Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Daily Blind
Volgens mij heeft Ajax geen scouting die verder komt dan studio sport rond 7 uur of een toevallig abonnementje (gratis verkregen bij een dvd) bij eredivisie live.
Dus in dat geval zie ik zeker Pranjic graag komen.
Het is toch erg gesteld met dit middenveld? Geen speler die de bal erin kan leggen. En laten we het helemaal niet hebben over het onvermogen met betrekking tot assists, steekpasses, spel verplaatsing en aansluiting.
Dus in dat geval zie ik zeker Pranjic graag komen.
Het is toch erg gesteld met dit middenveld? Geen speler die de bal erin kan leggen. En laten we het helemaal niet hebben over het onvermogen met betrekking tot assists, steekpasses, spel verplaatsing en aansluiting.
- Daily Blind
-
-
Zet er de rekening dan ook bij ... af en toe denk ik wel eens dat de meesten hier denken dat het samenstellen van een elftal net zoiets is als drie bier bestellen in een cafe, en er een paar bierviltjes er onder en klaar is kees ..joey schreef:Ja, zullen we het rijtje even opnoemen? Elia (al weer een beetje uit, volgens mij), Arnautovic, Honda, Beerens. Nog iemand vergeten? Wat denken jullie, hoort Pranjic er ook bij?
Blij met de punten ...
Daar hebben we het al eerder over gehad en ik heb daarvoor argumenten aangedragen, maar dat terzijde.
Vooralsnog speelt Beerens gewoon voor Heerenveen en is hij niet verkocht, dus ook niet aan PSV en al helemaal niet voor de hoofdprijs.
Dat ze interesse hebben in een jeugdspeler die ze enkele jaren geleden hebben verkocht is natuurlijk minder handig, maar jij loopt wel heel erg op de zaken vooruit.
Vooralsnog speelt Beerens gewoon voor Heerenveen en is hij niet verkocht, dus ook niet aan PSV en al helemaal niet voor de hoofdprijs.
Dat ze interesse hebben in een jeugdspeler die ze enkele jaren geleden hebben verkocht is natuurlijk minder handig, maar jij loopt wel heel erg op de zaken vooruit.
Zeker. De kans bestaat dat PSV Beerens niet kan krijgen. Andere clubs hebben meer geld.
Maar ik doel inderdaad op het feit dat Beerens van PSV komt. Zorg voor een terugkoopregeling, zou ik zeggen. Zeker gezien het feit dat Beerens toen hij naar Heerenveen ging al werd beschouwd als een talent.
Maar ik doel inderdaad op het feit dat Beerens van PSV komt. Zorg voor een terugkoopregeling, zou ik zeggen. Zeker gezien het feit dat Beerens toen hij naar Heerenveen ging al werd beschouwd als een talent.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Ja, dat vind ik wel. Maar mijn opmerking was een reactie op deze post.
joey schreef:Nee, maar die spelers heeft Van Basten allemaal nodig om te verdedigen, anders houden we het niet dicht. Op het moment dat Ajax meer naar voren gaat spelen, regent het tegendoelpunten.
I think I lost my fucking headache
We kopen hem later wel voor 20 miljoenDjuricic verkiest Heerenveen boven Ajax
SC Heerenveen heeft zich versterkt met het 17-jarige talent Filip Djuricic. De Servische middenvelder werd ook gevolgd door Ajax en Manchester United, maar SC Heerenveen-directeur Yme Kuiper weet waarom Djuricic voor de Frieze club heeft gekozen. 'Hij weet dat talenten bij ons goed opgevangen worden', aldus Kuiper tegenover Sportweek.
'Filip heeft dezelfde zaakwaarnemer als Miralem Sulejmani. Die wist hem te vertellen dat hij bij ons een prima opleiding krijgt en dat deze club jonge spelers een kans durft te geven', aldus Kuiper.