Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Bericht door sander » wo mei 28, 2008 8:07 am

Moreno definitief een streep doorheen!

De Oekraïnse competitie is weer een Zuid-Amerikaanse speler rijker. Shakhtar Donetsk heeft in ruil voor een bedrag van negen miljoen euro de komende vijf seizoenen de beschikking over de gewilde Boliviaanse aanvaller Marcelo Moreno. Moreno (20) maakte het afgelopen jaar bij Cruzeiro uit Brazilië een stormachtige ontwikkeling door. Hij scoorde voor de club uit Belo Horizonte 21 treffers in 36 duels en was met acht treffers gedeeld topscorer in de huidige editie van de Copa Libertadores.

"Marcelo wilde in principe in een andere competitie zijn kwaliteiten laten zien", laat Cruzeiro in een officiële verklaring weten. "Na een bezoek aan Donetsk kwam hij tot de conclusie dat Shakhtar alles goed geregeld heeft en hij daar kan slagen."

Moreno, die een Braziliaanse vader heeft, doorliep alle nationale jeugdelftallen van Brazilië, maar koos uiteindelijk voor het nationale tricot van Bolivia. Hij debuteerde in de huidige WK-kwalificatiereeks en staat inmiddels op vijf interlands en twee treffers.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mei 28, 2008 9:38 am

Daar gedumpt voor een zak met geld dus.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 572
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo mei 28, 2008 11:12 am

Jammer hoor, al die mafiaroebels die het mooie voetbalspel verklooien. :1evil.gif:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do mei 29, 2008 5:48 pm

In hoeverre was Ajax met die jongen bezig? Cvitanich is immers al gekocht en met Sulejmani is men nog bezig.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do mei 29, 2008 6:00 pm

Is men nog met Sulejmani bezig?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr mei 30, 2008 1:37 am

VI.nl meld overigens nu ook dat Ajax een bod van 3 miljoen heeft gedaan op Maidana.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » vr mei 30, 2008 5:34 am

Bertje schreef:Is men nog met Sulejmani bezig?
Laat me raden... Van Basten heeft een lijstje namen ingeleverd. Die namen bleken uiteindelijk niet haalbaar. En nu gebeurd er tot na exit Oranje van het EK even niks omdat Van Basten het niet kan maken om nu met Ajax bezig te zijn zodat we het de komende weken moeten doen met geruchten van VI, Telegraaf en Peter van der Rijt?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mei 30, 2008 8:20 am

Daniel_vT schreef:VI.nl meld overigens nu ook dat Ajax een bod van 3 miljoen heeft gedaan op Maidana.
Men kletst ook dat bericht uit Clarin na. Dus veel voegt het niet toe.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Tscheu La Ling
Berichten: 911
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 5:36 pm

Bericht door Tscheu La Ling » vr mei 30, 2008 8:48 am

Het zal wel weer zo zijn dat Ajax een paar EK-gangers op de korrel heeft, die schier onbetaalbaar worden als ze goed presteren en dus enkel gehaald/betaald kunnen worden als ze finaal door het ijs zijn gezakt. En Ajax doet het dan ook nog.
Geld moet rollen!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mei 30, 2008 9:05 am

En zou er nog een schaduwlijstje rouleren, in de catacomben van de Arena? :hypocrite.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 30, 2008 10:05 am

Tscheu La Ling schreef:Het zal wel weer zo zijn dat Ajax een paar EK-gangers op de korrel heeft, die schier onbetaalbaar worden als ze goed presteren en dus enkel gehaald/betaald kunnen worden als ze finaal door het ijs zijn gezakt. En Ajax doet het dan ook nog.
Arshavin, Benzema, die Oostenrijker....

weten ze trouwens al dat Modric naar Tottenham gaat?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Tscheu La Ling
Berichten: 911
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 5:36 pm

Bericht door Tscheu La Ling » vr mei 30, 2008 10:08 am

Rishi schreef:weten ze trouwens al dat Modric naar Tottenham gaat?
Alleen als het in RTL Voetbal is genoemd. :hypocrite.gif:
Geld moet rollen!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13403
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr mei 30, 2008 10:19 am

Tscheu La Ling schreef:Het zal wel weer zo zijn dat Ajax een paar EK-gangers op de korrel heeft, die schier onbetaalbaar worden als ze goed presteren en dus enkel gehaald/betaald kunnen worden als ze finaal door het ijs zijn gezakt. En Ajax doet het dan ook nog.
Wij kunnen wel makkelijk praten, maar Ajax is geen Chelsea dat voor even 20 miljoen kan neerleggen voor een bepaalde speler. Dus zo gek is dit beleid nou ook weer niet.

Misschien is ons verwachtingspatroon m.b.t. transfers niet realistisch.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Tscheu La Ling
Berichten: 911
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 5:36 pm

Bericht door Tscheu La Ling » vr mei 30, 2008 10:29 am

Nihad schreef:Misschien is ons verwachtingspatroon m.b.t. transfers niet realistisch.
Je hebt volkomen gelijk. Een meer realistische verwachting is dat Ajax jaarlijks één Ajax-waardige speler kan kopen en 5 middelmatige.
Geld moet rollen!

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 30, 2008 10:34 am

Onzin. Engelaar, Ahmadi, Douglas, Dembele, Schaars (toen hij nog fit was) en noem maar op.

Ajax loopt gewoon te prutsen. Spelers die stuk voor stuk makkelijk haalbaar waren en niks kosten.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr mei 30, 2008 10:36 am

Aisatti Defour Douglas Sulejmani... Opties zat, al jaren. Ajax blinkt er echter in uit immer de slechtste opties te kiezen.

Ook een kwaliteit.
Face your fears and live your dreams, No Fear

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mei 30, 2008 10:37 am

Tja, dat vind jij. Ik lees weer van anderen dat Ajax prutst omdat ze niet over de grenzen heenkijkt. Laten we nu gewoon afwachten tot het eind van de transferperiode en dan de balans opmaken. Het verleden was niet al te best, maar er zit nu een compleet nieuwe (technische) leiding. Laten we nog even wachten met het vierendelen van deze mensen
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 30, 2008 10:39 am

Ik veroordeel ze ook niet. Maar als spelers voor het oprapen ligt maar Ajax onderhandelt als een stel kneuzen dan vertrekken die spelers naar andere clubs.

En dan moet Ajax gaan scouten in gebieden die ze niet goed ( daar ga ik dan maar van uit) in kaart hebben heb ik er gewoon een slecht gevoel bij...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr mei 30, 2008 10:44 am

Rishi schreef:Onzin. Engelaar, Ahmadi, Douglas, Dembele, Schaars (toen hij nog fit was) en noem maar op.

Ajax loopt gewoon te prutsen. Spelers die stuk voor stuk makkelijk haalbaar waren en niks kosten.
Niks kosten?

Engelaar kost Schalke acht miljoen euro.
El Ahmadi heeft Feyenoord volgens mij vijf miljoen gekost.
Douglas zou 'een paar miljoen'moeten kosten.
Dembele en Schaars zal AZ niet snel naar Ajax laten gaan en anders alleen voor de hoofdprijs.

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 30, 2008 10:46 am

Nauwelijks bedoelde ik.

Engelaar kostte in de winterstop geen 7. Ahmadi voor 5 miljoen is een koopje.

Douglas was gratis. Dembele hadden ze moeten oppikken bij Willem 2. Iedereen kon zien dat hij een groot talent is...

Ajax handelt zo langzaam...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr mei 30, 2008 10:56 am

Rishi schreef:Nauwelijks bedoelde ik.

Engelaar kostte in de winterstop geen 7. Ahmadi voor 5 miljoen is een koopje.

Douglas was gratis. Dembele hadden ze moeten oppikken bij Willem 2. Iedereen kon zien dat hij een groot talent is...

Ajax handelt zo langzaam...
Engelaar koste 15 miljoen in de winterstop!

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr mei 30, 2008 10:57 am

Denk het niet hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr mei 30, 2008 11:00 am

Rishi schreef:Nauwelijks bedoelde ik.

Engelaar kostte in de winterstop geen 7.
Dus Engelaar heeft een clausule in zijn contract op laten nemen die hoger lag dan de oorspronkelijke vraagprijs? Dat is toch niet logisch?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za mei 31, 2008 12:23 pm

Knie van Sulejmani in orde

HEERENVEEN (ANP) - Miralem Sulejmani kan opgelucht ademhalen. De aanvaller van SC Heerenveen liep in de slotfase van de competitie een scheurtje in de meniscus op en de Serviër vreesde voor een operatie.

Onderzoek in het ziekenhuis wees deze week uit dat zijn knie in orde is, laat de Friese club zaterdag op de website weten. De blessure moet met rust genezen.

,,Micky moet weer 'optrainen' en krijgt een trainingsschema van ons mee'', aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde. Sulejmani kan waarschijnlijk op 7 juli beginnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

De 19-jarige Serviër was afgelopen seizoen de smaakmaker van Heerenveen. In de reguliere competitie maakte hij vijftien doelpunten. Sulejmani miste de play-offs, waarin zijn ploeg zich plaatste voor de UEFA Cup, door de knieblessure.
BD

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11436
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » za mei 31, 2008 3:01 pm

Voetske schreef:
Knie van Sulejmani in orde

HEERENVEEN (ANP) - Miralem Sulejmani kan opgelucht ademhalen. De aanvaller van SC Heerenveen liep in de slotfase van de competitie een scheurtje in de meniscus op en de Serviër vreesde voor een operatie.

Onderzoek in het ziekenhuis wees deze week uit dat zijn knie in orde is, laat de Friese club zaterdag op de website weten. De blessure moet met rust genezen.

,,Micky moet weer 'optrainen' en krijgt een trainingsschema van ons mee'', aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde. Sulejmani kan waarschijnlijk op 7 juli beginnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

De 19-jarige Serviër was afgelopen seizoen de smaakmaker van Heerenveen. In de reguliere competitie maakte hij vijftien doelpunten. Sulejmani miste de play-offs, waarin zijn ploeg zich plaatste voor de UEFA Cup, door de knieblessure.
BD
Nou maar hopen op 07 juli in Amsterdam, anders is het aankoop beleid helemaal ook zonder van Geel ongeloofwaardig. Zet dan die hele club maar op Marktplaats :smallgrin.gif:

Gesloten