Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Ik weet het ook niet! Go Gangsta!Relf schreef:Ik kom hier niet zo heel vaak, maar zou ik dan als enige nog een keer mogen weten hoe je aan deze info komt??GangstaRiB schreef:Zeer betrouwbaar:
Sulejmani komt.
Heb al een keer eerder gemeld hoe ik aan deze informatie kom.

Anyway, als ik de fora hier zo lees wordt het hoog tijd dat er een aankoop komt. Maakt niet uit wie!! Zolang de doosnee Ajax-fan maar wordt 'beloond' met een aankoop. Of ie in het plaatje past, maakt niet uit. Een type Luque, Roger, Urzaiz: prima. Hebben we i.i.g. weer stof om de betreffende speler, MVB en m.n. DB doormidden te zagen. En als er dan een aankoop komt en het is geen verdediger, dan valt er tenminste weer iets te zeiken in de trant van: waar blijven die verdedigers nou?!
Lukraak aankopen zou van veel meer beleid getuigen dan het huidige gewacht. We moeten toch zeker over een nacht ijs gaan eer er een zak met geld kapot wordt geslagen!! Terug naar de H&M days: haal alles wat los en vast zit, we hebben geen versterkingen nodig, maar uitbreiding van de selectie!!
-
Spelers worden gekeurd bij het VUmc. Em daar heb ik een bekende zitten.wimpey schreef:Ik weet het ook niet! Go Gangsta!Relf schreef:Ik kom hier niet zo heel vaak, maar zou ik dan als enige nog een keer mogen weten hoe je aan deze info komt??GangstaRiB schreef:Zeer betrouwbaar:
Sulejmani komt.
Heb al een keer eerder gemeld hoe ik aan deze informatie kom.![]()
Anyway, als ik de fora hier zo lees wordt het hoog tijd dat er een aankoop komt. Maakt niet uit wie!! Zolang de doosnee Ajax-fan maar wordt 'beloond' met een aankoop. Of ie in het plaatje past, maakt niet uit. Een type Luque, Roger, Urzaiz: prima. Hebben we i.i.g. weer stof om de betreffende speler, MVB en m.n. DB doormidden te zagen. En als er dan een aankoop komt en het is geen verdediger, dan valt er tenminste weer iets te zeiken in de trant van: waar blijven die verdedigers nou?!
Lukraak aankopen zou van veel meer beleid getuigen dan het huidige gewacht. We moeten toch zeker over een nacht ijs gaan eer er een zak met geld kapot wordt geslagen!! Terug naar de H&M days: haal alles wat los en vast zit, we hebben geen versterkingen nodig, maar uitbreiding van de selectie!!
-
Aha. Niet dat ik eraan twijfelde dat Sulejmani niet zou komen, maar dit is toch goed nieuws! Ik verheug me om die jongen in het Ajax-shirt te zien!GangstaRiB schreef:Dit is de final phase zeg maar.Neefkens schreef:Kijk, dat zijn bekenden om in ere te houden.
IS hij al gekeurd of staat er een zekere M. Sulejmani op de planning?
-
-
Geen ENKEL idee.Jeroen427 schreef:Gangsta, kunnen we hem zometeeen verwachten?
Echt... zoveel informatie krijg ik ook weer niet.
Vorig seizoen wist ik van Rommedahl en Urzaiz en toen werd in de avond toevalligerwijs de transfer bekend gemaakt van Rommedahl.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op vr jul 04, 2008 3:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is het verboden om iemand medisch te laten testen voordat de clubs eruit zijn? Het is misschien niet normaal, maar wie weet is er wel een mogelijkheid om dat te doen. In dat geval hoeft het dus nog niet rond te zijn. Iemand die hier meer van weet?Jeroen427 schreef:Gangsta, kunnen we hem zometeeen verwachten?
ja volgens mij is dat verboden, maar het zal vast wel vaker gebeurenRonald! schreef:Is het verboden om iemand medisch te laten testen voordat de clubs eruit zijn? Het is misschien niet normaal, maar wie weet is er wel een mogelijkheid om dat te doen. In dat geval hoeft het dus nog niet rond te zijn. Iemand die hier meer van weet?Jeroen427 schreef:Gangsta, kunnen we hem zometeeen verwachten?
aimar lijkt me sterk, die wilt liever niet in nederland spelenNeefkens schreef:Het zou toch wel heel mooi zijn, dan heb je wel een topaanval. En als KJH weggaat heb je geld genoeg om een goede vervanger te halen.
Nu het middenveld en vooral de verdediging.![]()
Tóch Aimar en Henrique?
en die nieuwe trainer van barcelona wil henrique bij barca aan het werk zien.
ik hoop op maidana. ze zullen iig 1 centrale verdediger halen.