Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jan 07, 2008 6:13 pm

joey schreef:Koster kijkt elke dag in de spiegel en zegt: 'Zó, Adrie! Wie had dat gedacht, jongen! Trainer van Ajax! Jouw kostje is gekocht. Ze willen je straks hebben in Bahrein, reken daar maar op!' :headbang.gif:
:drecul.gif:

Ik zie het zo voor me idd.

Thafunk

Bericht door Thafunk » ma jan 07, 2008 9:25 pm

Off topic: Jammer dat er zo tegen die man wordt aangekeken, dat verdient ie niet wat mij betreft.

On Topic: Waar blijft die wereldverdediger!!!! :hdg.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma jan 07, 2008 11:02 pm

joey schreef:Precies, wat zeur je nou? Perez is terug en we hebben Vermaelen en Van der Wiel er binnenkort weer bij. :hypocrite.gif:
Maar dan is het kampioenschap al vergeven. :drecul.gif:

13 jan. AZ thuis
30 jan. PSV thuis
03 febr. Kakkerlakken thuis.

Tel uit je winst zonder je verdediging of als dat niet lukt en Heitinga geraakt geblesseerd of krijgt een schorsing van min. 1 of meerdere wedstrijden.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 08, 2008 4:50 am

Oke, we moeten ook weer niet gaan doen alsof Feyenoord, AZ en PSV nou spelers als Nesta, Stam, Terry achterin hebben rondlopen...KJH, Luis Suarez, Perez, Bakir, Rommedahl, Leonardo in de aanval en een middenveld met Davids en Gabri is beter als wat die andere clubs hebben rondlopen.

Ik hoop dat Urby aanvallend wat toevoegt komend half jaar.

Wie niet kan verdedigen moet dan maar lekker gaan aanvallen!
IK GELOOF!!!!!!

Daniel

Bericht door Daniel » di jan 08, 2008 4:08 pm

Ik quote deze mooie geschetste situatie van Scherrer nog maar eens na de uitspraak van Van Geel dat de verdediger niet voor dit weekend komt. :smallgrin.gif:
Scherrer, Posted: Sun Dec 30, 2007 2:41 pm schreef: Zo is het al gegaan:

Ergens in oktober of november, MvG: "We zullen in de winterstop een verdediger en creatieve middenvelder moeten gaan halen".

Vorige week, Koster: "Bouhlarouz? Nee, wij weten van niets. We halen overigens sowieso niet om het halen."

En zo zal het ongeveer verder gaan:

Eerste week van januari, MvG: "We halen alleen spelers als ze een echte versterking zijn, we gaan niet halen om het halen".

Tweede week van januari, MvG: "Davids, Leonardo, Vermaelen en Van der Wiel komen terug van blessures, daar moet je wel rekening mee houden"

Derde week van januari, MvG: "De selectie wordt een stuk sterker met de teruggekeerde spelers, ik denk dat die selectie kampioen-waardig is, eventuele nieuwe spelers moeten dus een uitzonderlijke toevoeging aan de selectie zijn, anders redden we het wel zonder ze".

Laatste week van januari, MvG: "De selectie is rond, er komt alleen nog iemand bij als er iemand vertrekt, we hebben alle vertrouwen in deze selectie".
Klopt nog aardig tot nu toe. :excited.gif: :biggrin.gif:

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di jan 08, 2008 4:18 pm

Ben een Martin van Geel-aanhanger vanaf het begin, maar dat hij nu nog steeds geen verdediger heeft gekocht is een regelrechte schande. Daar kan geen geldig argument meer tegenop. Maandenlang kun je je voorbereiden op 1 januari zodat je dan meteen kunt toeslaan (en daarmee je knoepert van een blunder uit de zomerstop rechtzetten). Het is inmiddels 8 januari en nog steeds geen witte rook. Willen we nu kampioen worden of niet?

Dat je in de zomerstop nog dacht dat de verdediging 'als een huis' stond, vond ik al dom (en dat schreef ik toen ook al) maar dat je nu nog denkt dat het wel goed komt is een gotspe!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di jan 08, 2008 4:20 pm

LouisXIV & co schreef:Ben een Martin van Geel-aanhanger vanaf het begin, maar dat hij nu nog steeds geen verdediger heeft gekocht is een regelrechte schande. Daar kan geen geldig argument meer tegenop. Maandenlang kun je je voorbereiden op 1 januari zodat je dan meteen kunt toeslaan (en daarmee je knoepert van een blunder uit de zomerstop rechtzetten). Het is inmiddels 8 januari en nog steeds geen witte rook. Willen we nu kampioen worden of niet?

Dat je in de zomerstop nog dacht dat de verdediging 'als een huis' stond, vond ik al dom (en dat schreef ik toen ook al) maar dat je nu nog denkt dat het wel goed komt is een gotspe!
In de sportweek geeft hij aan dat hem niet zal verbazen als de gewenste verdediger pas in de zomer komt.

:confused.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » di jan 08, 2008 4:21 pm

Serieus? De kop van Van Geel mag wat mij betreft nu echt gaan rollen hoor..

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di jan 08, 2008 4:27 pm

Daniel_vT schreef:Serieus? De kop van Van Geel mag wat mij betreft nu echt gaan rollen hoor..
Dat las ik op internet, blijkt niet te kloppen. Heb het stuk voor me en kan de desbetreffende quote niet zo 1,2,3 vinden.
Wel komt er weer een hoop gelul uit waar je misselijk van wordt, maar dat zal ik jullie besparen.

Hij geeft aan in de zomer weer voor Landzaat te willen gaan. Origineel, hoor. En precies wat we nodig hebben.
:1evil.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di jan 08, 2008 4:30 pm

Ooo Landzaat is tegen die tijd pas een jaar of 43... hebben we nog heel veel plezier van....

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 08, 2008 5:46 pm

LouisXIV & co schreef:Ben een Martin van Geel-aanhanger vanaf het begin, maar dat hij nu nog steeds geen verdediger heeft gekocht is een regelrechte schande. Daar kan geen geldig argument meer tegenop. Maandenlang kun je je voorbereiden op 1 januari zodat je dan meteen kunt toeslaan (en daarmee je knoepert van een blunder uit de zomerstop rechtzetten). Het is inmiddels 8 januari en nog steeds geen witte rook. Willen we nu kampioen worden of niet?

Het kan haast niet anders of hij denkt dat we het met deze selectie wel redden. Anders kan ik het niet verklaren.
Het stinkt aan alle kanten!

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » wo jan 09, 2008 8:50 am

Misschien ('t is maar een suggestie) dat niemand wil komen (voor het geboden salaris)?
Geld moet rollen!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » wo jan 09, 2008 11:47 am

Een nieuwe dag en weer geen nieuws. Om GEK van te worden!!! :laughing.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 09, 2008 11:58 am

Jij hebt nog hoop? Ik heb het allang opgegeven. :blush.gif:

De beloofde aankopen hadden mee gemoeten naar Qatar. Simpel.

Maar denken jullie dat MVG er in de zomer nog zit? Ik begin daar aan te twijfelen.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » wo jan 09, 2008 12:23 pm

joey schreef:Maar denken jullie dat MVG er in de zomer nog zit? Ik begin daar aan te twijfelen.
Als hij kampioen wordt wel, anders zeker niet. Maar als hij komende weken te veel punten morst tegen az, psv en feyenoord, krijgt hij waarschijnlijk niet eens de kans om het seizoen af te maken. Dan zal de kritiek stevig toenemen. Niet alleen van de f-side, maar ook vanuit de pers. Die zullen er fijntjes op wijzen dat Ajax gegokt heeft en verloren. Dan kan het zijn dat Ajax MVG alsnog de laan uitstuurt.

Om ruimte te maken voor Hiddink...??? :eusa_pray.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 09, 2008 12:31 pm

Kampioen? Dat heb ik allang uit mijn hoofd gezet. Misschien winnen we de VCL wel weer, maar wat garandeert dat?

Hiddink is een uitstekende trainer, maar als TD heeft hij minder indruk op mij gemaakt. Op de laatste dag voor de sluiting van de transfermarkt aan komen zetten met Reiziger en Ball, dat verdient ook de schoonheidsprijs niet...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jan 09, 2008 12:40 pm

joey schreef: Maar denken jullie dat MVG er in de zomer nog zit? Ik begin daar aan te twijfelen.
Hier en daar lekt het 1 en ander uit van dat commissie rapport... MvG schijnt er dan op zn zachtst gezegt niet al te best van af te komen.. als het waar is.. kan men dat dan zomaar naast zich neerleggen of is het dan automatisch einde oefening?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 09, 2008 12:43 pm

Dat rapport is niet bindend, BZ. Het valt dus nog allemaal te bezien, wat de gevolgen betreft.

Het netwerk van Hiddink alleen al zou een geweldige vooruitgang zijn ten opzichte van Van Geel.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 09, 2008 12:43 pm

Misschien ('t is maar een suggestie) dat niemand wil komen (voor het geboden salaris)?
Luque vedient volgens mij zo'n twee miljoen euro per jaar. Daar doen de meeste voetballers het echt wel voor. Nu zal niet elke voetballer zoveel verdienen (Luque is het ook niet waard) maar een beetje talent is ook wel tevreden met 1,5 miljoen.
Ik ben

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 09, 2008 12:47 pm

Thomas schreef:Dat rapport is niet bindend, BZ. Het valt dus nog allemaal te bezien, wat de gevolgen betreft.
Het zou een farce zijn om eerst een commissie aan het werk te zetten om de misstanden binnen de club te onderzoeken en vervolgens haar adviezen en conclusies naast je neer te leggen.

Als dat gebeurt mag de directie ook meteen opstappen.
Ik ben

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 09, 2008 12:59 pm

Dat nu al naar buiten komt dat het rapport kritisch schijnt te zijn over Van Geel geeft al aan dat zijn positie op zijn zachtst gezegd niet onomstreden is. Er wordt niet voor niets gelekt, een terugkerend recept bij Ajax, helaas.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 09, 2008 7:58 pm

joey schreef:Koster kijkt elke dag in de spiegel en zegt: 'Zó, Adrie! Wie had dat gedacht, jongen! Trainer van Ajax!
Geef die man eens ongelijk als ie dat zou doen. Hij heeft de mooiste baan van Nederland!!

Maar jij hebt misschien liever een trainer die achter de rug van zijn werknemer om in London gaat babbelen om bakken met Russisch maffiageld te vangen?

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 09, 2008 8:09 pm

Duke schreef:Dat nu al naar buiten komt dat het rapport kritisch schijnt te zijn over Van Geel geeft al aan dat zijn positie op zijn zachtst gezegd niet onomstreden is. Er wordt niet voor niets gelekt, een terugkerend recept bij Ajax, helaas.
Kijk, dat zou nou wel één van de conclusies in het rapport moeten zijn, in tegenstelling tot een uitspraak over de kwaliteiten van van Geel

gaizka

Bericht door gaizka » wo jan 09, 2008 8:45 pm

Jack Reynolds schreef:
Luque vedient volgens mij zo'n twee miljoen euro per jaar. Daar doen de meeste voetballers het echt wel voor. Nu zal niet elke voetballer zoveel verdienen (Luque is het ook niet waard) maar een beetje talent is ook wel tevreden met 1,5 miljoen.
Het salaris van Luque schijnt wel mee te vallen, dit is echter gecompenseerd met een enorm hoog bedraag aan tekengeld heb ik begrepen (bron: voetbal insite).

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 8:46 pm

gaizka schreef:
Jack Reynolds schreef:
Het salaris van Luque schijnt wel mee te vallen, dit is echter gecompenseerd met een enorm hoog bedraag aan tekengeld heb ik begrepen (bron: voetbal insite).
Studio voetbal door Check van Gelder

Gesloten