Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Dat lijkt me ook vrij logisch. Ik bedoel, hoe lang moet je onderhandelen? Heerenveen wil minimaal een bepaald bedrag hebben en Ajax zal een maximum in gedachten hebben. Dan kun je even kijken wat er in zit maar op een gegeven moment is de rek er wel uit.Jöhnk schreef:Het is inderdaad gezegd. Binnen nu en een week meer duidelijkheid.
Ik heb zelf toch m'n twijfels over deze transfer. Het is een uitstekende speler maar de prioriteit zou wat mij betreft bij andere posities moeten liggen. Straks zijn we een groot gedeelte van het te besteden budget kwijt aan weer een speler voor de linkerkant.
Nil volentibus arduum
Uh, Sulejmani zou toch zo rond zijn met Ajax? Dan heeft het weinig zin om te schemeren met interesse van Chelsea. Zal dus wel kloppen.Neefkens schreef:Gaan we nu een zaakwaarnemer geloven die zijn client wil slijten?![]()
Het hoort allemaal bij het onderhandelingsspelletje.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Beide quotes van dezelfde zaakwaarnemer, dús het zal wel waar zijn?Bertje schreef:Uh, Sulejmani zou toch zo rond zijn met Ajax? Dan heeft het weinig zin om te schemeren met interesse van Chelsea. Zal dus wel kloppen.Neefkens schreef:Gaan we nu een zaakwaarnemer geloven die zijn client wil slijten?![]()
Het hoort allemaal bij het onderhandelingsspelletje.
Even voor de volledigheid, hij verwáchtte eerder dat het snel rond zou komen, nu duurt het hem te lang, dus hij zet wat druk op de onderhandelingen.
Spelletje.
Druk zetten op de onderhandelingen met Heerenveen doe je dus niet door te schemeren met interesse van Chelsea. Sterker nog: Heerenveen zal liever zaken doen met Chelsea dan met Ajax.Neefkens schreef:Beide quotes van dezelfde zaakwaarnemer, dús het zal wel waar zijn?
Even voor de volledigheid, hij verwáchtte eerder dat het snel rond zou komen, nu duurt het hem te lang, dus hij zet wat druk op de onderhandelingen.
Spelletje.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat zou zomaar kunnen.Harm schreef:Zou Sulejmani niet gewoon willen wachten totdat duidelijk is of Ajax voorronde CL speelt?
Maar het is natuurlijk sowieso onbegonnen werk om wat te zeggen over de onderhandelingen en de al dan niet lakse houding van Ajax. We hebben werkelijk geen idee wat de status is en waarop we eventueel moeten wachten.
Nil volentibus arduum