Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jan 08, 2008 1:16 pm

Harm schreef:Heeft Van der Zee niemand op het oog? :hypocrite.gif:
Heel terechte opmerking, Harm. Nog geen Zuid-Amerikaans groeibriljantje gezien in Amsterdam, sinds zijn komst...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 08, 2008 1:17 pm

Duke schreef:Je maakt mij trouwens niet wijs dat er niet ergens een type Bruno Silva in Zuid of Midden Amerika te vinden is. Zo bijzonder is hij nu ook weer niet.
Precies! Dit is gewoon fucking bullshit. Ik ben erg blij dat men bij Ajax in ieder geval door heeft dat Ogararu een onmogelijke prutser is hoor, maar dan moet je wel met een aanzienlijk betere speler aankomen. Nu gaat Ajax de hoofdprijs betalen voor middelmaat.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di jan 08, 2008 1:23 pm

Thomas schreef:
Duke schreef:Je maakt mij trouwens niet wijs dat er niet ergens een type Bruno Silva in Zuid of Midden Amerika te vinden is. Zo bijzonder is hij nu ook weer niet.
Precies! Dit is gewoon fucking bullshit. Ik ben erg blij dat men bij Ajax in ieder geval door heeft dat Ogararu een onmogelijke prutser is hoor, maar dan moet je wel met een aanzienlijk betere speler aankomen. Nu gaat Ajax de hoofdprijs betalen voor middelmaat.
Ik vind dat Ajax zowiezo veeeeel te laat is met de constatering dat Sjors een prutser van hier tot Tokio is.

Ach ja... wat doen we er aan? Als we dit seizoen als 2de of 3de eindigen breekt de pleuris wel uit denk ik. En dan zullen de dagen van Van Geel geteld zijn.

Harm

Bericht door Harm » di jan 08, 2008 1:23 pm

Bertje schreef:
Harm schreef:Heeft Van der Zee niemand op het oog? :hypocrite.gif:
Liever niemand dan Robert.
Robert had het wel kunnen maken. Ik snap echt niet dat hij nooit de kans heeft gekregen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 08, 2008 1:24 pm

Ik wel. Die man kon echt niets.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » di jan 08, 2008 1:54 pm

Sorry, wie is Robert?
Geld moet rollen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jan 08, 2008 1:55 pm

Ex-speler van Newcastle.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » di jan 08, 2008 1:55 pm

Braziliaanse spits van PSV een seizoen of 2/3 geleden.
Ik ben

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » di jan 08, 2008 2:09 pm

O ja, die. Ik dacht dat jullie het over Ajax hadden. My bad.
Geld moet rollen!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jan 08, 2008 4:02 pm

Ramona schreef:
Jöhnk schreef:
Ramona schreef:Is het al rond dan?? :confused.gif:
Tussen Ajax en El Silvador wel, lijkt me.

Nu alleen de transfersom nog!
Eerst sien dan gelovuh, zeggen ze in het pittoreske Nijmegen altijd... :hypocrite.gif:
Dat heeft meer te maken met het gepruts van die plaatselijke amateurvereniging in de Goffert... ;)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

999

Bericht door 999 » di jan 08, 2008 11:33 pm

Defour: Ajax wilde ver gaan voor transfer

Steven Defour ging vandaag in de Belgische media ook zelf in op het gerucht dat Ajax opnieuw belangstelling zou hebben getoond voor zijn persoontje. 'Ik kreeg een telefoontje van Luciano D'Onofrio (vice-voorzitter van Standard Lui, red) dat Ajax ver wilde gaan om mij te halen.' Volgens Defour kon hij daarbij financieel veel wijzer worden van de transfer. Standard Luik zou de speler zelf de keuze hebben gelaten. 'Ik ben gebleven omdat het te vroeg is en ik het seizoen bij Standard eerst wil afmaken. Ik ben nog niet klaar voor een overstap. Ik wil mijn ploeggenoten ook niet in de steek laten want door hen tonen buitenlandse clubs nu interesse in mij.'
Belgische media.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 08, 2008 11:35 pm

Gaat dit over de belangstelling van afgelopen zomer of heeft Ajax opnieuw belangstelling getoond? Waar heb je dit bericht vandaan, Voetske?

En met niemand anders!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 08, 2008 11:38 pm

Zoals ik het lees gaat dit over de afgelopen periode. Dus over een poging van Ajax om hem in de winterstop deze kant op te krijgen.

Ik vind de houding van deze jongen overigens wel te prijzen. Hij loopt niet weg bij de eerste de beste aanbieding waar hij wat extra euro's kan krijgen. Ook gemaakte afspraken en de planning van zijn loopbaan spelen een rol.
Nil volentibus arduum

999

Bericht door 999 » di jan 08, 2008 11:43 pm

Bertje schreef:Gaat dit over de belangstelling van afgelopen zomer of heeft Ajax opnieuw belangstelling getoond? Waar heb je dit bericht vandaan, Voetske?
AN.
Defour mogelijk volgend seizoen naar Ajax
zondag 06 januari 2008
Steven Defour is niet van plan nu naar Ajax te verhuizen. Ajax heeft belangstelling in de Rode Duivel en zijn manager had enkele weken geleden een gesprek met de Nederlandse topclub, maar van een transfer kan ten vroegste sprake zijn na dit seizoen.

Het gerucht deed even de ronde dat Steven Defour naar Ajax zou trekken en dat Ajax in ruil een verdediger naar Standard zou sturen. Dat gerucht werd evenwel onmiddellijk de kop ingedrukt.

"Het klopt dat ik enkele weken geleden contact heb gehad met Ajax, maar hun wens om Steven te in te lijven werd geweigerd door zowel Steven als Standard", zo stelt zijn manager Paul Stefani op de webstek van Standard.

Onderhandelingen worden hernomen

Toch is een transfer naar Ajax niet van de baan. De zaakwaarnemer geeft nu al te kennen dat de onderhandelingen na dit seizoen wellicht worden verdergezet.

"Steven wil als kapitein met Standard het seizoen afwerken, en de Luikse directie wil zijn kern zeker niet verzwakken. Na het seizoen worden de gesprekken wellicht hernomen."
belgiumsoccer.be
Laatst gewijzigd door 999 op di jan 08, 2008 11:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di jan 08, 2008 11:45 pm

Een verdediger naar Luik??? We hebben helemaal geen verdedigers!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Zuidema

Bericht door Zuidema » di jan 08, 2008 11:47 pm

Marillion schreef: Ik vind de houding van deze jongen overigens wel te prijzen. Hij loopt niet weg bij de eerste de beste aanbieding waar hij wat extra euro's kan krijgen. Ook gemaakte afspraken en de planning van zijn loopbaan spelen een rol.
Zeker weten, hij lijkt een manneke met gevoel voor zijn teamgenoten te zijn. Niet slecht, helemaal niet slecht.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di jan 08, 2008 11:48 pm

Raymon schreef:Een verdediger naar Luik??? We hebben helemaal geen verdedigers!
Colin...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 08, 2008 11:52 pm

Bedankt, Voetske!

En met niemand anders!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » di jan 08, 2008 11:59 pm

Toppie schreef:Het is alweer triest dat het weer een noordelijke club is die wel een goed scoutings apparaat blijkt te hebben , waardoor er meer geld moet worden betaald. :eusa_doh.gif:
Toen Suarez richting Ajax kwam het Groningen binnen 24 die Berg binnen gehaald. Of was het zelfs nog eerder... Volgens mij heeft die van Geel helemaal geen scouting want hij wil alleen maar kopen en nog eens kopen op de waanzin van de dag....
Weer op zoek naar een Interim coach..

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 8:36 am

VI schreef: Ajax polst Seedorf over terugkeer naar Amsterdam

09/01/2008 08:10

EXCLUSIEF - Voorzitter John Jaakke heeft Clarence Seedorf gevraagd of hij een terugkeer naar Ajax ziet zitten. Ze troffen elkaar afgelopen maandag in Dubai op audiëntie bij sjeik Mohammed bin Rashid, naar wie het toernooi is vernoemd waar Ajax als vierde en laatste eindigde.

'Ik dacht eerst dat het een grapje was, omdat het me een beetje overviel', vertelt Seedorf deze week in Voetbal International. 'Daarna zei ik: je weet het nooit. Waarna hij op serieuze toon vroeg of er over te praten viel.'

De Oranje-international was samen met ploeggenoot Kaká namens AC Milan afgevaardigd voor het bezoek aan de hoogste baas van het emiraat. Ook de Italiaanse winnaar van de Champions League overwinterde de voorbije dagen in Dubai.

Jaakke was blij met het antwoord van Seedorf. 'Clarence zei dat we het daar in de toekomst best eens over konden hebben', reageert de voorzitter. 'Ik verwacht heus niet dat hij op korte termijn naar Ajax komt, maar ik wilde deze gelegenheid niet voorbij laten gaan om hem te laten weten dat hij meer dan welkom is bij ons.'

De 31-jarige middenvelder, die in het seizoen 1992/93 debuteerde voor Ajax en drie seizoenen in Amsterdam actief was, ziet een eventuele terugkeer naar Amsterdam ook niet zo'n vaart lopen.

'Mijn contract bij Milan loopt tot 2011 en ik heb het nog steeds prima naar mijn zin. Ik vind het mooi dat Ajax me zou willen terughalen, dat betekent dat ze goeie herinneringen aan me hebben. En dat is wederzijds.'

'Maar ik heb me verbonden aan AC Milan en daar ben ik blij mee', vervolgt Seedorf. 'Ach, je weet nooit hoe dingen gaan lopen in de toekomst. Ik vind dat je nooit dingen moet uitsluiten in het leven. Dus zeg ik nooit nooit.'

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo jan 09, 2008 8:42 am

Ajax is nooit zo open over transfers, en nu, als de kolen heet zijn, komt jaakke naar buiten met een eventuele grote transfer voor over een paar jaar... Volgens mij is dit puur om de fans wat rustiger te houden en zijn eigen positie te ´´verstevigen´´.

Misselijk.
Pompiedom

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 8:46 am

Maurice schreef:Ajax is nooit zo open over transfers, en nu, als de kolen heet zijn, komt jaakke naar buiten met een eventuele grote transfer voor over een paar jaar... Volgens mij is dit puur om de fans wat rustiger te houden en zijn eigen positie te ´´verstevigen´´.

Misselijk.
Je kunt alles negatief benaderen. Dit soort spelers kun je alleen terughalen, als je ze laat weten dat ze welkom zijn. Dus dat is een prima actie van onze voorzitter.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 8:49 am

Feyenoord en Ajax azen op Bruno Silva
Nijland wijst beide clubs de deur

Bruno Silva mag zich in de warme belangstelling verheugen van Ajax en Feyenoord. Ook Italiaanse clubs, Fiorentina voorop, zitten voor de Uruguayaanse rechtervleugelverdediger van FC Groningen op het vinkentouw.

Vertegenwoordigers van Ajax en Feyenoord hebben bij algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen geïnformeerd naar de mogelijkheid Silva per direct over te nemen. Namens Ajax deed technisch directeur Martin van Geel dat, namens Feyenoord technisch directeur Peter Bosz.

Nijland: ”Martin van Geel had vernomen dat wij misschien bereid zouden zijn Bruno in deze transferperiode te laten gaan. Ik heb hem gezegd dat wij in tussentijds niemand bij ons laten vertrekken. En vanmorgen (gistermorgen, red.) belde Peter Bosz over Bruno en hem heb ik precies hetzelfde laten weten.”

Nijland spreekt tegen dat Ajax ook al een bod van 2,5 miljoen euro op Bruno Silva heeft uitgebracht. ”Dat heb ik ook gelezen, maar daar is geen sprake van. Het heeft ook geen zin een bod op Bruno uit te brengen, wij hebben met elkaar afgesproken dat wij in deze transferperiode niemand laten gaan en daar houden wij ons aan.”

Ook NEC trok gisteren nog maar weer eens aan de bel voor Mark-Jan Fledderus. De Nijmeegse club had dat een week eerder ook al gedaan. Silva en Fledderus hebben bij FC Groningen beiden een contract met een looptijd tot medio 2009. De tussentijdse transferperiode, het zogenoemde ’tweede window’ duurt tot en met 31 januari. (bron: DvhN, Jan Mennega)
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op wo jan 09, 2008 8:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo jan 09, 2008 8:50 am

mmmmm tja misschien ook wel :blush.gif:

Geef om 10 uur weer commentaar, slaap nog beetje, voor het eerst in een jaar voor 10 uur op :blush.gif:
Pompiedom

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 8:54 am

Maurice schreef:mmmmm tja misschien ook wel :blush.gif:

Geef om 10 uur weer commentaar, slaap nog beetje, voor het eerst in een jaar voor 10 uur op :blush.gif:
Ook telkens weer benieuwd naar nieuws naar op het transferfront! Slaap ze!

Ps. pas na 10 uur telkens op het laatste jaar: wat een luizenleven! :kwijl.gif:

Gesloten