Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za mei 10, 2008 1:19 pm

Ik hoef niet per se een echt oude speler. Er lopen aardig wat jongens in de leeftijdscategorie 22-24 rond die geschikt zouden zijn.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » za mei 10, 2008 1:19 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:Dat is de bedoeling inderdaad. Pieters kan centraal en als linksback spelen.
Aaaah. Nu ik begrijp. Ik hoop op een ervaren rot en een jongen als Douglas of Donk. CV's dus. Qua backs moeten we het met het huidige materiaal m.i. kunnen rooien.

Vooral een CV die veel weghaalt bij spelhervattingen heeft prio. Als je ziet wat we uit dat soort situ's aan goals om de oren krijgen... Daar is veel winst te behalen. En het is relatief eenvoudig op te lossen.
Ajax heeft achterin een ervaren kracht nodig (een echte killer en als het ff kan met opbouwende kwaliteiten). Momenteel zijn alleen talenten gelinked aan Ajax (gelukkig zijn het toptalenten), maar daar alleen haal je het niet.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » za mei 10, 2008 4:37 pm

Thomas schreef:Ik hoef niet per se een echt oude speler. Er lopen aardig wat jongens in de leeftijdscategorie 22-24 rond die geschikt zouden zijn.
Uit Argentinie, klopt.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za mei 10, 2008 6:13 pm

Daar... verder graag wie de allergrootste...uh...allerbeste scout is... :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za mei 10, 2008 11:42 pm

Ajaciedjuh schreef:
Telegraaf schreef:do 08 mei 2008, 05:30
'Sulejmani vertrekt naar Ajax'
door onze Telesportredactie
HEERENVEEN - De overgang van Miralem Sulejmani (19) naar Ajax is volgens Jovica Radonjic een kwestie van tijd. "Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", aldus de zaakwaarnemer van de kleine Serviër. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."
Sulejmani

Volgens Radonjic heeft de dribbelaar zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler." Sulejmani, die op 6 februari van dit jaar debuteerde in het nationale elftal van Servië, ontwikkelde zich dit seizoen tot de revelatie van de eredivisie. In 34 duels scoorde hij 15 keer.
De signalen worden steeds sterker ...... Welkom Sulejmani :ajaxsmiley.gif:
Heb gisteravond van iemand van Heerenveen vernomen dat Sulejmani alleen naar AJAX wil als ze ook daadwerkelijk de Voorronde CL halen. Daarnaast gaat hij anders voor 11,5 miljoen waarschijnlijk gekocht worden.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mei 11, 2008 9:15 am

Zlatan Son of God schreef: Heb gisteravond van iemand van Heerenveen vernomen dat Sulejmani alleen naar AJAX wil als ze ook daadwerkelijk de Voorronde CL halen. Daarnaast gaat hij anders voor 11,5 miljoen waarschijnlijk gekocht worden.
Dus als Ajax voorronde CL haalt, gaat ie naar Ajax en als Ajax geen voorronde haalt gaat ie naar?!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » zo mei 11, 2008 10:47 am

Twente :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 11, 2008 12:25 pm

goodfella schreef:
Zlatan Son of God schreef: Heb gisteravond van iemand van Heerenveen vernomen dat Sulejmani alleen naar AJAX wil als ze ook daadwerkelijk de Voorronde CL halen. Daarnaast gaat hij anders voor 11,5 miljoen waarschijnlijk gekocht worden.
Dus als Ajax voorronde CL haalt, gaat ie naar Ajax en als Ajax geen voorronde haalt gaat ie naar?!
Zal wel PSV zijn. Hij heeft een voorkeur voor Ajax, en wacht daarom. Anders gaat hij naar zijn tweede keus, die wel CL speelt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mei 11, 2008 12:31 pm

PSV kan hem niet betalen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mei 11, 2008 12:33 pm

Daar zou ik nooit vanuit gaan.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 11, 2008 12:36 pm

Jesse schreef:PSV kan hem niet betalen.
Chelsea wel.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mei 11, 2008 12:42 pm

Tsja, je kan je afvragen of Lemic Sulejmani naar PSV wil brengen. Ik denk van niet, maar voor Sulejmani liggen er ook opties in het buitenland. Laat ik het zo stellen: ik denk niet dat Sulejmani binnen Nederland voor een andere club dan Ajax komt te spelen, maar als Sulejmani en z'n zaakwaarnemer gaan lopen rekken tot na zondag word ik erg nerveus.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 11, 2008 12:43 pm

Thomas schreef:Tsja, je kan je afvragen of Lemic Sulejmani naar PSV wil brengen. Ik denk van niet, maar voor Sulejmani liggen er ook opties in het buitenland. Laat ik het zo stellen: ik denk niet dat Sulejmani binnen Nederland voor een andere club dan Ajax komt te spelen, maar als Sulejmani en z'n zaakwaarnemer gaan lopen rekken tot na zondag word ik erg nerveus.
Chelsea wil die Sulejmani hebben, maar die jongen zal daar nu nog niet veel spelen. Ik zou het logisch vinden als ze hem gewoon bij PSV gaan stallen. Maakt Lemic zich ook meteen weer razend populair bij de fans.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mei 11, 2008 12:45 pm

Lemic kan zich populair willen maken bij de fans wat hij wil. PSV wil Lemic eruit hebben en Lemic is heus niet afhankelijk van PSV. Als Chelsea Sulejmani wil hebben zijn er ook andere manieren en clubs om aan Sulejmani te komen.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 11, 2008 12:48 pm

Thomas schreef:Lemic kan zich populair willen maken bij de fans wat hij wil. PSV wil Lemic eruit hebben en Lemic is heus niet afhankelijk van PSV. Als Chelsea Sulejmani wil hebben zijn er ook andere manieren en clubs om aan Sulejmani te komen.
Dat zal zeker kloppen, maar ik geloof niet dat die link Chelsea-Psv de laatste weken opeens verdwenen is. Het is voor mij gewoon logisch dat Chelsea zo'n jongen nog even in de Nederlandse top laat rijpen voordat ze hem laten spelen bij Chelsea.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mei 11, 2008 12:50 pm

Misschien maken ze wel een deal met Ajax. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mei 11, 2008 12:53 pm

Dat zou vervelend zijn. Leuk dat je Sulejmani hebt, maar jammer dat je dan een sattelietclub van Chelsea wordt. Maar dat zie ik niet gebeuren.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mei 11, 2008 12:55 pm

Er zijn natuurlijk ook andere manieren om een deal te maken. Chelsea kan bijvoorbeeld alvast wat geld neertellen en een eerste optie tot koop bedingen op Sulejmani. Is zo geregeld als Lemic erbij zit. Vergeet niet dat Sulejmani de duurste aankoop van Ajax aller tijden gaat worden, dus tegen wat extra geld gaat Ajax niet zo snel nee zeggen.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo mei 11, 2008 1:29 pm

Ajax moet al het mogelijke doen om Sulejmani binnen te halen. Dit gaat een topper worden; over 2-3 jaar speelt hij bij de categorie Chelsea-AC Milan. Ik lees hier 'type Mitea' maar fysiek is hij veel sterker, eerder geblokt dan fragiel. Wel een kleine speler maar dat zijn Messi en Maradona ook. Rendement kan beter, maar met Huntelaar en De Jong hoef je je daar voorin geen zorgen om te maken. Zelfs Suarez heeft zich wat rendement betreft bij Ajax prima ontwikkeld. Met Sulejmani erbij ben je voorin klaar. Laat Ajax deze lopen dan zullen we daar heel veel spijt van krijgen.

De verdediging is een groter zorgenpunt. Hoe gaan we het vertrek van Stam en Heitinga opvangen? Ik zie Donk heel graag komen, nog liever dan De Zeeuw. Omdat hij een extreem slecht seizoen heeft gedraaid (kan een keer gebeuren op die leeftijd) zou hij haalbaar moeten zijn. Daarnaast zou ik er nog een centrale verdediger bijhalen want Donk en Vermaelen zullen geen 45 wedstrijden kunnen spelen.

Sulejmani en twee verdedigers erbij hebben topprioriteit. Het middenveld is al op sterkte met Perez en De Jong die definitief gaat doorbreken en Gabri en Lindgren die zorgen voor de balans. Dus 3 versterkingen halen en de rest in tact houden en Ajax heeft het sterkste team sinds de periode Zlatan-Chivu: klaar om prijzen te oogsten.
Ajax!

robiono
Berichten: 180
Lid geworden op: za jan 07, 2006 8:47 pm

Bericht door robiono » zo mei 11, 2008 1:32 pm

Die zaakwaarnemer zei ondanks nog dat hij Sulejmani alleen maar naar Ajax wou. Waar maken we ons dan druk om?

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo mei 11, 2008 1:35 pm

Om de transfersom. Ajax moet snel handelen want er liggen ongetwijfeld buitenlandse topclubs op de loer die veel meer geld te spenderen hebben.
Ajax!

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo mei 11, 2008 1:37 pm

Het middenveld is klaar met Perez? Voel je je wel lekker?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mei 11, 2008 1:40 pm

Giacomo Puccini schreef:Rendement kan beter, maar met Huntelaar en De Jong hoef je je daar voorin geen zorgen om te maken.
Het hoge rendement van de Jong?
Het middenveld is al op sterkte met Perez en De Jong die definitief gaat doorbreken en Gabri en Lindgren die zorgen voor de balans.
Ik wil Perez niet meer op het middenveld zien. Dit jaar niet, maar volgend seizoen al helemaal niet.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo mei 11, 2008 1:43 pm

Perez alleen erin brengen als er iets moet worden geforceerd.

De Jong vind ik een speler met een hoog rendement, alleen nog te wisselvallig. Niet gek voor een eerste seizoen. Volgend seizoen verwacht ik zijn doorbraak. Speler met zeer veel mogelijkheden, scorend vermogen en assists. Gaat een topper worden.
Ajax!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mei 11, 2008 1:47 pm

Waaruit blijkt het hoge rendement van de Jong dan?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gesloten