Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 11:29 pm

Scherrer schreef:Yoow, Demo, je pil-luh-tjuhs!

Je hebt sinds 16.30 uur vanmiddag al in welgeteld 43 postings je gal over Ajax en KJH in het bijzonder uitgespuugd, de server raakt overbelast van zoveel narigheid. Bovendien trekt je hart dit ook niet, op jouw leeftijd. Denk aan jezelf!
?? Het aantal berichten heb ik niet geteld, jij blijkbaar wel. De een noemt dat betrokkenheid, jij, denk ik te lezen, niet.
KJH? Geen gal, hij kan niet beter.

Mijn leeftijd en mijn hart: Je hebt een teer punt geraakt, ik ben 57 en inderdaad hartpatiënt! Gefeliciteerd met je diagnose
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 19, 2008 12:07 am

LucaS schreef:Maar van de twee is Huntelaar meer toe aan een volgende stap dan Suarez. In een groot aantal belangrijke wedstrijden stond Huntelaar wel voor datgene waar hij goed in is.
Mwah, dit seizoen was het erg karig hoor. Geen goal tegen PSV, twee goaltjes thuis tegen een Feyenoord van niets, maar uit tegen een sterker Feyenoord geen goal, geen goal in de play-offs.

Ik zal er niet rouwig om zijn als hij voor 25 miljoen verkocht wordt. Ik ben wel toe aan iets anders, eerlijk gezegd. En Ajax kan het geld gebruiken.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma mei 19, 2008 6:57 pm

Ik zal er niet rouwig om zijn als hij voor 25 miljoen verkocht wordt. Ik ben wel toe aan iets anders, eerlijk gezegd. En Ajax kan het geld gebruiken.
Alleen nog even een ploeg vinden die dat wil betalen. De prijs lag toch boven de 30 miljoen, of is Ajax al gezakt?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma mei 19, 2008 8:12 pm

Thomas schreef: Ik zal er niet rouwig om zijn als hij voor 25 miljoen verkocht wordt. Ik ben wel toe aan iets anders, eerlijk gezegd. En Ajax kan het geld gebruiken.
Ja en nee. Ajax moet volgend seizoen kampioen worden en europees presteren. Dan komt zo'n KJH leuk van pas.

In een belabberde ploeg legt ie er 33 in. In een goed draaiende ploeg? MVB en Bergkamp kunnen hem beter maken, aan KJH's instelling ligt het niet, hij is niet blasé of zgn. 'uitgeleerd bij Ajax'.

Aan de andere kant: met 25 mio kun je veel goeds doen. Nog meer fouts trouwens...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 19, 2008 9:27 pm

De Zeeuw: 'Van AZ naar Ajax? Er speelt helemaal niks' Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws > EK voetbalnieuws - Datum: 19-mei-2008 22:00

De geruchten rond de toekomst van Demy de Zeeuw (foto, links) worden steeds hardnekkiger. ‘Die toekomst ligt niet meer in Alkmaar bij AZ, maar in Amsterdam, bij Ajax. De international zou allang rond zijn met de club, alleen moeten Ajax en AZ het nog eens worden,’ aldus insiders.

De Zeeuw zelf ontkent deze week in Sportweek alle verhalen dat hij Marco van Basten (foto, rechts) volgt naar Ajax. ‘Ik snap de optelsom die sommige mensen maken. Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam,’ aldus de 24-jarige middenvelder. (SvH/MB/HM)

Sportweek

Dat gerucht is dus ook weer uit de wereld. Voor zover het in de wereld was tenminste.

robiono
Berichten: 180
Lid geworden op: za jan 07, 2006 8:47 pm

Bericht door robiono » ma mei 19, 2008 9:31 pm

Daveen op An meld dat de Zeeuw allang rond is. Hij heeft betrouwbare bronnen.


Verder over Boulahrouz, dit zei die vandaag in Sportweek:


"Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden.Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld."

en verder...

"Ik zeg nooit nooit en ooit zal ik terugkeren in de Nederlandse competitie, maar voorlopig ben ik daar nog niet klaar voor."

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 19, 2008 9:37 pm

Jöhnk schreef:
De Zeeuw: 'Van AZ naar Ajax? Er speelt helemaal niks' Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws > EK voetbalnieuws - Datum: 19-mei-2008 22:00

De geruchten rond de toekomst van Demy de Zeeuw (foto, links) worden steeds hardnekkiger. ‘Die toekomst ligt niet meer in Alkmaar bij AZ, maar in Amsterdam, bij Ajax. De international zou allang rond zijn met de club, alleen moeten Ajax en AZ het nog eens worden,’ aldus insiders.

De Zeeuw zelf ontkent deze week in Sportweek alle verhalen dat hij Marco van Basten (foto, rechts) volgt naar Ajax. ‘Ik snap de optelsom die sommige mensen maken. Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam,’ aldus de 24-jarige middenvelder. (SvH/MB/HM)

Sportweek

Dat gerucht is dus ook weer uit de wereld. Voor zover het in de wereld was tenminste.
Uit de wereld? Omdat De Zeeuw tegen Sportweek zegt dat er niks speelt? Dat is me iets te makkelijk hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 19, 2008 9:37 pm

robiono schreef:

Verder over Boulahrouz, dit zei die vandaag in Sportweek:


"Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden.Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld."

en verder...

"Ik zeg nooit nooit en ooit zal ik terugkeren in de Nederlandse competitie, maar voorlopig ben ik daar nog niet klaar voor."
:cheer.gif:

Die komt dus ook niet.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » ma mei 19, 2008 10:39 pm

Emnes... Mag ik daar uit opmaken dat Sulejmani niet komt?

:frusty.gif:

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mei 19, 2008 10:41 pm

Nee. Emnes zal heus niet gelijk voor de basis gehaald worden. Misschien komen ze samen en/of vertrekt KJH
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » ma mei 19, 2008 10:54 pm

Nu ja, als er inderdaad nog maar drie versterkingen komen...

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mei 19, 2008 11:14 pm

Zal toch niet. Ik denk niet dat Ajax van de daken gaat schreeuwen dat er 9 versterkingen worden gehaald.

Onrust in de selectie, media die gaat speculeren en je maakt ook zo onnodig spelers duurder...
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 20, 2008 2:52 am

Joeska schreef:Emnes... Mag ik daar uit opmaken dat Sulejmani niet komt?

:frusty.gif:
Van een Europees toptalent voor 10 miljoen naar een leuk talentje van een paar miljoen is wel een fors verschil in ambitie.

Maar goed, Sportweek heeft het zelden bij het goede eind. Er staat ook niet dat Ajax bijv. vandaag meteen na de uitschakeling contact heeft gezocht met Sparta. En we weten dat Ajax vorige week nog serieus in gesprek was met Heerenveen over Sulejmani.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » di mei 20, 2008 10:40 am

Boulahrouz gaat naar Ajax’


AMSTERDAM – Als we Barbara Barend moeten geloven, vertrekt Khalid Boulahrouz naar Ajax. De presentatrice meldt in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-Music dat de kans groot is dat Marco van Basten na het EK de verdediger meeneemt naar zijn nieuwe Amsterdamse werkgever.


“Ik verwacht dat Van Basten ervoor zal kiezen Boulahrouz mee te nemen naar het aanstaande Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland,” meent Barend. “Sterker nog, ik denk dat hij hem na het toernooi direct meeneemt naar Ajax.”

Het afgelopen seizoen maakte Boulahrouz de overgang naar Sevilla, maar hij kon in Spanje vooralsnog geen potten breken. De robuuste ausputzer was voornamelijk geblesseerd en kwam daardoor slechts sporadisch in actie.

De Zeeuw

Verder meldt Sportweek dat de kans groot is dat Demy de Zeeuw komend seizoen de overstap maakt naar Amsterdam. De international zou volgens een insider zelfs al rond zijn met de Amsterdamse club. “Alleen Ajax en AZ moeten het nog eens worden over de transfer,” aldus de bron van het weekblad.

Zelf ontkent de middenvelder deze overgang. “Ik snap de optelsom die sommige mensen maken”, reageert de 24-jarige middenvelder op de site. “Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam.”

Emnes

Tenslotte hebben de hoofdstedelingen zich volgens Sportweek officieel bij Sparta gemeld voor Marvin Emnes. De negentienjarige aanvaller staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord en Heerenveen.

De interesse in de jongeling is opmerkelijk aangezien eerder werd ontkend dat Emnes met Danny Blind, de nieuwe technische manager, mee zou gaan naar Ajax.
Nusport

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mei 20, 2008 10:49 am

Misschien ben ik wel te wantrouwend richting Van Basten hoor. Maar dat was ook de enige reden waarom ik kon bedenken dat Bouhlarouz ineens opgeroepen was voor het Nederlands elftal.

Maar goed, blijkbaar heeft Ajax het nodig om zo te opereren als het waar is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mei 20, 2008 10:50 am

Het is niet waar. Boulahrouz komt niet.

Het is inmiddels toch wel duidelijk dat Ajax voor Douglas gaat (ongeacht of dat lukt)?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mei 20, 2008 10:51 am

En als dat niet lukt?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mei 20, 2008 10:53 am

Dan iemand anders.

Boulahrouz wil niet eens. Zie Sportweek.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mei 20, 2008 11:10 am

Als ze het salarisplafond naar €4.000.000 optrekken, dan wil mister Bentley ook wel hoor.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mei 20, 2008 11:18 am

Dat is nog niet de helft van wat Alcides bij Chelsea verdient.

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » di mei 20, 2008 4:30 pm

Voetbalprimeur.nl schreef:Ajax jaagt op Deense back Lumb

Michael Lumb kan zich verheugen op de belangstelling van Ajax. De verdediger van de Deense club Aarhus GF echter ook naar de Engelse Premier League verkassen, zo weet het dagblad Bold.

De 20-jarige Lumb, die bij Aarhus de vaste linksback is, wordt gezien als een groot talent in Denemarken. De jeugdinternational moet dan ook een slordige drie miljoen euro opleveren. Behalve Ajax zouden ook West Ham United, Aston Villa en het Italiaanse Udinese belangstelling hebben.

Ajax lijkt zich komende zomer sowieso te willen versterken met een linksback. Urby Emanuelson speelt, net als Jan Vertonghen, het liefst op het middenveld. Daarnaast is het nog maar de vraag of Donovan Slijngard het gewenste niveau heeft.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di mei 20, 2008 4:58 pm

Ken hem niet. 3 miljoen is in ieder geval geen koopje.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di mei 20, 2008 5:02 pm

Ik vrees dat het tegenwoordig wel een koopje is... :excited.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Martin Eden
Berichten: 53
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 6:51 pm

Bericht door Martin Eden » di mei 20, 2008 5:46 pm

kan de interesse in deze linksback niet zo rijmen met de uitlaingen van Blind gisterenavond. 1 vertserking per linie en in de defensie heeft de vervanger van Heitinga prioriteit. niet dat ie van mij niet mag komen hoor.
At the moment he knew, he ceased to know.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 20, 2008 5:47 pm

Lijkt mij ook. Zal derhalve onzin zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gesloten