Rommedahl? Luque?allebatje schreef:Davids komt toch van een PL-club? Weliswaar speelde hij daar niet of nauwelijks, maar toch...Jöhnk schreef:Ja, maar Landzaat speelt in de PL, waar zelfs kleinere clubs 100 miljoen aan TV-gelden krijgen.
Ajax heeft nooit spelers uit de PL kunnen halen. Dat bestaat gewoon niet. Dat wiel hoeven we niet opnieuw uit te vinden.
En in een wat verder verleden hadden we natuurlijk de mega aankoop van Kinkladze..
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
15 miljoen. Haha, de mededeling is dus gewoon dat ie niet te koop is, want veel meer dan 5 zullen ze ook niet voor hem kunnen krijgen. Speler bovendien zonder restwaarde normaliter. Kijk, dan snap ik Van Geel wel als hij niemand koopt. Meer dan 10 miljoen mag je alleen uitgeven voor spelers als een Ivanovic of een Modric.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik ben in ieder geval blij met de houding van FC Twente. Die komt normaal gesproken niet deze kant op. Heeft die el Ahmadi niet gewoon een clausule in zijn contract? Dan halen we die maar op.
Overigens vind ik het prima als ze Maduro nu verkopen maar het is niet acceptabel als we straks zonder vervanger blijven zitten. Dan hou je Maduro maar aan zijn contract. We spelen om de titel en dan kan het niet zo zijn dat we straks op het beslissende moment afhankelijk zijn van De Jong, Donald of Van der Heijden omdat we weer eens een modderfiguur hebben geslagen op de transfermarkt.
Dus of je haalt nu een speler als El Ahmadi of Bradley of een andere kwalitatief goede en direct inzetbare middenvelder. Of je laat Maduro niet gaan.
Overigens vind ik het prima als ze Maduro nu verkopen maar het is niet acceptabel als we straks zonder vervanger blijven zitten. Dan hou je Maduro maar aan zijn contract. We spelen om de titel en dan kan het niet zo zijn dat we straks op het beslissende moment afhankelijk zijn van De Jong, Donald of Van der Heijden omdat we weer eens een modderfiguur hebben geslagen op de transfermarkt.
Dus of je haalt nu een speler als El Ahmadi of Bradley of een andere kwalitatief goede en direct inzetbare middenvelder. Of je laat Maduro niet gaan.
Nil volentibus arduum
- brabantse jood
Marillion schreef:Ik ben in ieder geval blij met de houding van FC Twente. Die komt normaal gesproken niet deze kant op. Heeft die el Ahmadi niet gewoon een clausule in zijn contract? Dan halen we die maar op.
juist

witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden
Ik heb helaas het idee dat nu het zelfde gaat gebeuren als met de trainer.... het 2de plan moet het maar afmaken tot de zomerstop en dan halen ze wel een vervanger..
Als er nu niks komt mag van Geel vertrekken, en als er wel wat komt in de naam van Bradley, Defour en een Goeie verdediger zoals Sankoh (ik ben niet echt voorstander, maar de rest wel) dan begin ik pas weer te geloven in van Geel.
Als er nu niks komt mag van Geel vertrekken, en als er wel wat komt in de naam van Bradley, Defour en een Goeie verdediger zoals Sankoh (ik ben niet echt voorstander, maar de rest wel) dan begin ik pas weer te geloven in van Geel.
Pompiedom
- Buizerd427
Aanvallend beter misschien verdeigend/controlerend niet denk ik. De optie Bradley vind ik persoonlijk beter. Goedkoper dan El Ahmadi en scoort tenminste ook redelijk vaak, tevens is het ook nog eens een harde werker die vaak duels wint. Als stand in voor Gabri of zelfs als aanvallende middenvelder een zeer goede optie!brabantse jood schreef: Denk so wie so dat el ahmadi beter is als maduro
"Het enige wat ik over feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen" (Fabio Capello)
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ahmadi en Defour concurreren voor dezelfde positie vrees ik. Bradley zou ik op '4' neer zetten en Davids op links. Probleem is dat je dan moet omschakelen naar 3-4-3 in principe. Geen gekke gedachte aangezien Ajax geen backs heeft en met Klavan en Bruno Silva ook geen potentiële versterkingen op het oog.Rishi schreef:Ons middenveld volgend jaar: Ahmadi-Defour-Bradley? Zou dat wat zijn? Davids op 4. Gregory centraal. Linksback Vertonghen met op rechts ..... ?
Je maakt nu dus een scenario voor de zomer, want Defour en El Ahmadi zijn nu niet haalbaar.
----------Perez/Defour------------
-Davids/Siem----------Defour/Ahmadi/Gabri-
------------Bradley/vdHeijden------------------
---Vermaelen-verdediger-verdediger/vdWiel-
Dat hangt van de nieuwe trainer af. Stel Wimpey heeft gelijk en Adriaanse komt naar Ajax, dan moet ik nog zien of hij Perez opstelt. Perez is fysiek over the hill, daar houdt Adriaanse niet van. En gevoelsmatig zeg ik dat ook Van Basten geen fan is van Perez. Maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen.Peter schreef:Kan ook wel, maar ik denk niet dat men Perez voor een halfjaartje heeft teruggehaald. Die zal dus ook wel willen/moeten spelen.
Maar misschien moet de nieuwe trainer een verklaring tekenen dat akkoord gaat met een basisplaats voor onze nukkige Deen.

Het stinkt aan alle kanten!
Defour speelt dieper dan El Ahmadi. Defour kan als centrale middenvelder, als rechtshalf of als aanvallende middenvelder/hangende spits spelen. El Ahmadi speelt als centrale (controlerende) middenvelder of (controlerende rechtshalf).Peter schreef:Ahmadi en Defour concurreren voor dezelfde positie vrees ik.
Defour kan ook controleren, maar komt beter tot zijn recht als hij wat meer ruimte voor opkomende mensen kan maken en/of korte acties kan maken.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat op zich helemaal niet zo slecht is. Je mag van een profvoetballer toch wel verwachten dat hij zo fit is dat een intensieve wedstrijd inclusief verlenging geen enkel probleem is.joey schreef:Dat is waar. Maar Adriaanse is geobsedeerd door fit, fit, fit.
Ik irriteer me vaak mateloos aan de slechte conditie van spelers. Je ziet ze soms al binnen de 90 minuten met kramp op de grond liggen. Dat kan dus echt niet. Het fitheidsniveau van spelers is iets wat in het voetbal vaak onderschat is.
Nil volentibus arduum