Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jinne
Site Admin

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jinne » do aug 30, 2018 12:05 pm

No thanks. Prutser die getatoeëerde boer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 30, 2018 12:08 pm

Meneer zit alweer op de tribune bij Brighton? Doe maar niet. Als het dan uit Engeland moet komen zie ik liever Janssen. Dat is ook geen top maar voor in Nederland wel een prima spits.
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » do aug 30, 2018 12:14 pm

wimpey schreef:Kreeg net een appie van een vriendje. Zaakwaarnemer van Locadia is gepolst v.w.b. huur. :kots:

Matige speler en nog slechtere tats. Die geborneerde idioot wil ik echt niet in Ajax-shirt zien.
Huh? Echt waar? :excited.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 30, 2018 12:46 pm

Dan wil Ajax toch een spits huren blijkbaar, lijkt me ook een prima tussenoplossing aangezien je straks weer Bande en Dolberg hebt maar a.u,b, geen Locadia.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do aug 30, 2018 12:49 pm

Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef:Kreeg net een appie van een vriendje. Zaakwaarnemer van Locadia is gepolst v.w.b. huur. :kots:

Matige speler en nog slechtere tats. Die geborneerde idioot wil ik echt niet in Ajax-shirt zien.

En nog slechtere stats ook. Die gozer wil ik nooit in de buurt van de Arena zien.
Bij zijn laatste bezoek aan de Arena botste hij tegen een 18-jarige jongen op, moest letterlijk huilen en ging met een brancard van het veld. :aai.gif:

De Dominee

Bericht door De Dominee » do aug 30, 2018 2:30 pm

Fuck dat is geen goed nieuws inderdaad. Ajax dus wel actief op zoek.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do aug 30, 2018 2:48 pm

De Dominee schreef:

Fuck dat is geen goed nieuws inderdaad. Ajax dus wel actief op zoek.
Nu betekent het overigens niet automatisch dat als Overmars of iemand anders informeert bij een speler dat hij dan ook nr 1 of zelfs top 3 keus van 't lijstje is...

elliquido

Bericht door elliquido » do aug 30, 2018 7:03 pm

Zou ik absoluut een aanwinst vinden
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

columbus

Bericht door columbus » do aug 30, 2018 7:31 pm

Het proeft toch een beetje als paniekvoetbal... Waarom in godsnaam een spits halen? Dolberg is met een paar weken wel fit, met een Huntelaar er bij heb een prima backup in huis. Bandé is straks ook wel weer fit. En tegen de ‘kleintjes’ kan je Sierhuis nog wel inzetten...

Houd lekker de centen in huis ipv nu, op het laatste moment, een dwarrel huren

Sandro

Bericht door Sandro » do aug 30, 2018 7:35 pm

Ik zou geen spits halen. Of je moet, nu je CL gehaald hebt, een échte aanwinst over de streep kunnen trekken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

elliquido

Bericht door elliquido » do aug 30, 2018 7:43 pm

columbus schreef:Het proeft toch een beetje als paniekvoetbal... Waarom in godsnaam een spits halen? Dolberg is met een paar weken wel fit, met een Huntelaar er bij heb een prima backup in huis. Bandé is straks ook wel weer fit. En tegen de ‘kleintjes’ kan je Sierhuis nog wel inzetten...

Dolberg traint weer mee, maar is verre van wedstrijdfit. Kjh trekt dit niet een seizoen lang en met sierhuis heb je geen serieus alternatief, bande is na de winter terug en dan moeten we het nog maar zien...
Ergo. We hebben echt een spits nodig

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 30, 2018 7:50 pm

TH: ee komen geen spelers meer. Opties niet haalbaar: mogen niet weg of te duur (via Telesport).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Sandro

Bericht door Sandro » do aug 30, 2018 7:51 pm

Ajaciedjuh schreef:TH: ee komen geen spelers meer. Opties niet haalbaar: mogen niet weg of te duur (via Telesport).
Ok, als dat zo is dan moet je idd geen spelers meer halen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 30, 2018 7:57 pm

Ajaciedjuh schreef:TH: ee komen geen spelers meer. Opties niet haalbaar: mogen niet weg of te duur (via Telesport).
Lekker dan. Duidelijk dus dat KJH niks mag overkomen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do aug 30, 2018 8:01 pm

columbus schreef:Het proeft toch een beetje als paniekvoetbal... Waarom in godsnaam een spits halen? Dolberg is met een paar weken wel fit, met een Huntelaar er bij heb een prima backup in huis. Bandé is straks ook wel weer fit. En tegen de ‘kleintjes’ kan je Sierhuis nog wel inzetten...

Hoe weet jij wanneer Dolberg weer fit is? En hoe lang blijft ie dan fit? Wat voor niveau zal ie dan halen? Zijn laatste goede wedstrijd dateert volgens mij van zo'n anderhalf jaar geleden (!)...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

columbus

Bericht door columbus » do aug 30, 2018 8:26 pm

Hij traint toch alweer mee? Dan mag je toch wel hopen dat je met een paar weekjes wel weer op het veld staat.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 30, 2018 9:35 pm

Het probleem is dat hij vorig seizoen eigenlijk een verloren jaar had. En nu mist hij een deel van de voorbereiding. De vraag is dus. Hoe fit is hij straks precies? Haalt hij zijn oude niveau en is hij fit dan hoor je niemand meer over een andere spits. Maar valt het tegen dan is de spoeling ineens dun.

Maar het is goed dat Ajax niet ten koste van alles nog iets gaat doen. Als er geen goede deal haalbaar is dan doe je beter niets. We hebben gewoon een sterke selectie waarmee we kampioen moeten kunnen worden.
Nil volentibus arduum

Mano

Bericht door Mano » vr aug 31, 2018 10:39 am

Dolberg was het laatste half jaar dat hij wel speelde helemaal niet goed.
Ik snap niet zo goed waarom iedereen denkt dat hij de Messiah is.
heeft 6 maanden leuk gebald, rest was matig.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 31, 2018 11:07 am

Hij presteerde inderdaad veel minder. Maar wat hij eerder heeft laten zien was echt wel heel erg goed. Die jongen maakte een paar keer een belangrijk doelpunt vrijwel uit het niets.

Op zich is een terugslag op jonge leeftijd niet zo gek. Wellicht heeft het ook te maken gehad met die blessures. Het was lastig in een goed ritme komen. Nu is hij absoluut een vraagteken. Maar wel een vraagteken waarvan we eerder hebben gezien dat hij genoeg kwaliteit in huis heeft. Was dat niet het geval dan zou het geduld allang op zijn.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » vr aug 31, 2018 11:16 am

Marillion schreef:Hij presteerde inderdaad veel minder. Maar wat hij eerder heeft laten zien was echt wel heel erg goed. Die jongen maakte een paar keer een belangrijk doelpunt vrijwel uit het niets.

Op zich is een terugslag op jonge leeftijd niet zo gek. Wellicht heeft het ook te maken gehad met die blessures. Het was lastig in een goed ritme komen. Nu is hij absoluut een vraagteken. Maar wel een vraagteken waarvan we eerder hebben gezien dat hij genoeg kwaliteit in huis heeft. Was dat niet het geval dan zou het geduld allang op zijn.
Maar je gaat toch niet je aankoopbeleid afstemmen op dat vraagteken? En zeker niet gezien de positie waar hij speelt. Ik vind dat ronduit onprofessioneel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 31, 2018 11:22 am

Vind dat Ajax een groot risico neemt door niks er bij te halen, duidelijk is dat KJH heel moet blijven.

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 31, 2018 11:30 am

brigade zuid schreef:Vind dat Ajax een groot risico neemt door niks er bij te halen, duidelijk is dat KJH heel moet blijven.
Ik zou Neres wel eens in de spits willen zien, met de aangevers Tadic en Ziyech in z'n buurt.

Verder hopen op Dolberg. Begenadigde speler, die ook in de diepte aanspeelbaar is.

Ben allang blij dat Locadia niet komt. Huur van Milik is naar mijn info ook ter sprake gekomen.

elliquido

Bericht door elliquido » vr aug 31, 2018 11:41 am

brigade zuid schreef:Vind dat Ajax een groot risico neemt door niks er bij te halen, duidelijk is dat KJH heel moet blijven.
PSV haalt nog even 2 spelers. Wij lopen weer te kutten met een spitsprobleem welke al 1 maand geleden duidelijk was.

Afgezien van het probleem van buitenspelers die we niet hebben als Neres wegvalt.

Met ons budget kunnen we toch een betere spits halen dan kjh.
Er ligt een unieke kans in deze cl campagne met de daarbij behorende miljoenen. Inclusief een selectie die meer waard wordt.

Zoals Zeux zei. The moment is now,

Koop dan een fucking spits !!!!!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » vr aug 31, 2018 12:00 pm

wimpey schreef:
Ik zou Neres wel eens in de spits willen zien, met de aangevers Tadic en Ziyech in z'n buurt.

Verder hopen op Dolberg. Begenadigde speler, die ook in de diepte aanspeelbaar is.

Ben allang blij dat Locadia niet komt. Huur van Milik is naar mijn info ook ter sprake gekomen.
Als dat de opties waren ben ik blij dat het niet doorgaat.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 31, 2018 12:03 pm

Halen om het halen moesten ze maar niet doen...

Sierhuis, Danilo, De Wit staan ook op de loonlijst he. Net als Johnsen, Cerny, Kühn, etc. Ajax kan niet alles dicht plempen, want dan gaat je rep als 'perspectiefclub voor jeugd' naar de vaantjes.

Als je iemand haalt, dan moet die speler significant beter zijn dan Huntelaar. Én financieel haalbaar zijn. Én moet de afgevende club mee willen werken.

Bovendien: deze groep heeft net met 14 uit 6 CL-voetbal binnen gesleept. Lijkt een eenheid te zijn. Ziyech, De Ligt, FdJ e.c. committen zich. Moet je het risico nemen om de net gecreëerde eenheid (wát een verschil met dat afschuwelijke vorige seizoen!) weer te verstoren met een nieuw gezicht, last-minute?

Plaats reactie