joey schreef:Koster kijkt elke dag in de spiegel en zegt: 'Zó, Adrie! Wie had dat gedacht, jongen! Trainer van Ajax! Jouw kostje is gekocht. Ze willen je straks hebben in Bahrein, reken daar maar op!'

Ik zie het zo voor me idd.
Moderator: mods
Maar dan is het kampioenschap al vergeven.joey schreef:Precies, wat zeur je nou? Perez is terug en we hebben Vermaelen en Van der Wiel er binnenkort weer bij.
Klopt nog aardig tot nu toe.Scherrer, Posted: Sun Dec 30, 2007 2:41 pm schreef: Zo is het al gegaan:
Ergens in oktober of november, MvG: "We zullen in de winterstop een verdediger en creatieve middenvelder moeten gaan halen".
Vorige week, Koster: "Bouhlarouz? Nee, wij weten van niets. We halen overigens sowieso niet om het halen."
En zo zal het ongeveer verder gaan:
Eerste week van januari, MvG: "We halen alleen spelers als ze een echte versterking zijn, we gaan niet halen om het halen".
Tweede week van januari, MvG: "Davids, Leonardo, Vermaelen en Van der Wiel komen terug van blessures, daar moet je wel rekening mee houden"
Derde week van januari, MvG: "De selectie wordt een stuk sterker met de teruggekeerde spelers, ik denk dat die selectie kampioen-waardig is, eventuele nieuwe spelers moeten dus een uitzonderlijke toevoeging aan de selectie zijn, anders redden we het wel zonder ze".
Laatste week van januari, MvG: "De selectie is rond, er komt alleen nog iemand bij als er iemand vertrekt, we hebben alle vertrouwen in deze selectie".
In de sportweek geeft hij aan dat hem niet zal verbazen als de gewenste verdediger pas in de zomer komt.LouisXIV & co schreef:Ben een Martin van Geel-aanhanger vanaf het begin, maar dat hij nu nog steeds geen verdediger heeft gekocht is een regelrechte schande. Daar kan geen geldig argument meer tegenop. Maandenlang kun je je voorbereiden op 1 januari zodat je dan meteen kunt toeslaan (en daarmee je knoepert van een blunder uit de zomerstop rechtzetten). Het is inmiddels 8 januari en nog steeds geen witte rook. Willen we nu kampioen worden of niet?
Dat je in de zomerstop nog dacht dat de verdediging 'als een huis' stond, vond ik al dom (en dat schreef ik toen ook al) maar dat je nu nog denkt dat het wel goed komt is een gotspe!
Dat las ik op internet, blijkt niet te kloppen. Heb het stuk voor me en kan de desbetreffende quote niet zo 1,2,3 vinden.Daniel_vT schreef:Serieus? De kop van Van Geel mag wat mij betreft nu echt gaan rollen hoor..
Het kan haast niet anders of hij denkt dat we het met deze selectie wel redden. Anders kan ik het niet verklaren.LouisXIV & co schreef:Ben een Martin van Geel-aanhanger vanaf het begin, maar dat hij nu nog steeds geen verdediger heeft gekocht is een regelrechte schande. Daar kan geen geldig argument meer tegenop. Maandenlang kun je je voorbereiden op 1 januari zodat je dan meteen kunt toeslaan (en daarmee je knoepert van een blunder uit de zomerstop rechtzetten). Het is inmiddels 8 januari en nog steeds geen witte rook. Willen we nu kampioen worden of niet?
Dat je in de zomerstop nog dacht dat de verdediging 'als een huis' stond, vond ik al dom (en dat schreef ik toen ook al) maar dat je nu nog denkt dat het wel goed komt is een gotspe!
Als hij kampioen wordt wel, anders zeker niet. Maar als hij komende weken te veel punten morst tegen az, psv en feyenoord, krijgt hij waarschijnlijk niet eens de kans om het seizoen af te maken. Dan zal de kritiek stevig toenemen. Niet alleen van de f-side, maar ook vanuit de pers. Die zullen er fijntjes op wijzen dat Ajax gegokt heeft en verloren. Dan kan het zijn dat Ajax MVG alsnog de laan uitstuurt.joey schreef:Maar denken jullie dat MVG er in de zomer nog zit? Ik begin daar aan te twijfelen.
Hier en daar lekt het 1 en ander uit van dat commissie rapport... MvG schijnt er dan op zn zachtst gezegt niet al te best van af te komen.. als het waar is.. kan men dat dan zomaar naast zich neerleggen of is het dan automatisch einde oefening?joey schreef: Maar denken jullie dat MVG er in de zomer nog zit? Ik begin daar aan te twijfelen.
Luque vedient volgens mij zo'n twee miljoen euro per jaar. Daar doen de meeste voetballers het echt wel voor. Nu zal niet elke voetballer zoveel verdienen (Luque is het ook niet waard) maar een beetje talent is ook wel tevreden met 1,5 miljoen.Misschien ('t is maar een suggestie) dat niemand wil komen (voor het geboden salaris)?
Het zou een farce zijn om eerst een commissie aan het werk te zetten om de misstanden binnen de club te onderzoeken en vervolgens haar adviezen en conclusies naast je neer te leggen.Thomas schreef:Dat rapport is niet bindend, BZ. Het valt dus nog allemaal te bezien, wat de gevolgen betreft.
Geef die man eens ongelijk als ie dat zou doen. Hij heeft de mooiste baan van Nederland!!joey schreef:Koster kijkt elke dag in de spiegel en zegt: 'Zó, Adrie! Wie had dat gedacht, jongen! Trainer van Ajax!
Kijk, dat zou nou wel één van de conclusies in het rapport moeten zijn, in tegenstelling tot een uitspraak over de kwaliteiten van van GeelDuke schreef:Dat nu al naar buiten komt dat het rapport kritisch schijnt te zijn over Van Geel geeft al aan dat zijn positie op zijn zachtst gezegd niet onomstreden is. Er wordt niet voor niets gelekt, een terugkerend recept bij Ajax, helaas.
Het salaris van Luque schijnt wel mee te vallen, dit is echter gecompenseerd met een enorm hoog bedraag aan tekengeld heb ik begrepen (bron: voetbal insite).Jack Reynolds schreef:Luque vedient volgens mij zo'n twee miljoen euro per jaar. Daar doen de meeste voetballers het echt wel voor. Nu zal niet elke voetballer zoveel verdienen (Luque is het ook niet waard) maar een beetje talent is ook wel tevreden met 1,5 miljoen.Misschien ('t is maar een suggestie) dat niemand wil komen (voor het geboden salaris)?
Studio voetbal door Check van Geldergaizka schreef:Het salaris van Luque schijnt wel mee te vallen, dit is echter gecompenseerd met een enorm hoog bedraag aan tekengeld heb ik begrepen (bron: voetbal insite).Jack Reynolds schreef:Luque vedient volgens mij zo'n twee miljoen euro per jaar. Daar doen de meeste voetballers het echt wel voor. Nu zal niet elke voetballer zoveel verdienen (Luque is het ook niet waard) maar een beetje talent is ook wel tevreden met 1,5 miljoen.Misschien ('t is maar een suggestie) dat niemand wil komen (voor het geboden salaris)?