Maar ik denk steeds dat er weer een of ander vaag gerucht is opgedoken.

Moderator: mods
Ik ook; vreselijk irritant; vind onbetrouwbaar al erg onbetrouwbaar klinken, als er dan ook nog ouwe wijven spelletjes gespeeld worden word ik helemaal gek!Neefkens schreef:Leuk hoor, dit soort vraagspelletjes...![]()
Maar ik denk steeds dat er weer een of ander vaag gerucht is opgedoken.
'Ajax bekijkt Wanderson'
16 april 2010
Volgens de Zweedse krant Aftonbladet waren scouts van Ajax gisteren aanwezig bij de Zweedse club GAIS. Speciale aandacht zou zijn uitgegaan naar Wanderson do Carmo. Vorig seizoen volgde Ajax de aanvaller ook al geruime tijd. In de winterstop leek hij de overstap naar Feyenoord te maken. De directie van de Rotterdammer blokkeerde echter op het laatste moment die overgang. Zelf wilde Wanderson weinig kwijt over de belangstelling. De spits wordt al een jaar met diverse clubs in verband gebracht. 'Ajax is een hele grote club, maar ik concentreer me alleen op GAIS. Al die verhalen steeds, ik weet er verder weinig over.'
Geld zat immers.brigade zuid schreef:Kopen en een jaartje uitlenen aan Sparta.
En? Is het wat?Enganche schreef:Is overal in Nederland aangeboden, dus de meeste clubs zullen wel een kijkje hebben genomen.
idd, die Bodul is echt helemaal niks he, wat AJAX daar ooit in gezien heeft.Jinne schreef:Dan weten we na dat jaartje Sparta in ieder geval wel zeker dat het niets is (zie Bodul).
brigade zuid schreef:idd, die Bodul is echt helemaal niks he, wat AJAX daar ooit in gezien heeft.Jinne schreef:Dan weten we na dat jaartje Sparta in ieder geval wel zeker dat het niets is (zie Bodul).Heeft die gast ooit al eens een doelpunt gemaakt eigenlijk?
Een soort Obradovic dus...Velibor Vasovic schreef:Speelt over een jaar of 3 a 4 in de top van Europa als hij zich zo ontwikkelt als ik nu inschat.
Feit is wel dat 2 Balkanlanden actief zijn op het WK (Slovenië en Servië).Jöhnk schreef:Worden die Balkan-klanten in de regel niet wat overschat? Zitten goede voetballers tussen hoor, maar qua echte top valt het toch wat tegen.
Dit is afhankelijk van een vertrek van Afellay verwacht ik...die Petrovic schijnt inderdaad een goede speler te zijn, een verdedigende middenvelder. Dus hij kan op Afellay zijn huidige positie spelen.Benji schreef:PSV heeft net een middenvelder gecontracteerd naast de velen die ze er al hebben, lijkt me onwaarschijnlijk dat ze er nóg een gaan aantrekken.
Mijn idee. Noem bijv. eens een speler uit het vml. Joegoslavie die snel is.Jöhnk schreef:Worden die Balkan-klanten in de regel niet wat overschat? Zitten goede voetballers tussen hoor, maar qua echte top valt het toch wat tegen.