Speculatie: opvolger Huntelaar?
Moderator: mods
Misschien die Senegalees?
Scouts van Ajax, alsmede Blind, zagen ook Djiby Fall, spits van Odense BK, aan het werk. Dat meldt de Deense krant Fyens Stiftstidende. Fall (23) komt uit Senegal en hij doorliep een deel van de opleiding van het Franse AJ Auxerre. Fall is onlangs uitgeroepen tot de beste speler van de Deense competitie.
De voetballer - 1.86 meter, kopsterk en met een vlammend schot in beide benen - liet in een Senegalese krant zelfs optekenen dat hij Huntelaar vervangt 'als die in de winterstop naar Madrid vertrekt'.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
"AJAX zit achter mij aan"Fall: Ajax er ude efter mig

http://www.fyens.dk/article/1130832:Spo ... -efter-mig
Zo'n jongen zal in ieder geval een stuk voordeliger zijn dan iemand als Berg.
Ik lees dat hij een sterk schot heeft in beide benen. Ik hoop dat hij ook een balletje kan aannemen en vasthouden. Dan is het misschien een optie om hem achter Cvitanich erbij te nemen.
EDIT
In het artikel hebben ze het over 38 miljoen kronen. Als ik het goed heb is dat een kleine 3 miljoen euro.
Ik lees dat hij een sterk schot heeft in beide benen. Ik hoop dat hij ook een balletje kan aannemen en vasthouden. Dan is het misschien een optie om hem achter Cvitanich erbij te nemen.
EDIT
In het artikel hebben ze het over 38 miljoen kronen. Als ik het goed heb is dat een kleine 3 miljoen euro.
Nil volentibus arduum
joey schreef:Mijn eerste indruk: een counterspits. Snel, sterk maar niet bijzonder technisch.
Op basis van deze beelden dan, hoor.
Gaan jullie daarover onderling nog even in discussie?WP_LeGeNd schreef:ziet er een klein beetje traag uit!!!

Het is natuurlijk niet te doen om te scouten met een paar van die fragmenten. Maar laat ik het zo zeggen. Van mij kunnen ze zo'n filmpje niet samenstellen.
Nil volentibus arduum