Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Hier is toch regelmatig gepost dat Ajax transfers helemaal niet verborgen mag houden omdat het een beursgenoteerde onderneming is.
Dat kan betekenen dat er alleen mondelinge overeenkomsten liggen, en die zijn zo gebroken in het voetbal.
Maar Lemic is dus nu volop aan het werk voor Ajax?
En bij Danny Blind krijg ik hetzelfde gevoel als bij Valckx. Ze houden allebei van een drankje, zijn echte clubmensen, hebben geen netwerk en het zijn stromannen zonder eigen mening.
Dat kan betekenen dat er alleen mondelinge overeenkomsten liggen, en die zijn zo gebroken in het voetbal.
Maar Lemic is dus nu volop aan het werk voor Ajax?

En bij Danny Blind krijg ik hetzelfde gevoel als bij Valckx. Ze houden allebei van een drankje, zijn echte clubmensen, hebben geen netwerk en het zijn stromannen zonder eigen mening.
- Cluijffert
De kans bestaat dat Henrique nog 1 jaar aan Ajax wordt uitgeleend.
Maar ja, wat is nou een jaar?
Ik word toch wel onrustig, er moet 1 juli toch écht wat komen. Vooral de verdediging is zwaar onderbezet.
Hele artikel: http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=803El Ajax, que también pujó muy fuerte por su fichaje, estaría encantado en poder contar con el futbolista durante un año.
Maar ja, wat is nou een jaar?

Ik word toch wel onrustig, er moet 1 juli toch écht wat komen. Vooral de verdediging is zwaar onderbezet.

Inderdaad, en daar komt nog bij dat Aegon niet blij zal zijn als alle aandacht uitgaat naar de speler in het shirt in plaats van de naam op het shirt. Ik geloof dus niets van al die verhalen.Harm schreef:Hier is toch regelmatig gepost dat Ajax transfers helemaal niet verborgen mag houden omdat het een beursgenoteerde onderneming is.
Henrique voor een jaar, laat maar zitten.

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Sterker nog, dat wordt dus niets. Deze spelers hebben de afgelopen jaren fout op fout gemaakt.Voetske schreef:Kutseizoen, mwah, maar gerust ben ik er niet op met een achterhoede met Vertonghen, Wiel, Vermaelen, Silva.Jesse schreef:6 of 7 erbij? Jij gaat me toch een kutseizoen tegemoet.
Je hebt toch geen heel seizoen nodig om te zien dat deze achterhoede wel heel magertjes is ?.Thomas schreef:Knap, want Van der Wiel, Silva en Vertonghen hebben pas of nog geen volledig seizoen in Ajax 1 gespeeld. Niet dat het betekent dat ze geen fouten hebben gemaakt of dat dit een verdediging is die voldoet, maar je verliest de realiteit een beetje uit het oog.
Blij met de punten ...
Alsof iemand hier zegt dat er niet dringend versterkingen nodig zijn.Toppie schreef:joey schreef:Ik zie geen sterkhouder in deze verdediging. Laat ik het zo uitdrukken.
Ach Joey de wijsneuzen weten het beter, spreek ze wel over 4 maanden

Ik ging gewoon in op Joey. Die zei dat deze spelers de afgelopen jaren fout op fout hebben gemaakt.Voetske schreef:Je hebt toch geen heel seizoen nodig om te zien dat deze achterhoede wel heel magertjes is ?.Thomas schreef:Knap, want Van der Wiel, Silva en Vertonghen hebben pas of nog geen volledig seizoen in Ajax 1 gespeeld. Niet dat het betekent dat ze geen fouten hebben gemaakt of dat dit een verdediging is die voldoet, maar je verliest de realiteit een beetje uit het oog.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is rampzalig dat we naar alle waarschijnlijkheid maar één versterking krijgen voor deze linie. Een linie die ons al jaren de kop kost, maar Ajax weigert hierin te investeren. Investeren in verdedigers is namelijk een heel vies verschijnsel, zo lijkt het.joey schreef:Ik zie geen sterkhouder in deze verdediging. Laat ik het zo uitdrukken.
Je hebt gelijk, Thomas. Ik had me zo niet moeten uitdrukken. Anders dan: Vermaelen maakt nog altijd veel fouten en is vaak geblesseerd, Vertonghen maakt ook veel fouten, Silva is geen topper en van Van der Wiel mag je niet het heil verwachten, want die jongen komt pas kijken. Ajax heeft zekerheidjes nodig.