Robbie Wielaert
Moderator: mods
-
Kan ook. Of eventueel Vertonghen op die plek gebruiken, en dan Slijngard op linksback stallen. Wat zeg ik. Slijngard kan ook op die positie uit de voeten toch? Jari ook nog misschien.robiono schreef:-Andre Ooijer
-Joris Mathijsen
-Peter Wisgerhof
-Ryan Donk
-Michael Dingsdag
Of gewoon Anita een kans geven op die positie
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het "geweldige" PSV? Volgens mij is de eredivisie qua spelpeil eigenlijk al een tijdje in staat van faillissement. Alleen lijken we het soms niet te zien om de competitie wél spannend was, de laatste twee jaar.LucaS schreef:Dat is waar. Maar we hebben de laatste 68 competitiewedstrijden maar drie punten minder gehaald dan het geweldige PSV, dus al met al ligt het toch nog redelijk dicht bij elkaar. En dat met al die failliete onderdelen van ons
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Daily Blind
Loopt er daar niet ergens een sterke Afrikaan of zo? Ze halen daar nogal eens wat jonge afrikanen op en soms zit er wel wat tussen. Met een beetje geluk spreekt zo'n jongen nog een beetje nederlands ook.
Ik zou graag een fysiek ijzersterke mandekker zijn. Hard in de duels en met een echte tackle in huis.
Ik zou graag een fysiek ijzersterke mandekker zijn. Hard in de duels en met een echte tackle in huis.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ze gaan nog voor de competitie begint toch nog een verdediger halen , dat roept van basten en die blind...Ajaciedjuh schreef:Oleguer!?Marillion schreef:Voorlopig hebben we ook nog niet één fatsoenlijke mandekker.
We gaan het dus voorlopig met Oleguer / Vermaelen of vd Wiel doen. Ik zie Ajax nog wel een poging doen voor Ooijer.
BraafheidPeter schreef:Begrijp me niet verkeerd, WkCdW. Deze opties zie ik niet als versterkingen, maar zijn wel de enige namen waar ik aan denk bij "Nederlandstalige verdedigers". Ik zou het anders ook totaal niet weten, maar wat mij betreft halen we weer wat anders. Ik verwacht alleen niet dat er iets op het lijstje zal staan, maar goed.

-
De laatste 10 jaar is Pisvee de grootste club van NL, kijk je over 30 a 40 jaar, ja dan komt onze club uit Amsterdam als grootste club naar boven.Benji schreef:Volgens mij hoef je geen Ajacied te zijn om dat in te zien.
Dus vanaf 2009 tot 2019 moeten we minimaal 5 x kampioen worden willen we weer aanspraak maken als grootste Club van NL. Daarbij moet je ook internationaal meer gaan betekenen.