Maar wie zegt dat ie dat wilt, Jesse? Hij zit tenslotte met zijn gedachtens al helemaal bij Ajax...Jesse schreef:Anders kan die ook naar een club gaan die wel CL speelt.
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Ik denk dat dat wel meevalt. Die jongen wil vooral hogerop. En als hij straks kan kiezen tussen Ajax die UEFA-cup speelt of een andere club die CL speelt, kiest hij denk ik voor de CL.
Natuurlijk weet ik dat niet zeker. Maar als ik hem hoor zeggen: 'Maar ik wil best nog wel een seizoen bij de Rouches spelen. Wie weet zitten we in de Champions League volgend jaar?' dan lijkt het mij dat hij dat heel erg graag wil. En daarom is het zo f*cking belangrijk dat we dit jaar kampioen worden. Maar goed, dat gebeurt niet.
Natuurlijk weet ik dat niet zeker. Maar als ik hem hoor zeggen: 'Maar ik wil best nog wel een seizoen bij de Rouches spelen. Wie weet zitten we in de Champions League volgend jaar?' dan lijkt het mij dat hij dat heel erg graag wil. En daarom is het zo f*cking belangrijk dat we dit jaar kampioen worden. Maar goed, dat gebeurt niet.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Tot ze in de gaten hebben wat ze kunnen verdienen. Leuk hoor, zo'n grote naam. Maar zoveel maakt dat niet uit. Het is, in het meest gunstige geval, een positieve randvoorwaarde.
Gullit zou op basis van zijn naam ook wel even de grote talenten naar Feyenoord halen. Nou, dat hebben we gezien.
Gullit zou op basis van zijn naam ook wel even de grote talenten naar Feyenoord halen. Nou, dat hebben we gezien.
Nil volentibus arduum
-
-
Denk het niet. Mag je kiezen tussen Rijkaard en van Basten??? Je kiest ook tussen Barcelona en Ajax, tussen mooi weer en ons weer, tussen CL en Intertoto, tussen € 3.000.000 en € 1.000.000.Jack Reynolds schreef:Misschien niet. Maar het scheelt wel of Henk ten Cate/Co Adriaanse of Marco van Basten/Frank Rijkaard aan je komt vragen of je bij een bepaalde club wilt komen spelen.
Precies, jij en ik kiezen misschien voor Ajax maar dat is uit clubliefde. Natuurlijk zijn er wel uitzonderingen te vinden en kun je er misschien net een keer je voordeel mee doen. Maar de harde realiteit is dat het gros van de grote talenten zijn keuze echt niet bepaald op basis van onze historie en een eventuele grote naam als trainer.
Nil volentibus arduum
-
Ik heb het over het verschil van de trainers Ten Cate/Adriaanse ten opzichte van Van Basten/Rijkaard.Demosthenes schreef:Denk het niet. Mag je kiezen tussen Rijkaard en van Basten??? Je kiest ook tussen Barcelona en Ajax, tussen mooi weer en ons weer, tussen CL en Intertoto, tussen € 3.000.000 en € 1.000.000.Jack Reynolds schreef:Misschien niet. Maar het scheelt wel of Henk ten Cate/Co Adriaanse of Marco van Basten/Frank Rijkaard aan je komt vragen of je bij een bepaalde club wilt komen spelen.
Hierin ga ik er vanuit dat Rijkaard dan trainer is van Ajax, niet van Barcelona.
Ik ben
-
Ik heb hem regelmatig zien voetballen, zelfs vorig seizoen al. En je kan zien dat die jongen ontzettend veel talent heeft. Hij was de jongste speler op het veld en toch gewoon de beste.wimpey schreef:Denk dat JC en MVB binnenkort maar eens een bakkie moeten doen met Defour.Jack Reynolds schreef:Grote jongen die nee zegt tegen Ajax als Marco van Basten voor zijn neus staat.
Ken de goede jongen amper, maar als iedereen op AT lyrisch is, moeten we 'm hebben! Toch?!
Ik ben
Hij is niet voor niets gekozen in belgie als voetballer van het jaar 2007. Ik denk dat er zeer nauw contact is tussen Ajax Mvg en de zaakwaarnemer van Defour.
Maar ik ben erg en zeer benieuwd wie er op het lijstje van van Basten komen te staan. Ik hoop dat die wel het verschil ziet tussen een 1 malig probeersel NL elftal speler en een speler die Ajax voor 4 jaar tekend , want anders vrees ik het ergste
Maar ik ben erg en zeer benieuwd wie er op het lijstje van van Basten komen te staan. Ik hoop dat die wel het verschil ziet tussen een 1 malig probeersel NL elftal speler en een speler die Ajax voor 4 jaar tekend , want anders vrees ik het ergste

Beide landen hebben één team in de uefa-cup? Alle andere ploegen zijn al uitgeschakeld. Jong België was niet minder dan Jong Nederland. Internationaal telt Ajax al een paar jaar niet meer mee.Vossie schreef:Het verschil tussen Belgie en Nederland is niet meer zo groot.
Ten opzichte van wanneer? Het verschil wordt juist alleen maar groter...
-
-