verzwakking zijn als ze erin komen.
Dat hij '1 van de 12 basisspelers' is bevestigt toch dat ie geen onbetwiste basisspeler is? Dat zijn Onana, De Ligt, Frenkie, en Mazraoui - allemaal jongens van zijn leeftijd of zelfs jonger - wel.

Met het dikgedrukte ben ik het 100% eens. Voor wat Neres betreft - nogmaals, ik vind hem een goede aankoop die zeker wat toevoegt, alleen is het geen absolute topper. Verre van zelfs, in mijn ogen. Aardige speler, maar hij staat nu dus stil in zijn ontwikkeling en vooralsnog zie ik hem de top niet halen. Hij is vaak veel te passief of rommelig in zijn (loop)acties, haalt vaak de tempo uit een aanval door terug of breed te spelen, zoekt zijn man een stuk minder op in vergelijking met vorig seizoen en is tactisch ook geen wonder. Wellicht dat het aan een gebrek aan zelfvertrouwen ligt nu hij dit seizoen niet meer vast in de basis staat, maar dat hoort er ook bij. Ik blijf natuurlijk wel met iedereen meehopen dat ie het weer oppakt hoor.
Ajaciedjuh schreef: Moet zijn momenten pakken op een mindere positie en volgend jaar vlammen vanaf rechts.
Hij heeft ook dit seizoen vaak genoeg vanaf rechts danwel in een vrije rol mogen spelen. Het is gewoon minder dan vorig seizoen, zo eerlijk moeten we ook zijn.

Yopii

Bericht door Yopii » wo dec 26, 2018 4:51 pm

Groot gat tussen vraag en aanbod: America wil 12 miljoen voor Lainez, Ajax gaat vooralsnog niet verder dan 8.

https://twitter.com/record_mexico/statu ... 2590855172

Let op de commentaren: zelfs de supporters van die club vinden 12 miljoen te veel.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo dec 26, 2018 6:10 pm

Yopii schreef:Groot gat tussen vraag en aanbod: America wil 12 miljoen voor Lainez, Ajax gaat vooralsnog niet verder dan 8.

https://twitter.com/record_mexico/statu ... 2590855172

Let op de commentaren: zelfs de supporters van die club vinden 12 miljoen te veel.
Vind ik niet eens zo'n groot gat. Zal wel 10,5 + bonussen worden ofzo. Het gaat volgens mij overigens om dollars. Maar als het om Ajax-spelers gaat heb jij het toch altijd over de wil van de speler in kwestie die uiteindelijk bepaalt? Waarom zou dat hier anders zijn, als de speler daadwerkelijk zijn zinnen op Ajax heeft gezet?

En wat die commentaren betreft - hetzelfde werd over Nico geroepen in binnen- en buitenland. Nico was zelfs al 'een stuk ouder' en zou dus ook niet meer beter worden en bla bla bla.

Yopii

Bericht door Yopii » do dec 27, 2018 11:50 am

O ja? In mijn herinnering waren de supporters van Independiente vooral teleurgesteld dat Tagliafico vertrok. Waarom zouden ze zich druk maken over de vraag of die jongen nog beter wordt? Dat is toch hun probleem niet? :confused.gif:

De speler zou altijd het laatste woord moeten hebben, want het is zijn carrière. Het is principieel fout iemand te dwingen naar een club te gaan waar hij niet heen wil. Helaas - en jij weet dat ook - gebeurt dat wel, zeker in Zuid-Amerika. Geen idee hoe het Lainez zit, of het in Mexico anders is, wie zijn agent is en hoe zijn zaken geregeld zijn. Laten we hopen dat hij zijn eigen keuzes maakt.

Het kan zomaar zijn dat América wacht en wacht en wacht - hoopt op een rijkere club die lucht heeft gekregen van de nog niet beklonken deal met Ajax en ertussen springt. En wie weet maakt het die jongen weinig uit of kiest hij gewoon voor het beste contract -dat waarschijnlijk niet van Ajax komt op het moment dat clubs uit grote(re) competities belangstelling tonen. Dat hij nú naar Ajax wil (naar verluidt) betekent natuurlijk niet dat hij dat nog steeds wil op het moment dat bijvoorbeeld Lyon of Roma zich meldt.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do dec 27, 2018 2:24 pm

Yopii schreef:O ja? In mijn herinnering waren de supporters van Independiente vooral teleurgesteld dat Tagliafico vertrok. Waarom zouden ze zich druk maken over de vraag of die jongen nog beter wordt? Dat is toch hun probleem niet? :confused.gif:

Ik heb het nergens over de supporters van Independiente en over wat wel of niet hun probleem is, joey...

De geluiden vanuit Argentinie waren vooral die van verbazing dat Ajax hem ophaalt, want het was toch niet zoveel bijzonders.

Plaats reactie