Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Hebben ze daar wel plaats voor hem? Ik ken de selectie van Schalke niet maar het lijkt mij dat Aissati nu echt wil spelen. Als hij bij Ajax bijvoorbeeld een grote kans op een basisplaats zou hebben en bij Schalke vanaf de bank moet beginnen zou dat in ons voordeel kunnen werken.
Nil volentibus arduum
Lastig, ik denk dat het zeker niet meer dan 5 miljoen mag zijn. 3 of 4 lijkt mij voldoende.
Wel kan ik me voorstellen dat er een afspraak komt over een percentage bij eventuele doorverkoop. Gelijk aan de constructie tussen HSV en Ajax rondom de transfer van V.d.Vaart. Zo is de eerste investering voor Ajax niet te groot en heeft PSV niet zo'n pijn als hij straks voor de hoofdprijs alsnog richting het buitenland gaat.
Wel kan ik me voorstellen dat er een afspraak komt over een percentage bij eventuele doorverkoop. Gelijk aan de constructie tussen HSV en Ajax rondom de transfer van V.d.Vaart. Zo is de eerste investering voor Ajax niet te groot en heeft PSV niet zo'n pijn als hij straks voor de hoofdprijs alsnog richting het buitenland gaat.
Nil volentibus arduum
Dan wacht ik liever op het moment dat we hem wellicht gratis kunnen binnenhalen.
Als het oude contract geldig is loopt hij volgend jaar gratis weg. Stel nu dat Aissati erg graag naar Ajax wil dan kun je het zo gaan spelen dat hij gewoon nog een jaar blijft zitten of zich hooguit laat verhuren. Dat zou zeker niet ideaal zijn want die jongen moet spelen. Maar men zal in Eindhoven ook moeten begrijpen dat er grensen zijn aan dat wat je kunt vragen.
Als het oude contract geldig is loopt hij volgend jaar gratis weg. Stel nu dat Aissati erg graag naar Ajax wil dan kun je het zo gaan spelen dat hij gewoon nog een jaar blijft zitten of zich hooguit laat verhuren. Dat zou zeker niet ideaal zijn want die jongen moet spelen. Maar men zal in Eindhoven ook moeten begrijpen dat er grensen zijn aan dat wat je kunt vragen.
Nil volentibus arduum
Hij mag in november/december weg en voor ajax tekenen, aangezien hij contractvrij is. Dus dat is nog een maand of 5. Dus PSV zal de hoofdprijs niet kunnen vragen.Marillion schreef:Dan wacht ik liever op het moment dat we hem wellicht gratis kunnen binnenhalen.
- Daily Blind
-
Ik zet het even bij onbetrouwbaar, maar het ziet ernaar uit dat Ajax Henrique kan vergeten. Die gaat naar de BuLi.
http://www.express.de/nachrichten/sport ... 10617.html
http://www.express.de/nachrichten/sport ... 10617.html
Het stinkt aan alle kanten!
17/7/2008 - 'Bayer Leverkusen denkt Henrique te strikken'
(Gepost door RvN)
BRON: Express
Een woordvoerder van Bayer Leverkusen liet in de Duitse media weten dat de strijd om het huren van de Braziliaanse verdediger Henrique alleen nog tussen Ajax en Bayer Leverkusen gaat. Volgens de Duitse krant Express gaat de Duitse club er echter vanuit dat Ajax inmiddels uit de markt is en dat de huur van Henrique alleen nog afhangt van het rondkomen over de persoonlijke eisen van de speler.
Dat staat hierboven ook al, Toppie.
Volgens de Kicker wil de speler naar Leverkusen. Barcelona zou hem liever bij Ajax of Betis stallen. Er is sprake van een huurovereenkomst van 400.000 euro voor één jaar.
Volgens de Kicker wil de speler naar Leverkusen. Barcelona zou hem liever bij Ajax of Betis stallen. Er is sprake van een huurovereenkomst van 400.000 euro voor één jaar.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat geld is het probleem niet, Ajax kan veel meer betalen, blijkbaar toch de status van Ajax en de Nederlandse competitie?joey schreef:Dat staat hierboven ook al, Toppie.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!