Precies. Helaas zijn er nog maar weinig die er zo over denken. Ajax maakt zichzelf imo belachelijk door dit soort spelers te willen.Donkey Shot schreef:schiet toch op, wielaerts zou alleen maar de ontwikkeling van spelers als anita in de weg staan zonder wat toe te voegen aan het team.Of een topper of een jeugdspeler. Niet een "van beide niets"13-in-een-dozijn-speler.
Robbie Wielaert
Moderator: mods
Die Kraay jr. vroeg net aan V.Basten of het waar is dat Siem de Jong mogelijk richting Enschede zou gaan als onderdeel van een transfer van Wielaert naar Ajax. Als dat al waar is mag ik aannemen dat we het dan over een huurperiode van 1 jaar hebben en niet over een definitieve overstap.
Nil volentibus arduum
Het was al langer bekend dat Twente wil dat De Jong bij de transfer betrokken wordt. Ik neem inderdaad aan dat ze niet zo dom zullen zijn om De Jong te verkopen in deze deal.Marillion schreef:Die Kraay jr. vroeg net aan V.Basten of het waar is dat Siem de Jong mogelijk richting Enschede zou gaan als onderdeel van een transfer van Wielaert naar Ajax. Als dat al waar is mag ik aannemen dat we het dan over een huurperiode van 1 jaar hebben en niet over een definitieve overstap.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Goed Plan! Misschien kunnen we dan wel Wielaert èn Wisgerhof halen. Dan zijn we niet te kloppen!Marillion schreef:Die Kraay jr. vroeg net aan V.Basten of het waar is dat Siem de Jong mogelijk richting Enschede zou gaan als onderdeel van een transfer van Wielaert naar Ajax.
Maar serieus, gaf Van Basten ook nog een antwoord?
Laatst gewijzigd door Dubbel op za aug 09, 2008 10:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Giacomo Puccini
10-08 20.08 uurKomt Wielaert nu wel of niet?
ENSCHEDE - Ajax-trainer Marco van Basten meldde het afgelopen weekend dat zijn club nog altijd gesprekken voert met FC Twente over Robbie Wielaert. Maar volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van de verdediger, is de transfer nu definitief van de baan.
''Ik heb Danny Blind (technisch-manager van Ajax) gesproken en die heeft me gezegd dat Ajax niet verder kan gaan dan wat ze hebben geboden. En omdat Twente niet lager wil gaan zitten, is het boek voorlopig dicht. Dus ik weet niet waar Van Basten zich op baseert.''
Wielaert heeft inmiddels een nieuwe aanbieding van Twente op zak en binnenkort zullen de partijen met elkaar daarover in gesprek gaan. (HET PAROOL)
-
- AT Toto winner 15/16
Moet Twente woensdag spelen? Ik denk niet dat Twente hem nu nog laat gaan.Marillion schreef:Ik moet het allemaal nog zien hoor. Die transfer is nog altijd niet definitief afgeketst. Dit lijkt gewoon een onderdeel van de onderhandelingen te zijn.
De vraag is of de komst van Wielaart plan A was (Denk ik niet, plan A voer je in mei uit), waarschijnlijk ook niet plan B (denk aan juni), m.a.w. welk plan treedt er nu in werking? Het Ajax van vorig jaar zou v.d. Wiel tegen Inter hebben gezien en denken "We zitten goed" (Inter stopte na vier kansen in tien minuten met geconcentreerd voetballen), het huidige Ajax? Ik zie geen organisator die bekend is met het Nederlandse voetbal, maar ik zie daar ook te weinig wedstrijden voor om er een zuiver oordeel over te hebben.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Moet Twente woensdag spelen? Ik denk niet dat Twente hem nu nog laat gaan.Marillion schreef:Ik moet het allemaal nog zien hoor. Die transfer is nog altijd niet definitief afgeketst. Dit lijkt gewoon een onderdeel van de onderhandelingen te zijn.
De vraag is of de komst van Wielaart plan A was (Denk ik niet, plan A voer je in mei uit), waarschijnlijk ook niet plan B (denk aan juni), m.a.w. welk plan treedt er nu in werking? Het Ajax van vorig jaar zou v.d. Wiel tegen Inter hebben gezien en denken "We zitten goed" (Inter stopte na vier kansen in tien minuten met geconcentreerd voetballen), het huidige Ajax? Ik zie geen organisator die bekend is met het Nederlandse voetbal, maar ik zie daar ook te weinig wedstrijden voor om er een zuiver oordeel over te hebben.
Aanvulling: Lang geleden kocht Ajax Ronald Spelbos. Ik dacht aan een houterige verdediger, maar hij bleek perfect één op één te kunnen spelen, te kunnen verdedigen met ruimte in zijn rug en hij kon aanwijzingingen geven. Ajax kan die "Spelbos" misschien wel ergens in de eredivisie vinden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!