Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Ik heb er nog wel heel wat meer, Benji. Van de laatste jaren: Arshavin, Pavlyuchenko, Tymoschuk, Zhirkov, Jô, Olić, Ivanović, Vidić, Sychev, Kerzhakov, Dominguez, Izmailov, Cavenaghi, Smertin, Radoslav Kováč, Marcelo Sosa en Škrtel. Krasić en een aantal Zuid-Amerikanen worden de volgende spelers in dat rijtje. Lijkt me vrij indrukwekkend.
Zeker in vergelijking met wat in Nederland rondloopt.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
In Thomas' rijtje zitten wel een aantal geflopte jongens. Vooral de Russen zelf bakken er over de grens vaak niet zo veel van.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zeker, maar daar ging het niet om. Het ging er om dat de Russische competitie de laatste jaren een prima competitie is gebleken om je in de kijker te spelen bij grotere clubs/competities.Jinne schreef:In Thomas' rijtje zitten wel een aantal geflopte jongens. Vooral de Russen zelf bakken er over de grens vaak niet zo veel van.
PSV daarentegen.... Ik denk dat Robben de laatste was die aan een echt grote club is verkocht.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Niet fair. Ik zie bij het lijstje van Enganche ook genoeg spelers voorbij komen die niet naar de absolute top zijn gegaan. Ergo, Kone en Farfan passen ook prima binnen dat rijtje.
Bron: AS.com'Ajax heeft belangstelling voor Pekarik'
Nieuwsfoto Martin Jol is gecharmeerd van de Sloveense rechtsback Peter Pekarik (23) van VFL Wolfsburg. De verdediger komt niet aan spelen toe en volgens zijn zaakwaarnemer heeft Jol geinformeerd, aldus Profutbal.sk.
'Martin Jol bevestigde me dat Ajax belangstelling heeft,' zegt de zaakwaarnemer. Ook Feyenoord en Borussia Dortmund hebben belangstelling. Vorig seizoen speelde Pekarik veel, maar door een trainerswissel is hij op de bank beland. Hij wil graag naar het WK.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vorig seizoen was hij anders ook geen basisspeler, want toen speelde hij volgens vi.nl ook maar 16 potjes.
Ken hem verder overigens totaal niet, maar hij zal wel in een boekje komen voor het geval dat vdWiel weggaat.
Ken hem verder overigens totaal niet, maar hij zal wel in een boekje komen voor het geval dat vdWiel weggaat.
Hij kwam halverwege het seizoen en was wel degelijk basisspeler. Zegt verder weinig, Oleguer was ook een periode basisspeler bij Barcelona.
Lees hier wat de supporters van Wolfsburg van hem vinden.
Huh? Wat moeten we op dit moment met een rechtsback?
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien gaat er wel 'iemand' weg. Jol zal wel geld willen genereren. Kan hij lekker kopen.
Precies, met jeugd hou je je bevriende zaakwaarnemers niet tevreden.Jöhnk schreef:Misschien gaat er wel 'iemand' weg. Jol zal wel geld willen genereren. Kan hij lekker kopen.
Dat zit er dik in. Pekarik's zaakwaarnemer is Stars & Friends. Die hebben een rits aan spelers, m.n. uit de BuLi. Bekend terrein voor Jol.Jöhnk schreef:Misschien gaat er wel 'iemand' weg. Jol zal wel geld willen genereren. Kan hij lekker kopen.

Een jaar geleden bij HSV: Nigel werd voor grof geld verkocht. Er werden 6 spelers (!) voor teruggehaald. Stuk voor stuk grandioos geflopt. Jol is gewaarschuwd.

- Daily Blind
Ik dacht dat er nadrukkelijk was gezegd dat Ajax geen geld meer ging uitgeven voor backs. Deze leid je zelf op!!
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, er lopen best aardige spelers rond in de BuLi. Maar dan moet je niet met Atouba aankomen.
Ken jij Pekarik, wimpey?
Ken jij Pekarik, wimpey?
Amper. Paar keer zien spelen, maar niet op gelet / viel me niet echt op. Rechtsachter was nogal warrig bij Wolfsburg vorig seizoen met Riether, Zaccardo, Pekarik en Hasebe. Dit seizoen is Pekarik uit beeld verdwenen.Jöhnk schreef:Nou, er lopen best aardige spelers rond in de BuLi. Maar dan moet je niet met Atouba aankomen.
Ken jij Pekarik, wimpey?
Ik hoop dat Jol geen geld voor aankopen zal hebben. Dat lijkt me echt vragen om moeilijkheden. Na Atouba, Verhoeven en die Brazilianen geloof ik het wel...
Mijn idee!Zlatan Son of God schreef:Ik dacht dat er nadrukkelijk was gezegd dat Ajax geen geld meer ging uitgeven voor backs. Deze leid je zelf op!!
Wat is je definitie van 'uitstekend'? Heeft in het jaar dat ie bij HSV is amper gespeeld. De laatste weken krijgt ie speeltijd (door een ongelooflijk aantal blessures bij HSV) en de optie is gelicht (hetgeen ook niet los zal staan van het aantal blessures). That's all...Feest schreef:Rincon doet het uitstekend, wimpey.
Maar hij is idd wel een leuke speler.
- Wim
- Site Admin
Nou verdedigen bijvoorbeeld.joey schreef:Huh? Wat moeten we op dit moment met een rechtsback?
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
- Giacomo Puccini
Ik zat zaterdagavond met Ryan Babel in het vliegtuig van Liverpool naar Amsterdam... medische controle? 

Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op ma dec 21, 2009 10:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!
Om daar maar even op in te springen:
AS'Ajax wil Babel half jaar huren'
Ajax heeft nog steeds belangstelling voor Ryan Babel. NOS-presentator Jack van Gelder meldde zondagavond in Studio Voetbal dat de Amsterdammers de aanvaller graag een half jaar willen huren.
Babel heeft zelf al eerder aangegeven ook wel graag terug te willen naar Ajax. De vraag is of Liverpool dat ook ziet zitten.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Giacomo Puccini
Remco van der Schaaf zat er trouwens ook in, terwijl die volgens Wikipedia toch voor Brondby speelt... zal misschien een tussenlanding geweest zijn. Lijkt me een duidelijke versterking ten opzichte van De Jong en Donald! 

Ajax!
Tja, we hebben het steeds over KJH dat ie niet aan de bak komt.Maar Babel is eigenlijk nog een stapje erger.
Geeft eigenlijk ook meteen het manko van een AJAX aan.Als al deze spelers waren gebleven, al die zo'n beetje tekort komen/kwamen voor het grote werk in het buitenland dan had je als AJAX een iets gemakkelijker verloop kwa jeugd inpassen/ontwikkeling kunnen hebben zelfs met een Babel in je elftal was de linkerkant nu beter bezet geweest dan nu ... maarja ...
Geeft eigenlijk ook meteen het manko van een AJAX aan.Als al deze spelers waren gebleven, al die zo'n beetje tekort komen/kwamen voor het grote werk in het buitenland dan had je als AJAX een iets gemakkelijker verloop kwa jeugd inpassen/ontwikkeling kunnen hebben zelfs met een Babel in je elftal was de linkerkant nu beter bezet geweest dan nu ... maarja ...
Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Nah, Wiki is gewoon niet altijd up to date. Zijn periode bij Brondby was van eind vorig seizoen. Nu 'speelt' hij weer voor Burnley.Giacomo Puccini schreef:Remco van der Schaaf zat er trouwens ook in, terwijl die volgens Wikipedia toch voor Brondby speelt... zal misschien een tussenlanding geweest zijn. Lijkt me een duidelijke versterking ten opzichte van De Jong en Donald!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!