Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 4:38 pm

Groningen heeft Suárez beduveld. Dit kun je geen 'praten met Ajax' noemen, dit is afpoeieren. :aai.gif:
Niet dat ik er wakker van lig. Ik heb liever een ander type speler.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 30, 2007 4:45 pm

Na ongeveer 4.30 minuut reactie van Nijland en daarna Jans.
[url=mms://media.rtvnoord.nl/audio/RN01_1700_1730.wma]Radio gesprek[/url]

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 4:48 pm

joey schreef:Groningen heeft Suárez beduveld. Dit kun je geen 'praten met Ajax' noemen, dit is afpoeieren. :aai.gif:
Niet dat ik er wakker van lig. Ik heb liever een ander type speler.
Ajax had deze speler gewoon eerder moeten benaderen dan dat je nu 2 weken later nog geen vervanger van Babel kan krijgen.Nu moet je in een paar dagen een andere speler benaderen.En hoe lang gaat dat gezeik nou weer duren.


:nooo.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 4:52 pm

Ajaciedjuh schreef:Na ongeveer 4.30 minuut reactie van Nijland en daarna Jans.
[url=mms://media.rtvnoord.nl/audio/RN01_1700_1730.wma]Radio gesprek[/url]

Die raakt geen bal in het begin :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 5:04 pm

Wat een geluk dat die halve duitser in grunn blijft.Nee voor zo een middelmatige speler moet je niet meer dan 2 miljoen betalen.Kijk hij heeft 1 leuk jaar bij die boeren gehad maar je zal zien dat hij er dit jaar weinig van bakt en dat hij volgend jaar niet meer dan 1 euro waard is.MvG kom nu maar op met plan b want ik zeer nieuwsgierig in welk bejaarde tehuis je nu weer bent geweest.



:drecul.gif: :rofl.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 5:21 pm

Toppie schreef:Ajax had deze speler gewoon eerder moeten benaderen dan dat je nu 2 weken later nog geen vervanger van Babel kan krijgen.Nu moet je in een paar dagen een andere speler benaderen.En hoe lang gaat dat gezeik nou weer duren.
Ik mag hopen dat het voorbereidend werk is gedaan!

Ik vind het een zeer terechte beslissing van MVG, want Suárez is op dit moment zeker geen 10 miljoen waard. Het blijft gissen naar de reden waarom Groningen niet wil praten over een bod van maar liefst 6,5 miljoen euro.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Next

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 5:25 pm

joey schreef:
Toppie schreef:Ajax had deze speler gewoon eerder moeten benaderen dan dat je nu 2 weken later nog geen vervanger van Babel kan krijgen.Nu moet je in een paar dagen een andere speler benaderen.En hoe lang gaat dat gezeik nou weer duren.
Ik mag hopen dat het voorbereidend werk is gedaan!

Ik vind het een zeer terechte beslissing van MVG, want Suárez is op dit moment zeker geen 10 miljoen waard. Het blijft gissen naar de reden waarom Groningen niet wil praten over een bod van maar liefst 6,5 miljoen euro.

En deze dan


'Elmander dichtbij overgang naar Ajax'


Ajax heeft volgens de Zweedse krant Expressen belangstelling in de Zweedse aanvaller Johan Elmander van het Franse Toulouse FC. Ajax wil na het vertrek van diverse aanvallers die plaatsen opvullen met 3 aanvallers, waarvan er al 2 binnen zijn(Urzaíz en Rommedahl). Eerder werd Elmander al begeerd door Juventus, Tottenham Hotspurs en FC Barcelona, maar nu lijkt toch Ajax hem aan te trekken.

Elmander liet weten open te staan voor een vertrek naar Ajax. De Zweed kwam eerder uit voor Holmalunds IF, Orgryte IS, Feyenoord, Djurgardens IF, Brondby IF en momenteel Toulouse. Afgelopen seizoen scoorde Elmander 11 maal in 32 competitieduels.

Elmander kost de Amsterdammers volgens de Zweedse media rond de 7 miljoen euro.
Weer een oud feyenoorder die wordt genoemd , hebben we 2 van die dravertjes lopen. Een soort scandanavische voorroede :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » ma jul 30, 2007 5:30 pm

hahaha yeah right!

ik ben op zich niet rouwig om het mislukken van Suarez, vind het een geinig dribbelaartje, maar niks speciaals.. ik hoop op een zuidamerikaanse verrassing!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 5:31 pm

Wat is je bron, Toppie?
Een schandanavische voorroede lijkt me trouwens iets heel speciaals! :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 5:46 pm

joey schreef:Wat is je bron, Toppie?
Een schandanavische voorroede lijkt me trouwens iets heel speciaals! :smallgrin.gif:
Verschillende forums melden dit , maar ik ben eens gaan speuren en dit kwam ik ook tegen.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=c57f8c

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 6:06 pm

Verschillende forums? Wel dertig forums meldden dat Ajax Nilsson zou halen, dat bleek flauwekul.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 30, 2007 6:17 pm

Ik denk dat ik maar eens een kaarsje ga aansteken ...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jul 30, 2007 6:18 pm

Elmander is toch geen linksbuiten, dus dat verhaal kan zo de prullebak in.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 6:21 pm

joey schreef:Verschillende forums? Wel dertig forums meldden dat Ajax Nilsson zou halen, dat bleek flauwekul.

Ach daarvoor, we zullen het wel zien alleen dit geeft elke supporter weer een beetje hoop na alle het gezeur over 1 of andere Uruguayaan die niet te koop is voor 6.000.000.

Wie weet zitten we morgen weer in een andere stemming :ajax.gif:

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » ma jul 30, 2007 7:21 pm

Elmander is wel een aardige voetballer, heeft het de laatste jaren niet slecht gedaan geloof ik. Alleen wel erg veel geld, 7 miljoen. In dat geval moet je voor Suarez gaan.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » ma jul 30, 2007 7:38 pm

Ben reuze benieuwd met wie ze nu komen. Zal snel moeten gaan in ieder geval, want die wedstrijden wachten al.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jul 30, 2007 8:21 pm

Ik zei het toch? Was Ajax met 9,5 miljoen op de proppen gekomen hadden ze 12 miljoen gewild. Hoe moet Ajax in godsnaam aan de eisen van Groningen van te voren kunnen voldoen als Groningen van te voren weigert een minimaal bod aan te geven? Nouja, in ieder geval ben benieuwd met wie ze op de proppen komen.. Zal wel een Rommedahl achtige aankoop worden maar dan op links.. *Zucht*

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » ma jul 30, 2007 8:46 pm

Ik ben eigenlijk wel fan van Elmander geworden. Die heeft zich fantastisch ontwikkeld in Frankrijk. Is ook wel een ajaxspits. Zou hem alleen eerder in het centrum uitspelen dan op de vleugel.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma jul 30, 2007 9:06 pm

Elmander, Ono, Nilson

Er worden nogal wat spelers aan Ajax gekoppeld zeg.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 9:08 pm

plukkie schreef:

lees net op soccernews.nl het volgende:

De Zweed Johan Elmander is dichtbij een overgang naar Ajax. Elmander speelt op dit moment voor het Franse Toulouse FC. Elmander werd eerder al in verband gebracht met Juventus en Barcelona maar Ajax lijkt aan het langste eind te trekken voor de Zweedse aanvaller.

Veel is er nog niet bekend over de ontwikkelingen van de overgang naar Ajax voor Elmander. Ajax en Toulouse zouden wel al de onderhandelingen gestart hebben. Elmander zou zo rond de zeven miljoen euro moeten kosten.

Elmander speelde eerder voor Feyenoord, Djurngardens, Holmalunds, Orgryte en Brondby. Bij zijn huidige club Toulouse scoorde de Zweed afgelopen seizoen 11 keer in 32 competitie wedstrijden.

--------------------------------------------------------------------------------

Oud nieuws , bijna het zelfde dat Ajax rond is met Rasmussen Alleen ze weten niet waar die is Mexico of toch Italie

:biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma jul 30, 2007 9:11 pm

Nihad schreef:Elmander, Ono, Nilson

Er worden nogal wat spelers aan Ajax gekoppeld zeg.
Tja, als je geld te besteden hebt, heb je vrienden. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 9:24 pm

Rijen dik. Echte makelaars. :excited.gif:

Volgens de Ajax-watcher van VI (zie filmpje op www.vi.nl, link plaatsen lukt me niet) heeft Ajax inmiddels al 25 spelers aangeboden gekregen, onder wie Kiki Musampa.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma jul 30, 2007 10:18 pm

Ajaciedjuh schreef:Ajax 6,5 miljoen geboden.
Groningen wilde 9,5 miljoen volgend Nijland op radio noord.
Goed zo Groningen :headbang.gif: Je wou je sterspeler niet kwijt. Wou Ajax met Sneijder ook niet dus hang je een astronomisch bedrag om zijn nek :smallgrin.gif:
Maar Suarez zal zich inderdaad wel rot geschrokken zijn van de vraagprijs van zijn huidige club. Alternatief.... Schaduw elftal.... Nee jongens pas na 1 september , want dan spelen we Uefa cup voetbal :ajaxscarf.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jul 30, 2007 10:32 pm

Ik begin toch inmiddels wel héél nieuwsgierig naar die twee alternatieven voor Suarez. Ik hou mijn hart vast dat dat toch niet (het type) Nilsson is! Als dat zo is, begin ik definitief dit seizoen met hetzelfde gevoel als het laatste onder Danny "mijn selectie is compleet" Blind. De middelmaat regeert dan definitief; eenvoudig omdat ons schaduwelftal hooguit een modale middenmotor in de HCE zou zijn.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 30, 2007 10:47 pm

Van Geel: uitlatingen FC Groningen niet netjes

Martin van Geel boos op Groningen

“Wij gaan helemaal niet op bedragen in”, technisch directeur Martin van Geel wil niet reageren op de hoogte van het bod dat Ajax uitbracht op FC Groningen speler Luis Suarez. De noordelijke club vertelde maandagmiddag dat Ajax te weinig bood voor de linksbuiten, 6½ miljoen, terwijl ze 9½ miljoen hadden willen vangen. “Dat doe je niet”, vindt Van Geel, “inhoudelijk ga je niet in op bedragen en treed je niet over onderhandelingen naar buiten. Ik vind dat niet netjes.”

Martin van Geel heeft het er maar druk mee. Hij wilde maandagavond een rustige avond beleven bij de wedstrijd tussen Jong Ajax en FC Volendam. Maar om de haverklap wordt hij gebeld door journalisten. Iedereen wil weten wat zijn standpunt is op het mislopen van de onderhandelingen tussen Ajax en Groningen over linkerspits Luis Suarez. Zonder uitzondering luidt het antwoord: “wij doen geen uitspraken over onderhandelingen. We zijn er met FC Groningen niet uitgekomen, dus hij komt niet.” In een persoonlijk gesprek komt zijn irritatie naar boven over de manier waarop FC Groningen de onderhandelingen op straat hebben gegooid. Zoiets doe je niet, vindt de technisch directeur van Ajax. “Wij willen Suarez hebben, maar goed, op dit moment ziet het er naar uit, dat we er niet uit gaan komen met Groningen. Wij gaan helemaal niet op bedragen in. Dat doe je niet. Inhoudelijk ga je niet in op bedragen en treed je niet over onderhandelingen naar buiten.”

Met een gevoel voor understatement voegt hij daar fijntjes aan toe: “Ik vind dat niet netjes.” Het is niet aan Ajax om voor een arbitrage te kiezen. Het kan ook niet, legt Van Geel uit. “Dat moet altijd van de speler uitgaan, daar zijn wij dus geen partij in. We komen er gewoon met Groningen niet uit en wij gaan niet inhoudelijk in op de onderhandelingen zoals die zijn gevoerd. Ik vind niet dat dat hoort en het is eigenlijk not done in de voetballerij. Daar houden wij ons aan en dan gaan we nu kijken hoe we het verder gaan invullen.” Waarom doet Groningen dat dan wel? “Dat moet je aan hun vragen.”
BRON: Highlow.nl

Gesloten